Zwanger worden in 2020

@belgogermano, wauw zeg, gefeliciteerd! Hoe lang zijn jullie bezig geweest als ik vragen mag? Was best ingewikkeld nog met je man/vriend toch?
 
Honingblij, al meer nieuws?
Wij waren aan onze 2e ronde. 
Voor mij is, het het 4e kindje, voor mijn vriend het 2e. De oudste van de groep is 24 ?
 
@BelgoGermano nee, ik wacht mijn menstruatie af.. als ik cyclus van 26 dagen aanhoud, was dat afgelopen woensdag en met cyclus van 33 aankomende woensdag.. 
Mijn vriend zegt: test morgen nog een keer. Ik heb zoiets van: ik denk dat het nu wel echt duidelijk is..
Voordeel van dit alles is wel dat mijn vriend nu echt 100% zeker is dat hij er voor wil gaan! 
Heb jij nog weer getest?
@drupje dat klinkt positief!!
 
@sillasv ik had nog niet gereageerd op jouw berichtje! Spannend! Voordat je het weet is het al 3 mei ?
Tip uit eigen ervaring: test niet voor NOD, het kan nog wel eens anders aflopen.
 
 
Hi,
Vorige week gaf mn vriend aan dat hij er ook klaar voor is, na 3 jaar " zeuren" (zo voelt het) van mij. Af & toe hadden we het wel over, stomme en mooie namen. Of hij zei in de dierentuin opeens van kijk die mensen hebben een mooie kinderwagen... Maar niets serieus. Waar ik soms heel onzeker van werd. Teveel over beginnen voelde bij mij als zeuren en als ik er een tijd niets over zei, was ik bang dat hij zou denken dat ik het wel goed vond zo. Heel lastig...
Vorige week ben ik wel gelijk begonnen met ovulatietesten en vanmorgen had ik 2 streepjes en het gezellig gehad?. Tot gister twijfelde ik soms nog of hij het echt gezegd had, of het niet in mijn hoofd zat.
Maar heel de ochtend maken we er al grapjes over. Dus nu wel zeker dat het goed zit. Heel erg opgelucht & nu hopen op een positieve test.???
 
honingblij
ik was ook niet vanplan om voor me nod al te testen 
momenteel bijna tot geen afscheiding terwel ik daar normaal gesproken wel last van heb en t is dan wit nu doorzichtig met best wel wat kramen 
nog een week wachten soms duurt t erg lang haha
 
@belgogermano, oh dat is snel dus! Geniet ervan!
@honingblij, hopelijk blijft je mensruatie uit.. maar snap dat je daar zelf niet meer vanuit gaat.
@sjorss, fijn dat jullie er nu eindelijk voor kunnen gaan! Hoor je wel vaak he, verschil tussen man en vrouw.
Hier is de laatste pil een feit. Nu kijken wat mijn cyclus gaat doen. Spannend wel dat we nu echt voor een 2e kindje gaan.
 
Terug
Bovenaan