Ok, nu heb ik dus ook die problemen met posten... Dit is poging 3. Een roerige week achter de rug hier. Eerst werd ik vrijdag zelf ziek, vervolgens zondag zieke zoon bij opa en oma opgehaald. Hij werd alleen maar zieker en bleek uiteindelijk longontsteking te hebben. We waren er maar net op tijd bij, een paar uur later bij de huisarts aangeklopt en dan hadden we een ziekenhuisopname gehad. Hij is ontzettend ziek geweest, sinds vandaag gaat het gelukkig de goede kant op. De afgelopen dagen heb ik bijna non stop met mijn kind op mijn lijf geplakt gezeten ? mijn telefoon maar even gelaten voor wat het was.
En ik ben even weinig hoopvol over deze ronde en daarmee nu ook even over het hele zwanger worden zelf. Zelf dus ziek geweest, man ook niet fit, gebroken nachten en komende week staan voor ons allebei vaccinaties gepland. Weer zo veel seinen op rood ? zit er over te denken om het forum even los te laten, want ik voel me een beetje bezwaard als ik dagenlang niets van me laat horen, maar tegelijkertijd kan het zwanger worden me momenteel gestolen worden.
Maar heel fijn om te lezen dat je je piek gevonden hebt en toch een poging hebt gewaagd Lewis! Hoe gaat het nu met je? Nog een week tot je NOD, maar heb je er al een gevoel bij?
En poekie, hopelijk veel goede dagen gehad deze week! Ik weet dat je het zwaar hebt momenteel, maar ik hoop dat je ook kan genieten van het bolletje dat je al hebt ?