lola, ik zie ook een streep. Dan is er in elk geval een innesteling geweest. Wel eng als je ook een bloeding hebt zeg. Kan van de innesteling zijn. Maar kan ook betekenen dat het niet goed gaat. Hoe ben je eronder? Ik zou het mega spannend vinden zeg! Ik ga voor je duimen dat de testen op gaan lopen en dat het wel gewoon goed zit.
En inderdaad, ik baal wel ff.
Ik hoef me in elk geval niet druk te maken over de coronaprik van gisteren en mn bezoekje aan de gyn vanmorgen. ik ga een tweede keer geopereerd worden, dus wie weet daarna weer een seksleven met mijn man, whaaa! ik hoop het. Als ik voor die tijd toch zwanger ben, dan geen operatie, maar weer een natuurlijke bevalling. Volgens de arts scheurt de vernauwing dan weer uit, en is het ook opgelost. dat lijkt me mega eng, want wie weet is het wel veel erger daarna. Ze zegt van niet, maar de kans dat er een vernauwing komt na een totaalruptuur is al erg klein, dat zou ook niet gebeuren en gebeurde wel. Dus excuseer mij dat ik haar niet op haar woord geloof haha! Maargoed, als ik zwanger ben dan probeer ik de natuurlijke bevalling wel. pfff!
Op naar IUI3.