Zwanger worden in 2020

@ honingblij, hopelijk komende maand meer geluk! Zal het dan toch eventjes wel zo geweest zijn? Vind die foto zo duidelijk!
@ drupje, ah dat is vervelend! Houdt iets hem nog tegen of gewoon niet klaar voor?
@ sylvestertje, gezellige dagen gewenst ;-) dat wachtbankje is vreselijk.
@ lolas, spannend! Herkenbaar, ik heb bij de eerste ook niemand verteld dat we bezig waren. Wilde ook verrassen als het zover was. Fijn dat je cyclus lekker regelmatig is!
@ belgogermano, ook benieuwd hoe het met je is!
Hier vandaag de bloeding een beetje begonnen, maar echt bloed kun je het not niet noemen. Beetje gekleurd papier bij afvegen (sorry), meer niet. Telt dit dan wel als eerste dag? Of nog niet?
 
 
 
Hai allen, ik heb eerder in dit topic geloof ik 1x eerder iets gestuurd maar ben daarna in de leesmodus gegaan omdat onze plannen nog niet echt vast stonden of iets. Maar nu wel! Er staat een afspraak voor komende vrijdagochtend om mijn spiraal te verwijderen, super excited! We willen dan eerst mijn menstruatie van mei afwachten (valt rond 21 mei) en dan daarna willen we echt gaan proberen. Mijn cyclus is met de spiraal vrij regelmatig met zo ongeveer 30 dagen, dus ik hoop ook echt dat dat zo blijft. Ik voel/merk volgens mij ook elke maand mijn ovulatie dus we gaan het in het begin gewoon op zijn beloop laten en nog niet met testen e.d aan de slag. Maar ik heb er zin in! Eindelijk kunnen wij ook onze kinderwens in vervulling laten gaan (hoop ik dan.)
 






hier een kleine update over 4 a 5 dagen mn nod maar na de kramen en duidelijke aderen op mn borsten en raare afscheiding kon ik toch niet laten om te testen 
en dacht een lichte lijn en van onder een roze kleur 
https://www.mupload.nl/img/27ecowhb.jpeg
als dinsdag mn nod nog niet door gebroken is dan nog maar een keer testen 







 
 
@silasv, ik zie zo geen streepje, behalve een streepje vlakbij de rand. Is dat een opengemaakte test van de action? Dan zou de streep iets verder van de rand moeten beginnen.
Als het raak is zal je dan over een paar dagen een duidelijkere streep moeten zien, ik duim voor je! 
 
Hoi allemaal!
Mijn vriend en ik gaan ook voor een eerste kindje, ik heb ongeveer 5 jaar lang de nuvaring gebruikt (omdat ik van de pil onwijs stemmingswisselingen kreeg) en ben begin maart gestopt met de nuvaring, daarna gewoon netjes ongesteld geworden, en nu in april weer ongesteld geworden.
Het rare is, maandag 13 april was mijn laatste ongesteldheidsdag, ik houd alles natuurlijk netjes bij met oog op de eisprong en vruchtbare periode, maar maandag 20 april begon ik weer te bloeden. precies een week later! ik heb toen gegoogled op innestelingsbloedingen, maar die duren meestal 3 dagen. deze bloeding duurde gewoon 5 dagen.
Iemand hier ervaring mee? en ervaring met het stoppen met de nuvaring en onregelmatige ongesteldheid?
Ik lees al een tijdje jullie verhalen, vind het fijn om jullie ervaringen te lezen!
 
Ik was bezig met een uitgebreide reactie, maar het ging mis.
Ik lees wel mee hoor, maar ben momenteel even te druk om te reageren. Zal morgen weer een nieuwe poging doen voor een uitgebreide reactie ?
@Belgogermano Wat een super bericht!? Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan.
@sillasv sorry ik zie helaas geen streep. Hopelijk komt het door de foto en mag je snel een duidelijkere test in handen hebben!
@drupje Wat balen zeg! Heb je na lang wachten je eisprong gevonden, kan je er niks mee..
 
Terug
Bovenaan