Zwanger worden in 2020

@Kievietje Klinkt pittig, ik ben benieuwd hoe je tweede zwangerschap gaat zijn in vergelijking met de eerste. Je hoort er zoveel verschillende verhalen over. Als ik het goed begrijp zit jij rond je ovulatieperiode, wat spannend! Wanneer is je NOD?

@Sylvestertje Wauw, ik zie dat je zwanger bent! Wat fantastisch, van harte gefeliciteerd! Fijn dat je je goed voelt. De periode richting de eerste afspraak bij de vk lijkt mij inderdaad heel apart... Maar er is, zoals je zelf gelukkig al doorhebt, niets beters dat je kunt doen dan er met vertrouwen naar toeleven. Je mag ervan uitgaan dat het goedkomt!

@Sabrina Spannend! Ik ben heel benieuwd wat je over een paar dagen test! Houd je ons op de hoogte?

@kievietje: Dit zijn de testen van de action! 5 voor 2,49! Voor de prijs hoef je het niet te laten en vindt ze zelf erg duidelijk :) zou ze zeker aanraden, de zwangerschapstest (de normale) van de action testte ik op 10dpo ook al superlicht positief mee. Die kosten ook maar 1,49 per 2 stuks. Dus het hoeft niet duur te zijn iig.
@Teje, je hebt helemaal gelijk :) 

@ Teje, als het goed is wel, maar weet niet precies wanneer omdat ik net 1 cyclus gehad heb na het stoppen met de pil. Dus geen idee hoe lang deze cyclus gaat duren helaas. NOD is dus ook onbekend;-)
@ Sylvestertje, zwangerschapstest van de action ben ik bekend mee inderdaad! Zal de volgende keer ook eens naar ovulatietesten kijken. Zojuis weer één gedaan, wit.... helaas.

Jazeker , zal ik doen :)
@Kievietje voor jou ook een spannende tijd! Ik heb hetzelfde met de cyclus.
Nu hopen op succes ? 

Sabrina

@kievietje, nog even volhouden dus! Ik hoop dat hij er iig binnen een week is :)
@Sabrina, ik had ook m'n laatste menstruatie op 10 mei, zou morgen ongesteld moeten worden. (cyclus 31 dagen) Als je geen ovulatietesten hebt gedaan kan het zijn dat je ovulatie toch wat later was dan verwacht. Dan hoeft een negatieve test nog niets te betekenen.. Zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop:)

Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Als je dat wilt delen in ieder geval? Was even benieuwd of we een beetje dezelfde leeftijden hebben :)

Kievietje, ik ben 21 jaar! Ben indd ook benieuwd hoe de leeftijden verschillen. 
Hier aan t wachten tot mijn NOD, ik had 3 en 4 juni een positieve ovulatietest. Omdat dit mijn eerste cyclus is heb ik echt geen idee hoe lang mijn cyclus dus is. Wel lees ik overal dat je NOD 11-14 dagen na je ovulatie is. Dus dan is mijn NOD op 18 juni als ik van t laaste uit ga? Dit geeft de app die ik gebruik trouwens ook aan! Ik vind t allemaal erg ingewikkeld haha. 

Terug
Bovenaan