Zwanger worden in 2020

Welkom allen!
ik moet eerlijk bekennen dat ik het overzicht een beetje kwijt ben haha! Dus als ik niet heb gereageerd of iets, is niet persoonlijk. Ik ben het overzicht kwijt.
Mijn menstruatie/bloeding, wat het ook mocht zijn, is over. Dus wij beginnen voel goede moed aan een nieuwe ronde! Ondanks dat ik nog steeds teleurgesteld ben, want kreeg meerdere keren deze maand de vraag of ik zwanger ben. Auw! Besef: niemand weet dat we er mee bezig zijn, of denken wij dat niemand het weet? ?
 
Hoi allemaal,
@ honingblij, snap wat je bedoelt. Ben het overzicht ook wel een beetje kwijt haha. Aii wat een lastige vraag dan he! Maar als je het niemand verteld hebt, weet vast niemand het ;-)
@ stiipje, leuk, ook voor een 2e kindje. Hier ook. En ook ik vind het wel spannend!
Zo, hier is de menstruatie (of eigenlijk nog onttrekkingsbloeding) achter de rug. Nu benieuwd wat mijn lichaam gaat doen. De kans is heel klein om deze maand zwanger te worden en denk dat ik dat nog niet zo erg vind haha. 2 jaar geleden ook in mei zwanger geraakt, dus dan zou het wel heel dichtbij haar verjaardag komen haha
 
Ik zit vandaag op 6dpo.. Merk dat ik nu al meer ongeduldig word. Niet omdat ik denk wat te voelen. Maar ik graag wil dat ik een test kan gaan doen. Wil die eigenlijk pas zondag (moederdag) op z'n vroegst doen. Maar dat duurt nog even... Nog meer mensen die om en nabij 13 mei hun NOD hebben? 
 
@Sylvestertje
Ik heb maandag 11 mei mijn NOD, ongeveer, het is nog een beetje onregelmatig na het stoppen van anticonceptie 
 
@sillasv hoe is het afgelopen met je tests?
@sylvestertje dat je ongeduldig wordt, snap ik heel goed! Het is ook gewoon heel spannend!
Ik zit inmiddels weer te wachten op mijn eisprong, maar ja dat wachten van mij is natuurlijk niet echt wachten, aangezien ik niet test wanneer mijn eisprong is.. Dus maken we het gewoon heel gezellig komende tijd ?
 
Terug
Bovenaan