Zwanger worden in 2020

Klopt helemaal!
Nog 1 weekje en dan is mijn strip op, joepie. Vandaag maar weer de foliumzuur gehaald. Wat ik wel spannend vind, is hoe mijn lichaam gaat reageren op deze zwangerschap en bevalling. Mijn lichaam heeft best wat te verduren gehad. Hoop heel erg dat het niet nog erger wordt natuurlijk.
 
Hey Kievitje, mijn bevallingen werden steeds vlotter. Hopelijk is dat voor jou ook zo!
Vandaag ook een nieuwe verpakking foliumzuur gaan halen :)
Intussen heb ik ook een aftelapp geinstalleerd zodat ik weet hoe lang nog tot ik kan testen :p
 
@BelgoGermano, spannend is dat! En wat duurt wachten dan lang he! Duimen.... mijn bevalling ging wel vlot. Mijn dochter is 5 weken te vroeg geboren. Vliezen braken spontaan en 5 uur later was ze er. Maar tijdens zwangerschap heel veel pijn gehad door bekkeninstabiliteit, nog steeds best veel last van. En na de bevalling helaas een verzakking. Maarja, de wens voor een 2e kindje is groter.... ;-)
 
@ BelgoGermano lijstje klopt helemaal hoor! Wat spannend dat je nu op het wachtbankje zit, ik ga druk aan het duimen voor je. Er 4, wat een mooi aantal!
 
@ Kievitje ohh die bekkeninstabiliteit ken ik.. wat was dat een hel. Ook soms nog last van, maar gelukkig helpen mijn oefeningen die ik van de fysio had meegekregen nu ook nog dus die doe ik dan weer. Ik hoop voor je dat een volgende zwangerschap fijner verloopt! Ze zeggen wel dat bevallingen steeds vlotter gaan, uitzonderingen daar gelaten. Maar korter dan 5 uur dan word het helemaal een snelle haha. Hier een bevalling van 2,5 uur gehad, de verloskundige zei al dat er een aantekening in m'n dossier komt voor een eventuele volgende. Kans is aannemelijk dat ze dan tegen de tijd racen moeten. ? Maar eerst nog maar eens zwanger zien te worden en dat allemaal gezond doorkomen. 
 
Ik meld mij hier ook maar even! Ik ben 32 jaar oud en heb een kleine van bijna 16 maanden. Ik zou het erg gaaf vinden als ik in 2020 nog zwanger raak. Onze kleine is op oudjaarsdag 2018 geboren. Mijn wens was om 2 kindjes onder de 2 te hebben. Maar dat gaat vrees ik niet meer lukken :).
Ik zit nu in de 3e ronde, en mijn cyclus is nog niet stabiel (na borstvoeding) dus ben bezig met ovulatietesten! Hopelijk is het snel raak :).
Jullie ook allemaal veel succes gewenst! 
 
@honingbij,  wat een herkenbaar verhaal.. mijn man iets jonger ik ben nu 31 en wil echt niet meer langer wachten. Hij wil graag kinderen maar elke keer is er iets wat hem er g onzeker maakt. Soms ook wel hilarisch, een slag gewoon seks zonder iets en volgende dag  twijfels, ja dan kan het al te laat zin
In:)
 
Terug
Bovenaan