Klinkt wel hoopvol Lola! vorige cyclus was ik ook af en aan wat misselijk en ook erg draaierig en ik bleek wel kort even zwanger. Was alleen biochemisch. Maar het kan dus echt wel, dat je nu al wat misselijkheid voelt. Wat kun jij goed wachten zeg! haha, ik was al lang even naar de drogist gegaan.
Poekie, hoe ging de termijnecho??
Fijn zeg dat je voorlopig bij de verloskundige mag blijven. Ik vond dat zoveel fijner dan het ziekenhuis.
Ik moet donderdag ergens ongesteld worden, kan een dag of 2 wisselen, beide kanten op, omdat de lengte van mijn LF nog wel eens schommelt. Ik heb me zo goed gehouden afgelopen week. Maar ik merk dat mn gedachten vandaag toch wel vaker gaan naar het "ben ik zwanger" vraagstuk. Zat net alweer te googlen over afscheiding. Ik had vorige maand na een week erg witte wat stevigere afscheiding, en dat heb ik nu weer. Maar ik weet eigenlijk niet of ik dat altijd al had sinds de bevalling, lette er niet zo op. En ik weet ook niet of ik dat had met de eerste zwangerschap. Ik herinner me wel dat ik af en toe wat voelde lopen, en dan dacht ohhh neeeeee! Maar het bleek afscheiding. En dan schrok ik weer omdat het een keertje wat gelig was. Hoe dat verder na die eerste weken was?? geen idee, niet erg denk want dan herinnerde ik het me wel. Maar: Nee, nope, het betekent niks! Dus daarom even een berichtje hier haha! Ik wil echt zoveel mogelijk loslaten.