Zwanger worden in 2020

@drupje ik heb echt geen idee.. heb wel echt het idee dat ik nu symptomen heb: zichtbare aders op borsten, rugpijn, steken in onderbuik en rechterlies. En wat mij opvalt is dat die steken in m'n onderbuik/lies op dezelfde plek zit als waar ik vorige week die steek had.. maar nu voel ik mijn onderbuik overal. ?
Dat klinkt positief!! Ik hoop dat je hem snel vindt!
 
Honingbij, van vals negatief heb ik al gehoord, maar van vals positief nog nooit... 
KAn je eventueel even bij de huisarts terecht voor een gevoeligere test?
Hier zeggen ze ook om steeds met ochtendurine te testen omdat deze geconcentreerder zou zijn.
Of kan je eventueel een early predictor of early clearblue halen en daarmee testen? Deze zijn nog gevoeliger.
 
Hier deze ochtend getest en... licht positief! Ik ga nu nog enkele dagen wachten, tot zondag of maandag, en nog eens testen.
 
honlingblij
heel apart dit want de ene test zag er heel positief uit 
ik zou m nog een keer testen en dan met een hele gevoelige test en anders toch even naar de hh bellen 
ik zit nu op 5 dpo met ontzettend veel krampen alsof ik heel erg ongesteld ben en redelijke gevoelige borsten als ik er aan kom 3 mei me nod dus voor mij is t nog even afwachten 
 
 
Ja ik ben heel teleurgesteld.. en ga er vanuit dat het een foute test is geweest.. is niet anders. Misschien dat ik nog even contact opneem met de huisarts.
@Belgogermano voorzichtig gefeliciteerd!! Hopelijk gaat hij oplopen.
 
@honingblij hè verdorie wat rot! Toch wel gek met die andere test.. maar even een paar dagen aanzien? Als het toch positief is dan zou het over een dag of 4 echt zichtbaar moeten zijn. 
 
@belgogermano wauw! Voorzichtig gefeliciteerd, hopen op mooi oplopende tests!
 
Hier steeds dichter richting m'n eisprong. Cervixslijm word al wat meer zoals eiwit en baarmoederhals gaat steeds dieper liggen en zachter voelen. 
 
Terug
Bovenaan