Zwanger worden in 2020

Bedankt allemaal!
@Teje, wat spannend nu het moment bijna daar is! Wat heb je er al lang naartoe geleefd :). Logisch om alvast te dagdromen en over zaken na te denken. Ik denk dat je zeker niet de enige bent. Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn :) Hier is het nu raak in ronde 4 en dat ging uiteindelijk ook nog snel genoeg. Dus geef de moed niet te snel op, je hebt al zolang gewacht, als het nodig is hou je het zeker nog wel iets langer vol! Ik hoop dat je de trouwdag van je dromen hebt aanstaande september!
@kievitje: ik voel me helemaal goed. Wel wat lichte krampjes in mijn buik, maar niet op een enge manier. Ik werd de afgelopen keren op 9dpo en 11dpo ongesteld en nu 12dpo doorgekomen zonder probleem. Ik hoop natuurlijk dat het gewoon goed blijft gaan :)
Ik mag 6 juli naar de vk voor de eerste afspraak, ook met echo! Dat is over 4 weekjes. Heb me ditmaal voorgenomen mijn plezier niet te laten vergallen door allemaal enge gedachtes. Ik mag vertrouwen dat het goed gaat. En anders weet ik nu iig dat alles bij ons nu ook nog gewoon werkt :)..
Ik duim dat jij snel een positieve ovulatietest te pakken hebt! Welke dag zit je nu precies? 

@ Teje, mijn zwangerschap was vrij pittig. Vanaf 16 weken al bij de bekkenfysio omdat ik bekkeninstabiliteit had. Hier heb ik wel heel veel pijn van gehad. Ook had ik last van het carpale tunnelsyndroom, heeeel irritant. Naarmate de zwangerschap vorderde kwamen er de bekende kwaaltjes zoals brandend maagzuur enzo nog bij en vanaf 33 weken deed ik echt geen oog meer dicht;-) en was ik er wel klaar mee haha. En toch mis ik het hebben van die dikke buik nu wel eens, gek he. Vond het prachtig!
@ Sylvestertje, wat spannend! Maar het klinkt wel goed. Het kan altijd mis gaan, maar probeer daar niet vanuit te gaan. Probeer te genieten. Hopelijk is het gauw 6 juli! Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus. Op 25 mei voor het laatst ongesteld geworden. Nu de neiging om een dag over te slaan met testen omdat ik het idee heb dat ik voor jan lul test haha, maar het zou zonde zijn als ik hem dan mis.

Niet opgeven met testen hoor!
Bij mij moest het ook nog stabiliseren en teste ik op de volgende dagen positief.
Ronde 2: dag 20 en 21 Ronde 3: dag 18 en 19 Ronde 4: dag 16 en 17.
Vooral bij de eerste ronde had ik nog flink wat geduld nodig :)
De test loopt hier nu langzaam maar zeker op. Ik zit nu op 13dpo dus zou dan 'normaal' gesproken morgen ongesteld moeten zijn (maar mijn lf is schijnbaar iets korter). Testje van vanochtend vind ik wel overtuigend :)

Hoi Allemaal, wij zijn ook bezig voor 1e kindje.
3 maanden geleden gestopt met de pil . 19 April was mijn eerste menstruatie en 3 weken later (10 Mei).
Ik zit nog te wachten op de volgende menstruatie , vanmorgen heb ik een zw test gedaan maar was negatief.
Misschien toch te vroeg getest? 

Voor de andere dames, succes ! Hopelijk lukt het snel om zwanger te worden.

Gr Sabrina

@ Sylvestertje, mooie test, duidelijke streep hoor! Vooral voor dag 13. 
Ooh je had toen testen op dag 20 en 21, dan heb ik nog 5 dagen haha. Kon je duidelijk zien dat ze positief waren? Lijkt zo suf om elke dag naar zo'n witte test te kijken. Heb dit bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gebruikt maar nu vooral nieuwsgierig wat mijn lichaam doet. 
@ Sabrina, welkom! Het kan natuurlijk zijn dat je cyclus iets langer is? Zit je nu op dag 28? Dan zou ik inderdaad over een paar dagen nog eens testen. Succes!

Hoi Kievietje,

Dankjewel. Ik zit nu op dag 30 vandaag.
Ik probeer het over paar dagen weer als het nog wegblijft.
Gr Sabrina

@ Sylvestertje, Duidelijk inderdaad! Welke testen waren dit? Had die van kruidvat maar die vond ik erg onduidelijk. Nu die strookjes van sensitest.

Terug
Bovenaan