Zwanger worden in 2020

[quote quote=10312697]@honingbij, wat een herkenbaar verhaal.. mijn man iets jonger ik ben nu 31 en wil echt niet meer langer wachten. Hij wil graag kinderen maar elke keer is er iets wat hem er g onzeker maakt. Soms ook wel hilarisch, een slag gewoon seks zonder iets en volgende dag twijfels, ja dan kan het al te laat zin In:)[/quote]
Ja precies dat! Al moet ik zeggen dat mijn vriend nu wel heeeeeel overtuigd is en zelf aangeeft dat hij er voor wil gaan. Zo fijn! Voel ik mij eindelijk minder opgelaten als ik het over mijn kinderwens heb.. voorheen kreeg ik het idee dat ik hem dan tot last was. Nu niet meer. ☺️
Hopelijk gaat jouw man ook snel zo bijdraaien.
@Sylverstertje wat leuk voor een tweede! Ik hoop voor je dat jouw wens mag uitkomen.?
Ik ben de laatste dagen even wat rustiger hier. Want ja, nachtdiensten ? In tegenstelling tot vorige maand, heb ik echt veel minder last van PMS. Lees: vorige maand liep ik al met zere borsten, flinke steken, rugpijn, acne. Nu vooral: misselijk (waarschijnlijk door de nachtdiensten), minimale rugpijn, vrijwel geen steekjes in m'n baarmoeder, geen pijnlijke borsten, wel emotioneel.
Ik blijf het bijzonder vinden dat het maandelijks zo kan verschillen.. Nog maar een weekje aftellen.
 
@ Sylvestertje welkom! Hopelijk haal je, net als ons, veel steun en gezelligheid uit dit forum. 
 
@honingblij herkenbaar verhaal helaas. Die cycli wisselen zo enorm van elkaar qua symptomen. Hier nu op CD 20 en denk al sinds CD14 een een aankomende eisprong te voelen. Maar helaas zeggen de ovulatie tests wat anders.. zeer frustrerend.. 
 
[quote quote=10312836]honingblij herkenbaar verhaal helaas. Die cycli wisselen zo enorm van elkaar qua symptomen. Hier nu op CD 20 en denk al sinds CD14 een een aankomende eisprong te voelen. Maar helaas zeggen de ovulatie tests wat anders.. zeer frustrerend..[/quote]
Ah dat lijkt mij ook super frustrerend! Bijzonder hoe je lichaam je voor de gek kan houden.. Ik duim voor snel een eisprong ;).
 
Sylvestertje, Sammys, welkom hier!
 
Drupje, erg dat je lichaam je zo voor de gek houdt he? Maar volhouden, die sprong moet wel komen he!
Honingblij, ik hoop dat het geduldig afwachten bij jou beter lukt dan bij mij :) Ik stond niet echt vooraan in de rij toen geduld werd uitgedeeld vrees ik.
Nog een weekje en ik kan testen, maar er is helemaal niks te voelen. Gisterennamiddag wat misselijk, maar dat zal eerder aan die 10 koffie's gelegen hebben. 
 
@BelgoGermano hahaha ik heb ook geen geduld hoor! Ik ben vrij impulsief aangelegd, en als ik iets wil, wil ik het direct (weten). Dus deze weken zijn niet echt fijn.. Denk dat ik daarom ook zo gefocust ben op wat ik voel. Maar nog steeds eigenlijk niks, heel af en toe rugpijn maar dan is dat na een paar uur weer weg, af en toe wat steekjes in mijn buik.. maar niet echt noemenswaardig. 
Ik ben de nachten uit, en de misselijkheid is zo goed als over. Dus denk dat ik wel kan zeggen dat het daarvan kwam. Nog steeds weinig eetlust.
10 koppen koffie! Dan snap ik best dat je misselijk wordt haha! Ik drink weinig koffie, niet omdat ik het niet lust, maar omdat ik gewoon vrij heftig reageer op caffeine haha.
 
Oké ik kon mij niet meer inhouden en heb getest!
en ik had het zo niet verwacht! Maar 2 streepjes!! Ik ben dus in verwachting! 
nu hopen dat alles goed blijft gaan. ?
 
Honingblij, toppie!!!!!! Zo blij voor jou, gefeliciteerd!!!! 
Kan je even zeggen of je voor je geschatte NOD je getest hebt en met welke test?
 
Terug
Bovenaan