Jezus Maankind, dat is even kaaa uuu teeee
Dat verwacht je ook niet als je mensen je huis toe vertrouwt. Het is allemaal al stressvol genoeg en dan je veilige thuis overhoop. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Pas goed op jezelf. En voel je niet schuldig hoor, het is maar forummen. Hoe gaat het nu met je?
Ben je van plan een rondje over te slaan? Of gaan jullie er toch voor?
Poekie, je mag best zeuren hoor. Zwanger zijn is super mooi en een geschenk enzo, maar ik weet ook heel goed hoe rot je je ervan kan voelen. De angsten, de misselijkheid en meer irritante klachten. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap steen en been geklaagd. En eenmaal bevallen miste ik het toch erg haha! Dat knusse gevoel van je babietje veilig in je buik altijd bij mamma. Dat vond ik maar een groot contrast met de kraamweken. Maargoed, klagen snap ik helemaal. De pillen werken tot nu toe dus helemaal niks? balen hoor!
Wel fijn dat je snel alweer een tweede goede echo hebt. Hoe lang moet je aftellen tot de volgende echo?
Hier liggen we allemaal in de lappenmand. Mijn dochter was vorige week op de opvang de hele dag verzorgd door iemand die een dag later positief getest was. Ze kreeg klachten, 2 nachten pseudokroep en nu ik ook klachten. Straks ga ik een test halen. Kan natuurlijk altijd nog wat anders zijn. Maar als dit het is, dan denk ik ook ergens, laat het maar corona zijn, dan zijn we voorlopig beschermd.
Man heeft nog geen klachten. Ik hoop dat hij er ook niks van krijgt want dan zal het zaad over 2 weken vast wat minder zijn. Oh, en ook omdat ik liever niet heb dat mensen ziek worden natuurlijk