Zwanger worden 2e kindje 2021

Lewis je zou het toch niet menen zeker ?? dat zou toch geweldig zijn!!
en zeg nooit nooit.. want je bent al eens zwanger geweest en ze zeggen dat je dan ook sneller zwanger kan worden een volgende keer. en je had zoveel kampioenen.. ohhh zo spannend !
wanneer is je nod dat je mag en kan testen?

Nou ik "moet" ergens rond wo-vr ongesteld worden, maar als je 2 weken na inseminatie aanhoudt, dan mag ik zondag pas testen. Bij de eerste heb ik 17 dagen gewacht met testen en die was knal. Dus mocht het nog nodig zijn, dan ga ik denk ik sowieso op zondag testen, en wie weet dat ik me vrijdag al niet meer beheers haha! 
Ach een dreumes in huis betekent wel dat de dagen sneller voorbij gaan. Ben ook weer aan het werk na de vakantie van vorige week. Dus genoeg afleiding om de dagen wat sneller te laten gaan.

oh Lewis zo spannend voor je!
gaat een spannende week worden voor je met alle gevoelens ??

Wat zou dat cool zijn als het nu in de eerste ronde raak is! Dan is jullie ook een keer het geluk gegund om gewoon lekker snel zwanger te worden ?
Ik hoor het vaker, stellen die heel op tijd voor een tweede beginnen, omdat het bij de eerste lang duurde en dan super snel zwanger zijn.

Mn lichaam houdt het spannend ?
Sinds gisterochtend niet meer echt misselijk geweest. En ik heb overdag helemaal geen krampen of wat dan ook. Begon gisteravond helemaal te twijfelen, want mn darmen waren ook weer rustig. Maar toch de hele avond wel weer echt een stekende kramp richting mn liezen gehad. En nu? Weer over. Zucht. 
Ik heb het al een paar dagen erg koud. Dat was vorige keer een symptoom. Maar het is ook niet echt lekker weer. Ik heb na het eten een heet honger gevoel in mn maag. Maar zoiets valt makkelijk te fantaseren ook. 
Het enige dat ik blijf denken is dat die steken in mn borsten echt nieuw zijn. Ik zit nu kort op mijn menstruatie. En normaal zou ik een beurs gevoel hebben met pijnlijke tepels. Echt altijd. Soms heel erg, soms een beetje. Nu voel ik bij aanraking niks bijzonders. Alleen vooral als mn bh uit is schieten er steken door mijn borst, een beetje zoals tsr. Dat heb ik nog nooit gehad, ook niet bij de zwangerschap van mn dochter. 
Ik voel zeker weten vanalles. En het doet me erg aan zwanger zijn denken. Maar als je dan hele dagdelen weer even niet zoveel voelt... Misschien maak ik mezelf wel te gek. Het is de eerste IUI en ik denk dat mijn verwachtingen hoog zijn. Terwijl ik dit typ zit ik weer  misselijk te worden.... Bah! Geen fijn wachtbankje dit.
Gister hielp het werken wel. Vandaag is mijn parttime dag en ik ga straks lekker wandelen met een vriendin en dreumes. Dus welkome afleiding. 
Hoop dat jullie niet gek worden van mijn hersenspinsels ? 
Hoe gaat het met jullie?
Heb jij je hersenspinsels al onder controle Poekie? Wanneer is je eerste echo? Weet je al wanneer je wat gaat vertellen aan de oudste? Hoe pak je zoiets aan?
Hoe gaat de verbouwing Maankind?

oh Lewis gekke hersen spinsels helemaal niet! heel normaal dat je zo denkt, want al die symptomen lijken er echt wel op, en dat maakt je hartstikke gek! en de dagen gaan zo langzaam.. tenminste bij mij..

ik heb volgende week woensdag de 26e mijn 1e echo. en de tijd kruipt voorbij dus.. t ging best oke, had me gedachtes onder controle, tot ik zondag op t forum weer iemand zn verhaal las bij 8 weken een miskraam te hebben gehad. boem daar ging ik weer, met mezelf hartstikke gek maken.
ook afgelopen nacht geen oog dicht gedaan omdat ik zo onrustig ben. bah wat haat ik dit zeg, voelde ik me maar net zo als bij mijn 1e zwangerschap. ik geniet nu niet vanwege de angsten.

anderzijds heb ik giga symptomen, ben sinds zondag enorm misselijk, hele dag door, daarnet pilletjes gaan halen om te hopen dat dat iets verminderd. ook enorm bandenpijn in mijn zijkanten/liezen. en dan denk ik dat zit wel goed met al die symptomen. maar ja..
ik lees dus even amper nog op het andere topic waar ik in zit tot aan m'n echo. trek het even lastig.

maar oh wat hoop ik voor jou zeg Lewis! het mag ook echt wel mee zitten.
onze oudste weet het al, van een broertje of zusje, maar is er totaal niet mee bezig. en prima ook. dat komt later wel.

He vervelend Poekie! Ik hoop echt voor je dat je na een goede (gaan we vanuit!)  echo wat meer rust kan vinden. Vervelend he? Kon je je hoofd maar even uit zetten. Zucht. 
Welke pillen krijg jij? Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 2 maanden non stop kotsmisselijk geweest. Emesafene haalde de scherpheid eraf zodat ik in elk geval iets kon eten. Maar vond het evengoed erg zwaar hoor, die periode. Ik ben best wel bang voor de misselijkheid bij een volgende zwangerschap. Een collega van mijn man kwam tijdens het kletsen met het zeer bemoedigende "oh bij mijn tweede was het nog veeeeeeel erger!" Ha ha...dankje. hm. Hopelijk gaan je pillen werken. 
Ik heb net een frisse neus gehaald. Doet me goed om mn meisje lekker te zien genieten van de speeltuin. Heb ondertussen even een standje van mn vriendin gekregen. En voel me wel wat nuchterder weer. Een innesteling is het vaakst op 8-10 dpo, en pas daarna gaat het hcg toenemen. Alles dat ik tot vandaag gevoeld heb (9 dpo) zal dus eerder progesteron zijn, en dat is altijd hoog in de LF. Dus alles dat ik voel kan niet van een zwangerschap komen. Bovendien had ik ook nogal een heftige eisprong, voelde me daar mega hormonaal van. Dus misschien dat ik gewoon een beetje een hormonale bom ben. En misselijk word ik vanzelf wel van deze spanning. Om dit kracht bij te zetten heb ik net een early test gedaan die ik gratis bij mn ovu dipsticks kreeg. Omo wit. Dus wat ik voel komt echt niet van een vroege innesteling of hcg. 
Betekent niet dat het niet gelukt is. Alleen dat ik er nu niet zo gestresst over moet doen. ? 
Ben benieuwd hoe lang dit stand houdt. 

suprimal heb ik. word gebruikt bij misselijkheid autorijden enzo. huisartsen adviseren dit.
zou goed werken. ik vandaag pas gehaald.
dus hopelijk helpt het de scherpe kantjes wat. daar zou ik al blij mee zijn.
ben gewoon weer net zo misselijk als bij mijn 1e, dus helaas kan ik je niks goeds beloven. ik had ook echt anders gehoopt!!

goh..Lewis.. enerzijds goed dat je nuchter probeert te zijn. anderzijds vroege test! op een middag dan ook.
dus wie weet...
ik had ook echt vroeg in de week al symptomen..geloofde het niet maar t was zo.
wil je niet blij maken met niets. maar wie weet...

Terug
Bovenaan