Zwanger worden 2e kindje 2021

haha idd Lewis kerstfilms, dekentje, theetje, en lekker binnen bij de verwarming.
elke seizoen heeft zijn charmes. het is altijd goed.. en dat gun ik jullie!

pfff toch spannend voor je Lewis.. of het er al aan zit te komen..
had je mijn vraag toevallig gelezen?
ik vraag me dat echt af, waarom ze maar 1 poging per eisprong doen? aangezien je met klussen wel vaker moet klussen rondom eisprong.

Oh sorry, ja het is 1 inseminatie per eisprong. 
Dat komt omdat met onderzoek niet is aangetoond dat twee keer insemineren vaker tot een zwangerschap leidt. En het kost natuurlijk wel geld. 
Vandaar dat timing zo belangrijk is.

Ik denk trouwens dat dat advies van om de dag klussen vooral is voor mensen die hun eisprong niet opsporen met testen. Dan kun je hem missen als je gewoon op dag 14 klust.

Het wordt best spannend! 
Vandaag is de kramp een stuk minder geworden, voel het licht een beetje, vooral vanavond. Maar ik was de hele middag een beetje misselijk, verloor een paar keer een beetje mn evenwicht ondat het begon te draaien. En ik voel steken in mijn borsten, heeft een beetje wat weg van tsr van de borstvoeding. Ze zijn verder niet gevoelig. Oh en ik ben sinds gistermiddag een ruftmachine waar mn man jaloers op kan zijn. 
Dit is precies hoe ik me voelde bij de eerste zwangerschap. Alleen toen begon het 12 dpo. Het is nu 7 dpo. En 5/6 waren dus de dagen met krampen die naar mn liezen doorschoten. 
Ik probeer een beetje nuchter te blijven, want over een week zal ik vast om mezelf lachen. Maar het voelt zo....zwanger ?

De misselijkheid begon bij mn dochter trouwens pas veel later, rond 6 weken. Maar ik voelde voorheen ook mn eisprong nooit, en nu heel goed. Dus wie weet is het wel gevoeliger nu. Maar het kan ook alsnog gewoon een trucje van mn lichaam zijn. Ik voel het wel duidelijk. Het is niet zo dat ik echt mn voelsprieten uit moet zetten. Dat maakt het moeilijk los te laten. 
Nou ja, iui1... Who am I kidding?? Lol

O Lewis wat spannend!! Houd ons op de hoogte, ik duim met je mee ????

Ik werd vanmorgen echt kotsmisselijk wakker. Ik droomde dat ik moest overgeven, werd wakker en het water stond me al in de mond. Heb ook zo'n last van mijn buik nu echt, maar geen diarree. Mn ontbijt hielp enorm, nu is het gewoon weer weeig. En nog steeds weinig krampen, wel wat trekkerige liezen. Die steken in mn borsten worden vaker.

Dames... het zou echt bizar zijn als IUI 1 direct gelukt is, huh?? Na 4 jaar gedoe voor de eerste! Maar ik denk het.... dit herken ik zo van mijn eerste zwangerschap. Alleen toen begon het allemaal een kleine week later. Misschien een latere innesteling toen? Of.... ik ben helemaal gek geworden haha! Ik ga er eigenlijk een beetje vanuit, het voelt zo. 

Bij mijn eerste herkende ik het niet zo, want de klachten begonnen rond de dag dat in ongesteld had moeten worden, en misselijk kwam pas later. Maar ook toen had ik echt flink last van mijn darmen, af en aan een wat trekkerig gevoel in mijn baarmoeder/liezen, beetje licht in mijn hoofd en last van mijn borsten. Veel van die dingen voel ik ook wel als in ongesteld moet worden, maar nooit misselijk. Dat was toen dus ook niet zo, dus ik dacht echt dat ik elk moment ongesteld ging worden. Hoe ik me nu voel komt erg overeen met toen, plus echt goed misselijk. 

Terug
Bovenaan