Ik ben weer thuis. Wat een kkk vakantie zeg! Dochter werd na 24 uur genieten alweer ziek. Zesde ziekte, ze zit momenteel onder de vlekjes maar de koorts is weer weg. We waren wat eerder naar huis gegaan, want opgesloten in dat huisje met een huilende koortsige meid die gewoon haar eigen bedje wilde was niks. Ik was gewoon opgelucht om weer thuis te zijn. Morgen is mijn laatste vakantiedag, kan niet zeggen dat ik er een echt vakantiegevoel aan overgehouden heb. Hopelijk kunnen we in de herfst nog eens een herkansing doen. Vond het zo zielig voor haar, ze was net een paar dagen koortsvrij en dan direct weer! En ik baal dat onze eerste vakantie met ons meisje zo in het water gevallen is.
Nu aan de ovatietesten. Het is nog niet positief, maar het is pas dag 18.
Poekie, 2 jongens, wat superleuk! En heel fijn dat alles nog steeds in orde is. Hoe reageerde je zoontje op het nieuws dat het een broertje wordt??
Diana, doe jij al ovulatietesten? Je moet nog een week wachten denk ik toch? Ik vind het ook wel spannend om voor een tweede te gaan. Op heel veel manieren. Sowieso de vernauwing en een evt nieuwe bevalling. Maar ik had ook een verkorte baarmoederhals en was een maand te vroeg bevallen. Huilbaby. Het duurde bijna 4 jaar voor het lukte en ik moest echt wel ff ergens doorheen om dat te verwerken. Gaat dat allemaal weer gebeuren? Ik voel me soms bijna schuldig naar mijn dochter. We hebben het zo mooi samen, en ik wil er 100% voor haar zijn. Dat lukt niet als ik weer absolute rust moet nemen, of een helse kraamperiode heb. Sowieso aandacht verdelen over 2 kindjes. Maar ik weet ook dat naar mate ze ouder wordt ze ook steeds meer zelfstandig wordt. Voor zover je dat kan zeggen van een kind, lol! Maar het is normaal dat je ruimte krijgt voor een tweede en daar zal zij ook hopelijk veel mooie avonturen mee beleven. Het is ook leuk voor haar. Ik wil er wel voor waken dat ik niet weer in de angst en depressie weg zak als het voor een tweede weer niet echt wil lukken. Zodra ik dat merk is het direct klaar en houden we het bij 1. Want ik wil heel graag vrolijk blijven over dat ik uberhaupt moeder mag zijn.
Ik kan me voorstellen dat sommige gedachten herkenbaar zijn. Jij hebt ook 9 mnd weinig kunnen doen denk.