Zwanger worden 2e kindje 2021

oh Lewis heerlijk toch! even met z'n 3en genieten..
wij gaan eind augustus, want de vakantie begint hier laat, naar camping ter spegelt bij Eersel. had liever ook verder weg gegaan, maar toch zwanger en corona ben ik nog niet zo happig erop. dus we hebben een huisje gehuurd en lekker even een weekje daarheen. en tussendoor misschien wel een keer naar de zee, we zien wel wat voor dagjes we plannen.

ik krijg idd extra echo's, ivm medicijnen gebruik en groei. en soms heb ik een pret echo tussendoor geboekt omdat ik stress kreeg. ?
maar het gaat goed dus happy.
helaas nog steeds niet fit, ben nog regelmatig op de dag misselijk, inspanning geeft me giga hoofdpijn en misselijk dus ook. de hormonen hebben me flink in de tang. maar goed, dan zie je de echo en komt er een handje schattig voorbij en dan weet je waar je het voor doet..haha.. en soms klaag ik dan ook weer even lekker.. en de avonden zijn voor mij klaar. dan is echt mn kaarsje uit, en kruip ik er vroeg in met Netflix of videoland.
ik geef er maar aan toe. tis niet anders.

en ohja ook super benieuwd naar het geslacht, we hebben een uitgebreide medische echo inclusief geslacht.
dus mega spannend! dinsdagavond om 19u ??

Hoi dames,
Ik ben Diana en ik ben 34 jaar. Wij hebben al een zoon van 22 maanden en afgelopen donderdag heb ik mijn spiraal laten verwijderen omdat we een 2e kindje willen.
Ik heb nog niet alles gelezen maar dat ga ik nog wel doen om te lezen wat jullie al allemaal mee hebben gemaakt.
@mama poekie gefeliciteerd met je zwangerschap en je mag altijd blijven schrijven. Ik vind het wel leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.
@ de anderen ik hoop dat iedereen binnenkort een positieve test zullen hebben!

Hee Diana, leuk om er iemand bij te hebben op het topic. Maankind heeft even pauze van het forum en volgens mij is Lola niet actief meer. Dus ik was een beetje alleen met het proberen. Poekies verhalen interesseren mij ook een boel haha! Maar toch leuk om er ook weer een mede probeerder bij het hebben. 
Was je voor je spiraal regelmatig? Enig idee wat te verwachten met eisprong? 
In het kort: ik ben 38 en mijn man 39. We hebben een dochter van 14 maanden. Zij is na bijna 4 jaar proberen, met IUI6 in het ziekenhuis verwekt. Mijn man bleek retrograde ejaculaties te hebben, zaad gaat richting de blaas. We hadden dus een handje hulp nodig om het op de goede plek te krijgen. Nav de bevalling en mijn totaalruptuur heb ik een vernauwing gekregen, waardoor seks vooralsnog niet mogelijk is. Ik word geopereerd. Maar we wilden wegens onze leeftijd en hoe moeilijk de eerste ging niet wachten met een tweede. Ik heb inmiddels weer 2 IUIs erop zitten. Ik doe ze in natuurlijke cyclus, dwz zonder hormonen en ik meet thuis mijn ovulatiemoment. Alleen even insemineren dus haha! Ik verwacht over minimaal een week, maar ws iets langer mijn eisprong voor ronde 3. Mijn cyclussen zijn wat onregelmatig dus een precieze dag kan ik nooit vooraf aanwijzen. 
Poekie tel je al af tot dinsdag? 
Grappig, Eersel. Ik woon in de omgeving. :) 
Het gaat inderdaad om die kleine in je buik. En inmiddels kun je die op de echo's goed zien. Dat maakt een hoop van de hormonale narigheid goed. Ik duim voor een hele mooie echo waarop je kleintje zn geslachtsdeel goed in beeld laat ?

@ Lewis. Wat heftig voor jou en je man om een iui te moeten ondergaan. Hopelijk mag het voor jullie ook raak zijn! Het is jullie zo gegund. Ik heb met mijn zoon 2 cyclusen gehad en toe was ik al zwanger. Toen waren mijn cyclusen 28 en rond de 30 dagen. Afgelopen donderdag heb ik mijnspiraal eruit laten halen vrijdag verlor ik al bruin bloed en sinds gisteren ben ik ongesteld. Als mijn cyclus rond de 28 dagen is heb ik mn eisprong rond 18 juli. Ik ben vanplan om wel ovulatietesten te gebruiken om de bevestiging te krijgen. Kijk er erg naar uit maar toch is het eng en spannend tegelijk. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik alleen maar overgegeven, ben opgenomen geweest omdat ik uitgedroogd was. Dit was van week 7 tot dat mn zoon er was. Was erg heftig en kon echt niets meer. Hopelijk gaat het mij de 2e beter en kan ik er wel van genieten.

@ poekie heel veel plezier alvast met het bewonderen van jullie kleine wonder!

hey dames.

Diana wat spannend ook weer voor je..
dat ziek zijn is echt de hel. ook al ben je super dankbaar en alles wat hoort.. maar dat ziek zijn is onhoudbaar.
ikzelf ben van mijn 1e en nu ook bij de 2e ook erg ziek geweest. nu ben ik 13.5 en is het zo goed als weg dus dat geluk heb ik dan wel. maar heb vanaf week 7 alleen maar overal in huis gehangen om te overleven..dag en nacht. dus tot 9 maanden is echt nog meer hel..
ik zit in een fb groep waar meiden in zitten van het forum die tegelijk met mij uitgerekend zijn, en één daarvan had het bij haar 1e ook, en nu bij de 2e ook.. ook opnames in ziekenhuis.
dus zonder je te ontmoedigen zou ik er rekening mee houden.. ik ging er ook van uit dat het niet zou komen een 2e keer.. maar helaas.
ik duim voor je voor het positieve!
ikzelf was ook met ronde 2 zwanger deze keer.. en met de ovulatietesten van de action. werkte bij mij super!

Lewis.. wat grappig Eersel.. ik zelf woon vlakbij den Bosch een dorpje.
ja ik tel de dagen echt af naar dinsdag. ben zo nieuwsgierig..
iedereen vermoed een meisje.. ik sta vol puisten.. dus ze roepen een meisje de mensen om me heen.. haha.
we zullen te zien!!
voor jou ook een nieuwe ronde nieuwe gezonde cyclus zonder virusjes.

@Poekie,
Ik ga er vanuit dat het weer zo zal gaan velopen. Mn moeder had het bij alle 3 de zwangerschappen, dus ik zal ook wel dat geluk hebben. Mocht het anders zijn dan kan ik ook eens genieten ipv, hoe je het super benoem, overleven tot de bevalling. Ik ben blij voor je dat het bij jou nu beter gaat en dat je nu een beetje kan gaan genieten.

Hey hallo

even een update van mij
wij hebben dinsdag de medische geslachtsecho gehad. alles was dik in orde met onze zoon! want ja wij krijgen een 2e zoon! zo geweldig leuk, 2 boys!!

hoe gaat het hier met de dames ?

Terug
Bovenaan