Het is maar 9 maanden ja, haha, grapenmaker 🙂 Maar je vindt vast wel een weg of een manier om er toch doorheen te komen. Ik hoop voor je dat het deze keer anders loopt. Lijkt me heftig hoor.
ik verwacht ergens de komende dagen mijn positieve ovulatietest. Het is dag 20, en mijn afscheiding begint al toe te nemen. Vanmorgen was het nog negatief, spannend weer! Nog een kans. Deze keer gaan we op de dag van de positieve test ook een keer zelf insemineren. In het ziekenhuis raden ze aan om 2-4 dagen vooraf geen zaadlozing te hebben, zodat je de beste score hebt voor de IUI. Maar als je thuis probeert zeggen ze toch ook om de dag rond je eisprong? En de scores van mijn man waren de vorige twee pogingen ook best hoog. Kunnen we meteen zien wat voor invloed het heeft.
Daarnaast voelde ik de afgelopen 2 keren mijn ovulatiepijn al binnen 24 uur na mijn positieve test. Geen idee of ik dan de laatste groeispurt voel of het springen, maar een paar uur echt buikpijn. Met de biochemische zwangerschap voelde ik die pijn vlak voor de IUI, maar de laatste keer in de loop van de nacht voor de IUI. Ik had in de loop van de voorgaande middag de piek in LH, in de ochtend was het al erg donker. Kan je ei springen binnen 24 uur na de positieve test? In elk geval denk ik nu dus, we gaan mooi alvast wat zaadjes op pad sturen haha! Al heeft de natuurlijke weg ons vorige keer 3 jaar lang niks opgeleverd. Maar proberen kan geen kwaad.
Andere optie is om te proberen die positieve test een dagje voor te zijn, dat zei de arts in het ziekenhuis, maar ik heb echt maar 1 dag plotseling een positieve test. En dag ervoor weet ik natuurlijk niet dat dat morgen gaat zijn. Vruchtbaar slijm duurt elke keer weer een andere hoeveelheid dagen. Soms wel 5 en dan weer bijna niet. Geen idee hoe ik dat dan aan moet pakken. Nou ja, het plan voor deze IUI staat.