Zwanger worden 2e kindje 2021

ja is ook waar Lewis..
het blijven altijd moeilijke keuzes.
een kennis van me heeft alle onderzoeken laten doen op down paar jaar geleden. alles.. vlokkentest..vruchtwater punctie.. echo
alles was dik in orde.
ze bevalt en heeft down het kindje.
daar sta je dan met al je testen...
zekerheid is zoiets lastigs met zwangerschap.
ik veroordeel ook niemand. ieder zijn keuze erin..
ik open net dat stomme fb en nieuwsbericht van dj jeroen vd nieuwehuijzen zn kindje geboren en direct overleden.
oh wat haat ik social media momenteel toch.. al die narigheid.

maar wat een goed nieuws van je man!! wauw zeg !
is het dan misschien een optie om toch IUI te doen maar misschien rondom de eisprong zelf ook eens extra te insemineren?
voor meer kans? ik denk maar wat he

Oh echt, gatver wat erg zeg! Ik heb het nog niet gelezen. Moet je niet aan denken zeg... ? Vrienden van mijn moeder hebben zoiets meegemaakt, 8 mnd en dood in de buik. Dat was toen ik jong was. Heel erg natuurlijk maar dat was goed te verklaren. Zij dronk en rookte gewoon stevig door. Dat onverklaarbare kon mij vooral tijdens mijn zwangerschap, maar nu nog steeds erg raken hoor. Nieuws is nu ook overal waar je kijkt he? En alles is ook nieuws ineens. Vorige week nog over de vrouw met 10 babies in Afrika, wat?! 
Inderdaad wel goed nieuws. Ik had nog gevraagd aan de arts over het combineren van zelfinseminatie en IUI, maar hij was er geen voorstander van. Om de beste kans te hebben is het goed om zo'n 3 a 4 dagen vooraf een zaadlozing te hebben, en daarna niet meer. En met zelfinseminatie zou je dan 2 dagen voor je eisprong thuis doen, en op de dag van eisprong IUI. Dat kan invloed hebben op de kwaliteit van het zaad dat ze voor de behandeling kunnen gebruiken. En hij zegt dat onderzoek niet heeft aangetoond dat het je kansen vergroot. Dus ik laat het maar zo. Als het allemaal zo goed blijft kunnen we voor poging 5 ofzo altijd eens proberen. Wat verderop.

Ok, nu heb ik dus ook die problemen met posten... Dit is poging 3. Een roerige week achter de rug hier. Eerst werd ik vrijdag zelf ziek, vervolgens zondag zieke zoon bij opa en oma opgehaald. Hij werd alleen maar zieker en bleek uiteindelijk longontsteking te hebben. We waren er maar net op tijd bij, een paar uur later bij de huisarts aangeklopt en dan hadden we een ziekenhuisopname gehad. Hij is ontzettend ziek geweest, sinds vandaag gaat het gelukkig de goede kant op. De afgelopen dagen heb ik bijna non stop met mijn kind op mijn lijf geplakt gezeten ? mijn telefoon maar even gelaten voor wat het was.

En ik ben even weinig hoopvol over deze ronde en daarmee nu ook even over het hele zwanger worden zelf. Zelf dus ziek geweest, man ook niet fit, gebroken nachten en komende week staan voor ons allebei vaccinaties gepland. Weer zo veel seinen op rood ? zit er over te denken om het forum even los te laten, want ik voel me een beetje bezwaard als ik dagenlang niets van me laat horen, maar tegelijkertijd kan het zwanger worden me momenteel gestolen worden.

Maar heel fijn om te lezen dat je je piek gevonden hebt en toch een poging hebt gewaagd Lewis! Hoe gaat het nu met je? Nog een week tot je NOD, maar heb je er al een gevoel bij?
En poekie, hopelijk veel goede dagen gehad deze week! Ik weet dat je het zwaar hebt momenteel, maar ik hoop dat je ook kan genieten van het bolletje dat je al hebt ?

Ik wil ook graag hierop reageren. Wij gaan ook voor een tweede en zitten in ronde in. Eisprong waarschijnlijk op de 10de van deze maand gehad. Zit momenteel op 7 dpo. Heb vandaag de hele ochtend last van steken rond de schaamstreek..
Ik hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen hebben :)

oh maankindje! wat heftig zeg!
dan kan alles om je heen gestolen worden en is niks belangrijker als je kind.. gelukkig is hij nu wat aan de betere hand dan.. maar alles wat er dan om je heen speelt kan je missen dan. ook kan ik heel goed begrijpen dat door alles het zwanger worden ook niet prioriteit is. het heeft je ook echt niet mee gezeten de afgelopen tijd.. de verbouwing die alles behalve soepel verloopt... de rondes die niet gelukt zijn, en dan nu het ziek zijn.. en vaccinaties op komst.. alles behalve ideale situaties... dus ik kan snappen dat zwanger worden nu niet aan je hoofd staat en er moeite voor doen ook niet.
je moet je vooral niet verplicht voelen naar t forum toe. doe waar jij je goed bij voelt...
het is leuk je te volgen, maar jij moet doen waar je nu zin in hebt...?

Welkom Lola ,
leuk dat jullie voor een 2e gaan! in welke ronde zitten jullie ? stond een typ foutje ??
heeft het de 1e keer lang geduurd voor je zwanger was ?

Terug
Bovenaan