Zwanger worden in 2020

@BelgoGermano Ja ik heb nu de hele tijd het liedje in mijn hoofd van: ' Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht.' haha.
Ik verwachtte mijn NOD op 25 april, dus 3 dagen ervoor.. Met kruidvat 2v5. Ik hoefde niet eens te turen.. Het is dat het mij niet lukt om de foto te plaatsen, anders had ik hem geplaatst.
Al moet ik erbij zeggen dat mijn NOD natuurlijk een schatting was, als mijn cyclus net zo is geweest als vorige maand, zou mijn NOD namelijk vandaag zijn. Cyclusdag 26. Ben nog wel bang dat het misgaat, maar dat zal eerst nog wel zo blijven. 
Kan jij jezelf nog inhouden?
 
Honingblij, genieten meid! VAn de eerste dag tot de bevalling!
Ik ben vandaag 2 tests gaan halen in de apotheek (Kruidvast is niet open in Belgie...). Een "gewone" (voor dinsdag of woensdag) en een early preditor die ik in principe morgen al zou kunnen gebruiken maar ga proberen houden tot vrijdag. 
Maar niks van symptomen hier, dus hoop ik er niet teveel op.
 
@ Honingblij, gefeliciteerd!! Super leuk! Wat voelt dat fantastisch he. Geniet ervan!
Hier nog 4 avonden de pil en dan is mijn strip op, joepie! Daarom nu ook nog niet zo heel veel te vertellen. Maar lees wel elke dag even hier.
 
Dankjulliewel dames!
@Belgogermano Spannende week dus ook voor jou! ik ga duimen voor een positief resultaat.
@Kievietje wat fijn! Dan kan je de dagen nu echt af tellen ;)
 
Nou ik heb net weer getest, zowel gisteren als vandaag met 2e urine. gisteren was hij zonder twijfel positief. Vandaag helemaal wit :( misschien was urine nog niet geconcentreerd genoeg.. ik probeer het morgen nog eens..   deze was van gisteren 
https://www.mupload.nl/img/8bc7g28ack3j.jpeg
8bc7g28ack3j.jpeg
 
[quote quote=10314035]Nou ik heb net weer getest, zowel gisteren als vandaag met 2e urine. gisteren was hij zonder twijfel positief. Vandaag helemaal wit ? misschien was urine nog niet geconcentreerd genoeg.. ik probeer het morgen nog eens.. deze was van gisteren https://www.mupload.nl/img/8bc7g28ack3j.jpeg
8bc7g28ack3j.jpeg
[/quote]
Oooh @honingblij gefeliciteerd wat een mooi nieuws! Hopen dat het goed gaat en je gauw weer zo'n mooie test ter bevestiging hebt! ?
 
@Drupje dankje! Ik hoop het ook, maar durf niet meer echt te hopen.. ik heb nog wel rugpijn en steekjes, maar ik vraag mij nu ook af of dit niet het begin is van een menstruatie. Ik snap gewoon niet hoe die andere 2 negatief waren, terwijl de positieve nog geen 24 uur geleden was.. zou het dan toch komen omdat ik gisteren veel gedronken heb? Geen idee of dat dan ook nog de volgende dag gevolgen kan hebben, of dat het toch mis is gegaan, maar kan het dan nu al zijn dat hij negatief is?
Heb jij je eisprong al gehad/gevonden? Of nog steeds wachtende?
 
[quote quote=10314360]@Drupje dankje! Ik hoop het ook, maar durf niet meer echt te hopen.. ik heb nog wel rugpijn en steekjes, maar ik vraag mij nu ook af of dit niet het begin is van een menstruatie. Ik snap gewoon niet hoe die andere 2 negatief waren, terwijl de positieve nog geen 24 uur geleden was.. zou het dan toch komen omdat ik gisteren veel gedronken heb? Geen idee of dat dan ook nog de volgende dag gevolgen kan hebben, of dat het toch mis is gegaan, maar kan het dan nu al zijn dat hij negatief is? Heb jij je eisprong al gehad/gevonden? Of nog steeds wachtende?[/quote]
@Honingblij ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel heel gek vind.. morgenochtend even met ochtendurine testen joh! En als die negatief is, wat ik me heel moeilijk voor kan stellen, zou ik de HA even bellen als ik jou was.
Eisprong hier nog niet gevonden helaas, ga er wel naartoe merk ik nu ik m'n baarmoederhals voel en slijm check. Maar nu op CD24.. 
 
Terug
Bovenaan