Zwanger worden in 2020

honingblij
vrijdag kreeg ik een lichte bloeding tot aan zondag dacht eerst dat ik ongesteld was 
maar aangezien de bloeding zo licht was en enorme gespannen borsten hebben we dinsdags toch nog een test gedaan 
en tot onze verbazing stont er zwanger 
enorm blij dT t gelukt is na 15 rondes
 
@ sillasv, ik las het in een ander topic, gefeliciteerd! Heel leuk!!
@ mabesi, ah dan maakt ze het wel bewust mee als het zover is, leuk!
@ honingblij, veel plezier de komende dagen hihi. 
 
@sillasv wat super! Gefeliciteerd!?
@kievietje dankjewel! Komt wel goed!
Hoe doen jullie het met alcohol en eten enz? Houden jullie daar nu al rekening mee? Of tot aan positieve test gewoon genieten?
 
[quote quote=10318375]Hoe doen jullie het met alcohol en eten enz? Houden jullie daar nu al rekening mee? Of tot aan positieve test gewoon genieten?[/quote]
Ik drink deze 2 laatste rondes geen alcohol na de eisprong pas weer als ik ongesteld ben. Qua eten, ik eet eigenlijk alles wel. Dus zacht gekookt eitje, rood vlees etc. 
 
@ honingblij, ik ben niet echt een drinker. Maar toen ik zwanger probeerde te worden van de eerste dronk ik eigenlijk helemaal niet. Qua eten hield ik nog nergens rekeking mee. Tot het moment dat ik het gevoel kreeg dat het raak was.... en dat was ook zo. Nu zijj de drankjes sinds de geboorte van onze dochtee ook op 1 hand te tellen denk ik, haha. Dus ik laat het staan.
 
Qua eten houd ik inderdaad ook nog niet echt rekening, dingen als rauw vlees houdt ik sowieso al niet van, biefstuk ook niet dus dat scheelt haha!
maar wijntje op zijn tijd vind ik heerlijk! Maar ik merk dat ik zin heb in een wijntje, maar op het moment dat ik hem inschenk al spijt krijg en dan smaakt mijn wijntje helemaal niet meer.. Dat verklaard denk ik ook wel waarom mensen mij steeds vragen of ik zwanger ben, want op momenten wanneer ik voorheen dus altijd een wijntje dronk, drink ik nu een glas water ? mja die vraag doet meer met me dan dat zij weten..
 
Ook ik sluit graag aan! Op 26 maart de laatste pil geslikt (pilstrip afgemaakt). 30 maart tm 1 april de ontrekkingsbloeding gehad en sindsdien niet meer ongesteld geworden. Heel frustrerend dat wachten :( Ook steeds het idee dat ik allerlei symptomen heb.. Misschien toch maar eens een testje doen.
 
Terug
Bovenaan