oh Lewis gekke hersen spinsels helemaal niet! heel normaal dat je zo denkt, want al die symptomen lijken er echt wel op, en dat maakt je hartstikke gek! en de dagen gaan zo langzaam.. tenminste bij mij..
ik heb volgende week woensdag de 26e mijn 1e echo. en de tijd kruipt voorbij dus.. t ging best oke, had me gedachtes onder controle, tot ik zondag op t forum weer iemand zn verhaal las bij 8 weken een miskraam te hebben gehad. boem daar ging ik weer, met mezelf hartstikke gek maken.
ook afgelopen nacht geen oog dicht gedaan omdat ik zo onrustig ben. bah wat haat ik dit zeg, voelde ik me maar net zo als bij mijn 1e zwangerschap. ik geniet nu niet vanwege de angsten.
anderzijds heb ik giga symptomen, ben sinds zondag enorm misselijk, hele dag door, daarnet pilletjes gaan halen om te hopen dat dat iets verminderd. ook enorm bandenpijn in mijn zijkanten/liezen. en dan denk ik dat zit wel goed met al die symptomen. maar ja..
ik lees dus even amper nog op het andere topic waar ik in zit tot aan m'n echo. trek het even lastig.
maar oh wat hoop ik voor jou zeg Lewis! het mag ook echt wel mee zitten.
onze oudste weet het al, van een broertje of zusje, maar is er totaal niet mee bezig. en prima ook. dat komt later wel.