Zwanger worden 2e kindje 2021

[quote quote=10461640]ik twijfel. doe het morgenvroeg nog eens met ochtend urine![/quote]Ik twijfel zelf ook….ik durf het niet te geloven….heb ook getest met middagurine.
Binnenkort maar weer opnieuw testen…

Gaat goed hier hoor. Ik ben vastbesloten om alles van mn lichaam te negeren tot mn NOD over 6 dagen. Het betekent toch allemaal niks. We hebben hier ook een pittjge week achter de rug. Dochter 4 dagen lang 40+ graden koorts. Ben nu echt wel ff klaar met alle virusjes hoor, en ook met de hitte bah! Ze had keelontsteking en heeft ook behoorlijk last van de hitte. Dus we hebben hier nu al de hele week heel erg veel huilen savonds en snacht. Ben erg moe nu. Ik verwacht eigenlijk niks van deze ronde na alle virusjes en nu dit. Maarja een kans is een kans. En anders gaat komende ronde hopelijk beter. 
Ik las dat er een mogelijk verband is tussen het coenzym q10 en een betere kwaliteit van eicellen en dus hogere kansen op een zwangerschap bij 35 plussers. Ben gezwicht en heb een pot extra opneembare 400mg besteld. Kan er 4 maanden mee doen. Dure zooi wel. Maar ik las er wel goede verhalen over mbt vruchtbaarheidsbehandelingen. 
Maankind, jouw zoontje is wel heel erg ziek geweest zeg. Dat lijkt me best eng. Natuurlijk is er dan even niks belangrijker. En met alles dat nu speelt snap ik wel dat het moment gewoon off is. Misschien eerst even rust in de tent. Voel je niet verplicht om te reageren hoor. Als het stress geeft is dit juist een van de makkelijk te schrappen dingen. 
Welkom Lola, jij wacht dus ook in spanning af. Lukt het een beetje om niet teveel op symptomen te focussen? Het wachten vind ik altijd zo lang duren. Hopelijk is het voor jullie nu weer snel raak. Ik denk wel dat ik wat zie. Maar kan ook een indrooglijntje zijn. Gewoon later nog eens testen.
Poekie, hoe voel je je nu? Zet de verbetering door? Weet je al wanneer de termijnecho is? 

goedemorgen!

en lola??? getest met ochtend urine....????

en Lewis, jeetje ook jullie hebben de week wel gehad. ik herinner me dit zo goed nog, toen mijn zoontje die leeftijd had van jullie kids. ook zo vaak ziek en zo mega koorts. vreselijk! voor ze eens weerstand opgebouwd hebben. diverse zh opnames hebben wij gehad met onze zoon. nu is hij bijna 5 en praktisch nooit meer ziek! maar dat zijn dan zware weken pfff
ik krijg maandag mijn 1e termijn echo. afgelopen woensdag bij gynaecoloog geweest en mag tot de 20 weken bij de vk onder controle blijven en daarna ga ik over naar het ziekenhuis. het gaat redelijk. misselijkheid neemt af, alleen de warmte werkt niet mee.. dus t mag echt wel minder van mij. dan krijg ik ook wat energie hoop ik. ben vandaag 11 weken dus het klinkt al wat ;-)
benieuwd naar maandag!

ik duim voor jou Lewis, jij moet alles proberen te negeren, ik zal voor je duimen ;-)

@mama poekie, nee nog niet. Heb geen testen meer thuis. Deze week moet ik ongesteld worden, ben benieuwd. Ben wel met vlagen misselijk en ik heb in mijn onderbuik hetzelfde gevoel als tijdens mijn eerste zwangerschap. Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik onwijs misselijk, het was een hel…. ?
Mijn borsten zijn ondertussen opgezet maar ook weer zachter lijkt het wel (herkent iemand dit?). Eten/drinken smaakt vreemd…vooral water heeft een vreemde nasmaak..
Kan ook zijn dat mijn lichaam mij onwiis voor de gek houdt….

Terug
Bovenaan