Zwanger worden in 2020

Hallo allemaal,
Ook hier een kinderwens. Ik ga mijn pilstrip afmaken en dan stop ik met de pil. Wij hebben al een dochter van bijna 15 maanden. Altijd al meer kinderen willen hebben met een niet al té groot leeftijdsverschil en toch vind ik het ook heel spannend. Nu maar 1 kindje om voor te zorgen, hoe zal dat gaan met 2? Geniet heel erg van onze dochter, kan ik haar dan nog net zoveel aandacht geven? Maar dat komt allemaal vast wel goed. Kan niet wachten tot de strip op is.
Jullie allemaal veel succes op het wachtbankje.
 
@Kievietje hoi! Welkom! Leuk dat je wilt meeschrijven! Ik kan mij je vragen best indenken. Maar zoals je schrijft: het komt vast goed en het vindt bast allemaal zijn weg.
@drupje och stom van mij! Ik had er niet bij nagedacht dat je niet altijd regelmatige cyclussen hebt.. maar 11 mei dus! Ik duim voor je!
Ik twijfel vandaag of mijn eisprong wel al is geweest. Ik heb echt last van mijn onderrug, voel (zoals elke maand) kleine steekjes in mijn onderbuik, en mijn humeur is ook niet iets om trots op te zijn ? echter is het te vroeg om nu al deze klachten om ze als menstruatieklachten te beschouwen..  
 
@honingblij, wanneer is je NOD? Misschien heb je het wel gezegd hoor. Spannend of deze klachten van een menstruatie zijn of niet...
Ik zou het liefst nu de pilstrip weggooien maar heb gelezen dat het voor je cyclus beter is om hem af te maken. 
Is het voor jullie allemaal jullie eerste kindje of is er al iemand die een kleintje heeft rondlopen?
 
@ Honingbij haha dat maakt toch niet uit! Ik heb erg het gevoel een dezer dagen mijn eisprong te krijgen, voel steeds vaker steken in m'n liezen. Ben sinds een paar dagen mijn cervixslijm aan het checken en baarmoedermond voelen. Ben heel benieuwd of ik er wijzer van ga worden. 
@Kievietje ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe dat zit met de pillenstrip afmaken of niet. Ik weet wel dat er een grote kans is dat je even flink moet ontpillen, al denk ik dat dat bij jou wel meevalt gezien je aangeeft een kindje van 15 maanden te hebben. Dan heb je nog niet zo lang aan de pil gezeten. Om gelijk antwoord op je vraag te geven, wij hebben een zoontje van 10 maanden rondlopen en dit gaat dus hopelijk ons tweede kindje worden. 
 
hey dames, ik moet nog even bijlezen (op gsm gaat dat niet zo makkelijk), dat doe ik morgen zeker!
Fijn dat er hier wat leven in de brouwerij komt.
Hier netjes de taken vervuld ;-) Nu afwachten tot binnen 13 dagen. 
Maar ik heb geen eisprong gevoeld, in tgenstelling tot de vorige maanden. OOk nu geen gespannen gevoel, niks. Dus tja... NU kan ik me weer 2 weekjes zot maken :)
 
@ Drupje, leuk, ook al een kleintje! Dat wordt druk met 2 kleintjes ;-)
@ BelgoGermano, spannend! Maar wachten duurt altijd super lang.
Verder heb ik nog niet heeeel veel mee te kletsen natuurlijk aangezien ik nog de pik slik. Moet nog 1,5 week ongeveer. Maar vind het al wel leuk om mee te lezen/schrijven.
 
@Kievietje Mijn cyclus is de afgelopen keren verschillend geweest tussen de 26-33 dagen. Ik ben voor de laatste keer 28 maart ongesteld geweest.. Dus ik ging uit van 25-26 april, dan zou mijn cyclus rond de 29 dagen zijn als ik het goed heb.. 
Ik test verder niet qua ovulatietesten, dus het is nog beetje aftasten wanneer mijn eisprong is. Ik ging er vanuit dat hij rond 11 april was geweest. Alleen dat betwijfel ik nu dus. Aangezien ik gisteren rugpijn had en in de avond een flinke steek en na die steek was mijn rugpijn over.. Heel apart. Als dat zo is, dan verwacht ik mijn NOD rond 29 april.
Ik weet trouwens ook niet of je de strip af moet maken. Ik heb hem destijds aan de kant gelegd, omdat ik mezelf beter voel als ik geen extra hormonen neem. Voor ons is het de eerste trouwens!
@Drupje Laat je het weten hoe het bevalt? Ik ben erg nieuwsgierig. Het lijkt mij allemaal wel lastig, vooral in het begin.
@Belgogermano Wat spannend! ik duim voor een positieve test!
 
Hey iedereen, ik probeer het een beetje samen te vatten. Als ik iets of iemand vergeet, dat is zeker niet de bedoeling!!! Vul dan maar gewoon aan.
Honingblij: ovulatie mss rond 10/4, NOD rond 25/4 dan
Drupje: sterk wisselende cycli, ovulatie mogelijks mid april?
Daniee: pas begonnen
Kievit: nog niet gestart
BelgoGermano: ronde , ovulatie 14 of 15/4. NOD dan 28 of 29/4
Zoals gezegd, vul zeker aan!
 
Hier geen enkel teken van ovulatie (maar als die test het zegt zal het wel zo geweest zijn zeker?) noch van mogelijk succes (maaar daar is het dan wss te vroeg voor)
 
Terug
Bovenaan