Zwanger worden 2e kindje 2021

ik heb vanmiddag een echo.
voor mezelf rust te gunnen. nu duimen dat alles goed is.

Wat goed Poekie! Als je zo in de stress zit is ook niet goed. Heel fijn dat je even gerust gesteld mag worden. 
Hoe ging het? 
Ik weet dat bij mij toen na die eerste paar weken de krampen en zere borsten wat minder werden en op een gegeven moment verdwenen. De misselijkheid bleef wel gewoon. Maar ik hoor ook wel van mensen dat dat heel erg kan schommelen en misschien is deze zwangerschap gewoon anders dan je eerste? Of de pillen doen het goed? Goed geslapen een keer? 
Ik hoop dat alles goed is met je mini me

een hele mooie echo gehad en een mooi kloppend hartje!! pffff wat een rust voor mezelf. had dit echt even nodig. belachelijk misschien maar nu kan ik even in een rustige modus.

hoe gaat het met jou Lewis?

Niet belachelijk hoor. Ik ben erg blij voor je! Zat al een paar keer te kijken vanavond haha
Het gaat wel weer. Het was goed om te realiseren waar het pijnpunt echt zat, en dat ik misschien moet werken aan een plekje voor het vorige fertiliteitstraject. Dit gaat anders zijn en ik stap erin met oud zeer. Goede moed en op naar ronde 2. Normaal gesproken zou ik dan rond 10 juni mn eisprong hebben.

Hoi meiden, sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen! Vorige week konden we voor het eerst weer in ons huis. Maar de terugkeer had veel impact. De betonvloer ligt er prima bij, maar we schrokken enorm van hoe de rest van het huis eraan toe was. Letterlijk elke vierkante centimeter van ons huis zat onder het stof, ook achter gesloten deuren. En de muren en deurkozijnen beneden zijn erg beschadigd door alle werkzaamheden. Bij de aanblik van ons huis zo, stortte ik een beetje in. Alle stress van de verbouwing, het juridisch traject met de vorige bewoners, werk, kinderwens, corona, het leven ;), alles kwam eruit. Lang verhaal kort, ik zat er doorheen en had afgelopen week nodig om mezelf weer bij elkaar te rapen. En we hebben kei hard gewerkt om het huis in ieder geval weer leefbaar te maken. 

Ik voel schuldig dat ik niet gereageerd heb op jullie ook heftige verhalen! Ik ben sinds donderdag niet meer op het forum geweest en heb nu alles teruggelezen. Jeetje Lewis, wel een bevruchting, maar geen plakker. Wat een ontzettende domper. Ik kan van alles zeggen om er een positieve draai aan te geven, maar deze uitkomst voelt natuurlijk helemaal niet positief. Hoe gaat het nu met je? En poekie, jij hebt ook enorm in de stress gezeten. Hoe gaat het nu met jou? Heb je het positieve gevoel van de echo vast kunnen houden?
Ik lees en schrijf weer mee. Hoop op een zonnige en vruchtbare juni-maand voor ons allemaal!

oh maankindje! wat een drama voor je !!
snap je volledig. ik zou ook even helemaal een mentale breakdown krijgen.
ellende zeg.. heb je nu wel zicht op goed vooruitzicht?

hier gaat het wel, het gaat sowieso goed in mijn buikje.. vandaag weer een echo gehad en deze was weer dik in orde!
dus het stelt me daarin zeker gerust.
verder alles behalve fit..
moet mezelf de dagen door slepen ivm misselijkheid. vandaag voor t eerst in 2 dagen mezelf uit mijn pyjama gehesen en verplicht op de been te blijven. en dat is gelukt, maar dan nu ook echt wel klaar met de dag!
zonder te zeuren , hoop ik toch echt dat dit gevoel snel voorbij gaat.. maar daar ga ik tegenover jullie niet over klagen. das niet eerlijk! zoals je zegt hoop ik voor jullie een enorm vruchtbaar Juni!!!

Jezus Maankind, dat is even kaaa uuu teeee
Dat verwacht je ook niet als je mensen je huis toe vertrouwt. Het is allemaal al stressvol genoeg en dan je veilige thuis overhoop. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Pas goed op jezelf. En voel je niet schuldig hoor, het is maar forummen. Hoe gaat het nu met je? 
Ben je van plan een rondje over te slaan? Of gaan jullie er toch voor?

Poekie, je mag best zeuren hoor. Zwanger zijn is super mooi en een geschenk enzo, maar ik weet ook heel goed hoe rot je je ervan kan voelen. De angsten, de misselijkheid en meer irritante klachten. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap steen en been geklaagd. En eenmaal bevallen miste ik het toch erg haha! Dat knusse gevoel van je babietje veilig in je buik altijd bij mamma. Dat vond ik maar een groot contrast met de kraamweken. Maargoed, klagen snap ik helemaal. De pillen werken tot nu toe dus helemaal niks? balen hoor!
Wel fijn dat je snel alweer een tweede goede echo hebt. Hoe lang moet je aftellen tot de volgende echo?

Hier liggen we allemaal in de lappenmand. Mijn dochter was vorige week op de opvang de hele dag verzorgd door iemand die een dag later positief getest was. Ze kreeg klachten, 2 nachten pseudokroep en nu ik ook klachten. Straks ga ik een test halen. Kan natuurlijk altijd nog wat anders zijn. Maar als dit het is, dan denk ik ook ergens, laat het maar corona zijn, dan zijn we voorlopig beschermd. 
Man heeft nog geen klachten. Ik hoop dat hij er ook niks van krijgt want dan zal het zaad over 2 weken vast wat minder zijn. Oh, en ook omdat ik liever niet heb dat mensen ziek worden natuurlijk ;)

Terug
Bovenaan