Zwanger worden in 2020

honingblij
jaa dat heb ik ook gelukkig zijn de kinderen van mn man er deze week en mijn man is werken dus heb wel genoeg te doen om er niet aan te denken
maar gisteren zoo hevige kramp gehad sorry alsvast voor t bij te vermelden na dat we t gezellig hadden gemaakt dat ik niet eens wist hoe ik moest lopen zitten liggen of staan dat ik bijna in staat was om mn dokter te bellen 
nu wel nog wat krampen maar niet meer heftig 
nog nooit gehad en mn afscheiding is ook echt totaal anders dan normaal 
 
Vandaag voor de laatste keer getest, omdat mijn vriend het graag wilde. Wederom gewoon helemaal niks.. Ik bereid mij nu du dus echt voor op mijn menstruatie, die ook nog niet begonnen is..
volgende ronde nieuwe kansen ?
@kievietje Dan lopen we komende maand misschien wel tegelijk! 


@sillasv ik hoop dat dat positief is! Ik ken het niet..
@sjorss wat leuk dat jullie ook gaan beginnen!!
 
[quote quote=10315079]Vandaag voor de laatste keer getest, omdat mijn vriend het graag wilde. Wederom gewoon helemaal niks.. Ik bereid mij nu du dus echt voor op mijn menstruatie, die ook nog niet begonnen is.. volgende ronde nieuwe kansen ? @kievietje Dan lopen we komende maand misschien wel tegelijk! @sillasv ik hoop dat dat positief is! Ik ken het niet.. @sjorss wat leuk dat jullie ook gaan beginnen!![/quote]
Op naar een mooie volgende ronde! Hier nu echt vruchtbaar slijm en hoogliggende baarmoedermond. Zit nog wel een beetje te wachten op het hele eisprong gevoel maar dat duurt vast niet lang meer.
 
@drupje het lijkt mij echt lastig, frustrerend en spannend om zo lang op de eisprong te wachten.. 
@Belgogermano hoe lopen jouw testen? Wordt het tweede streepje al duidelijker?
Mijn menstruatie/bloeding is zondag doorgebroken. Tot nu toe veel helderder dan normaal, maar kan toeval zijn. 
nieuwe ronde: NOD 25 mei.
 
[quote quote=10315658]@drupje het lijkt mij echt lastig, frustrerend en spannend om zo lang op de eisprong te wachten.. @Belgogermano hoe lopen jouw testen? Wordt het tweede streepje al duidelijker? Mijn menstruatie/bloeding is zondag doorgebroken. Tot nu toe veel helderder dan normaal, maar kan toeval zijn. nieuwe ronde: NOD 25 mei.[/quote]
@Honingblij fijn dat er duidelijkheid is. Op naar de volgende ronde!
Hier eindelijk de eisprong gevonden, en hoe. Auw! NOD dus op 12 mei. Al gaat er echt niks gebeuren met dit eitje. Man is er nog niet klaar voor. Voelt zo intens zuur..
 
@honingblij, balen zeg! Vol goede moed naar de volgende ronde dan maar.
@drupje, he wat jammer! Twijfelt hij over iets specifieks?
@belgogermano, ik ben ook benieuwd of het oploopt!
@Sjorss, leuk om er nu echt voor te gaan! Succes! 
@kievietje, ah! Hopelijk ben je snel 'ontpilt'. 
@silasv: klinkt pijnlijk! Hopelijk is het nu helemaal over. Spannend hoor! 
Hier vandaag en gister een positieve ovulatietest, dus aan de klus, dan weer het wachtbankje op.. Ben benieuwd!
 
 
Hi!
ik heb alle 14 pagina's gelezen en haal vast jullie namen en verhalen allemaal door elkaar maar we zitten hier met hetzelfde doel ?
Mijn man en ik willen deze maand (morgen begint mijn vruchtbare periode) voor een eerste kindje gaan. Spannend en ontzettend veel zin in. Ik merk dat ik de behoefte heb om te delen, maar dan weer niet met mijn naaste omgeving, die verassen we liever met het goede nieuws als het eenmaal zo ver is.
ik ben begin 30, sinds een half jaar gestopt met de pil en sindsdien iedere maand een cyclus van precies 25 dagen gehad. Ook voel ik de ovulatie iedere maand heel goed en klopt precies met de app die ik bij houd. Dus dat gaan we komende week aanhouden.
Heel benieuwd hoe het gaat verlopen. Ik probeer er open in te staan en me voor te nemen dat het misschien wel maanden gaat duren, maar als je het eenmaal uitgesproken hebt, wil je natuurlijk wel dat het zo snel mogelijk raak is. ? 
ik moest jullie afkortingen even opzoeken, maar mijn nod is vooralsnog 18 mei.
leuk om jullie te volgen en de verhalen te lezen. Succes allemaal. Ik ga proberen elke dag even te kijken en reageren hier.
liefs
 
Lolas, welkom erbij!
 
Honingblij, wat rot! Maar toch raar dat die ene test dan positief was... mogelijk toch zwanger geweest maar dan door de natuur gestopt?
Ik heb vandaag mijn NOD en nogmaals getest (de 3e al) en na 30 sec een dikke 2e streep!! Voorts voel ik me ook zwanger: opgeblazen, geregeld steken en krampjes, winderigheid en vooral constant honger! Af en toe ook wat misselijk maar dat valt gelukkig goed mee. Op 15 mei hebben we een eerste afspraak bij de gyn. Hopelijk is alles goed dan. 
Hopelijk mag het bij iedereen hier snel lukken! 
 
Terug
Bovenaan