Zwanger worden 2e kindje 2021

Nou ik ben vanavond ongesteld geworden. Dus mijn gevoel klopte wel dat het deze ronde niet zou lukken. Evengoed baal ik als een stekker. Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe hopelijk betere kansen. Even niet ziek worden, wat meer rust pakken, de nieuwe supplementen en misschien toch eens proberen vooraf al een keer zelf te insemineren. 
Heb nu niet zoveel tijd dus ik hou het even kort. Hoe is het met jullie?

Nog even een berichtje van mij. Heb de afgelopen dagen erg druk gehad….ik voel me sinds een aantal dagen misselijk en heb vreemde pijn in mijn onderrug en onderbuik. Gisteren kreeg ik een lichte bloeding. Mijn NOD is morgen. Heb paar uur terug maar een testje gedaan en ik zie een lichte streep:

https://postimg.cc/34M1cGh4

oh Lewis! wat klote weer... ook al ga je er misschien niet vanuit..toch ben je echt teleurgesteld als het niet zo is.
gewoon even balen meid... dat mag!
en idd een nieuwe maand in met hopelijk meer gezondheid en dan ook meer geluk. het was jullie maand ook niet met al die virussen. knuffel!!

lola.. ik zie ook een streepje.. maar nog erg pril.. en je hebt een bloeding schrijf je?
ik zou het nog even voorzichtig aankijken...wat deze dagen nog doen. ik duim voor je..

lola, ik zie ook een streep. Dan is er in elk geval een innesteling geweest. Wel eng als je ook een bloeding hebt zeg. Kan van de innesteling zijn. Maar kan ook betekenen dat het niet goed gaat. Hoe ben je eronder? Ik zou het mega spannend vinden zeg! Ik ga voor je duimen dat de testen op gaan lopen en dat het wel gewoon goed zit. 
En inderdaad, ik baal wel ff. 
Ik hoef me in elk geval niet druk te maken over de coronaprik van gisteren en mn bezoekje aan de gyn vanmorgen. ik ga een tweede keer geopereerd worden, dus wie weet daarna weer een seksleven met mijn man, whaaa! ik hoop het. Als ik voor die tijd toch zwanger ben, dan geen operatie, maar weer een natuurlijke bevalling. Volgens de arts scheurt de vernauwing dan weer uit, en is het ook opgelost. dat lijkt me mega eng, want wie weet is het wel veel erger daarna. Ze zegt van niet, maar de kans dat er een vernauwing komt na een totaalruptuur is al erg klein, dat zou ook niet gebeuren en gebeurde wel. Dus excuseer mij dat ik haar niet op haar woord geloof haha! Maargoed, als ik zwanger ben dan probeer ik de natuurlijke bevalling wel. pfff! 

Op naar IUI3. 

Hoe is het met jullie? Het is zo stil hier. 

Poekie, hoe voel je je?
Lola, is je streep al donkerder?

Hier weer rustig afwachten tot de volgende eisprong over een week of 2. Maar ik hou het gezond eten goed vol nu, de CoQ10 erbij, en ik heb wat betere nachten. Komende week een weekje op vakantie met onze dochter, voor het eerst, heb er superveel zin in en heel romantische ideeen over enzo haha! Alles gaat vast perfect zijn! 
En hopelijk dus een betere kans bij de volgende IUI. 

hey hallo!

ja het was even stil idd maar ik check elke dag, maar ik als zwangere wilde niet jullie belasten die zo graag zwanger wil worden.
maar oh wat heerlijk Lewis! vakantie,, betere feeling, en gezondheid, rust, lekker in je vel. alles bevorderlijk voor een mooie nieuwe kans. wat ga je doen en waarheen?

hier alles goed hoor, vandaag weer een mooie echo gehad, alles zag er toppie uit. nog even een weekje geduld voor het geslacht !!! zo spannend!!!

Lola.. ben ook heel benieuwd

Schrijf maar los hoor, ik vind het ook wel leuk om over je zwangerschap te horen. Brengt me weer een beetje bij hoe het was toen ik zwanger was van mijn dochter. Het is toch wel anders als toen de eerste keer, want toen had ik dat niet, alleen een allesverslindende kinderwens. Nu ben ik ook gewoon heel blij dat 1 al gelukt is. 

Wat fijn dat je een goede echo weer gehad hebt. krijg je ivm je gezondheid wat vaker een echo? Wel heel fijn hoor, dat neemt toch de zorgen een beetje weg. Voel je je al wat rustiger worden? En hoe gaat het met de misselijkheid nu?
Wij hadden toen ook met 14 weken een geslachtsecho gedaan. Het was totaal niet belangrijk, maar toch heeeeeel leuk om wat meer te weten te komen over wie het is die in je buik groeit. Ik vond dat ook echt spannend :) 

We gaan gewoon naar beach resort nederland haha! En het ziet ernaar uit dat het vooral zwemparadijs wordt en zandkastelen bouwen met een jasje aan, maar evengoed lekker om er even uit te zijn. Wij zijn sinds zomer 2019 niet meer geweest, en ik ging eigenlijk ieder jaar wel 2 keer. Ik hou van natuurvakanties, bos en bergen. In januari zitten we in het Hartz gebergte in Duitsland, en ik hoop volgende zomer richting scandinavie te gaan. Maar dit jaar met alle maatregelen vonden we het gewoon makkelijker om het lekker bij ons nederlandje te houden. En zo'n echte kindervakantie op een park is ook wel een leuke manier om even helemaal te verdwijnen in die bubbel van ons en onze dreumes, gewoon lekker alles voor haar en genieten hoe ze alles ontdekt (hopelijk haha). Van alle gemakken voorzien. 

Hebben jullie nog vakantieplannen?

Terug
Bovenaan