Zwanger worden in 2020

@Kievitje hij vind het te kort op ons eerste kind, die word aankomend juni 1 jaar. Probeer hem ruimte te geven maar heb erg de angst dat hij überhaupt geen kinderen meer wil. Maaar ik ben werkzaam als gastouder en als ik hem dan zie met die kleintjes dan smelt ik helemaal weg, en lijkt het ook dat hij er wel van geniet.
 
@belgogermano ontzettend fijn om te horen! Houd je ons op de hoogte? Ik duim dat alles goed mag gaan.
@Honingblij hier ook wat druk om goed op de hoogte te blijven. Van het weekend maar even goed bijlezen haha.
@sillavs ik zie geen streep, sorry.
 
Hallo dames!
Ik lees/schrijf graag mee. Ik ben Zwaantje, 24 jaar en zit momenteel in ronde 14 voor ons eerste kindje. In ronde 7 (okt./nov. 2019) helaas een vroege miskraam gehad met 5/5.5 week. Daarna is mijn lijf ruim vijf maanden in de war geweest. Gelukkig lijkt het zich sinds vorige ronde weer hersteld te hebben. Ik gebruik al vanaf het eerste moment ovulatietesten, dan heb ik toch een beetje controle. Voelt fijn!
Ondertussen 1dpo en officieel weer op het wachtbankje! Ik vind het zenuwslopend. Mijn nod verwacht ik op 12 mei. Wie weet is 14x scheepsrecht ?
 
Hoi hoi,
@ sillasv, ik zie helaas ook geen streepje, sorry. Misschien loopt hij nog op?
@ drupje, ah ja dan is jullie eerste kindje ook nog wel jong. Maar dat hoeft niet erg te zijn! Denk je? Dat hij helemaal niet meer wil? Mijn vriend wilde altijd 2 kinderen. Maar nu we een dochter hebben, vindt hij het zo mooi dat hij er misschien ook wel meer wil. We zullen zien haha.
@ zwaantje, welkom! Hopelijk is het raak deze keer!
@ gebruiker10107384, welkom en succes! Wauw jullie eerste kindje is echt nog heel jong. Pittig lijkt me dat ;-) succes!
Ik ben sinds gisteren écht ongesteld. Nouja dit is natuurlijk nog de onttrekkingsbloeding van de pil. Nu heel benieuwd wat mijn cyclus hierna gaat doen en dan hopelijk volgende cyclus proberen.
 
Hee ik had in het begin van het topic al wat getypt, maar heb nu een update en waar vragen. 16 april was mijn OD, aan de hand van een ovulatietest heb ik dit bepaald, maar eigenlijk was het precies zo als ik al verwachtte want mijn cyclussen zijn redelijk gelijk. Vandaag is NOD2 en ik testte positief met een licht streepje. Nu hoop ik natuurlijk heel erg dat het gelukt is, maar ik ben ook heel bang dat ik toch ineens ongesteld wordt omdat het precies hetzelfde voelt als anders en het al bijna een jaar niet is gelukt.
Misschien een beetje een gevaarlijke vraag maar : Hoe vaak komt het voor dat je positief test en dat het toch nog mis gaat? En is het normaal dat het aanvoelt alsof kk ongesteld wordt? (Een beetje rommelig in mijn buik). 
 
[quote quote=10303103]Ik ben 33 jaar en we willen gaan voor een 1e kindje. Afgelopen zondag niet meer gestart met een nieuw pilstrip dus daar gaan we.. Spannend en ook veel zin in! Hopelijk is het ons gegund. Direct een vraagje; vorige week ongesteld, gisteravond gemeenschap gehad en direvt daarna op de toilet wat lichtroze/lichtbruine afscheiding. Daarna niet meer. Kan dit komen doordat ik net gestopt ben met de pil? Soort ontregeling van mn lichaam?[/quote]
Hi, ik heb dit inderdaad ook gehad. Was bij mij alleen bij eerste keer gemeenschap na stopoen met pil, daarna niet meer
 
Hoi allen,
Ik lees en schrijf ook graag mee hier.
Wij zijn nu bezig om zwanger te worden van ons 2e kindje. Inmiddels zitten we in ronde 4 en ik vind het erg spannend weer. Vooral tussen eisprong en NOD merk ik dat ik er erg veel mee bezig ben. 
Ik gebruik geen ovulatietesten, wel een app, dus weet niet exact wanneer mijn eisprong is. Mijn NOD zo volgens de app gisteren geweest zijn en ben nog niet ongesteld. Behalve wat last van mijn darmen voel ik nog niet veel... ik durf nooit zo vroeg te testen, bang om teleurgesteld te worden als de test wit blijft. 
Toen ik zwanger was van mijn 1e kindje (nu 19 maanden) was de test ook nog wit na een week overtijd en toen ik na nog een week weer had getest was hij wel positief. Waarschijnlijk toen hele late eisprong gehad, want was toen ik testte (2 weken overtijd) ook ongeveer 4 weken zwanger.
ik denk dat ik in ieder geval nog een paar dagen wacht voor ik ga testen... 
@belgogermano: gefeliciteerd!
@honingblij: wat balen dat je test eerst positief was en toen toch niets... lijkt me zo erg voor je!
Succes voor de rest allemaal met wachten.
 
Terug
Bovenaan