Zwanger worden in 2020

Ken het merk dat je gebruikt zo niet, maar vind het zelf niet heel duidelijk of dat een positieve test is. Maar iig goed dat je hem zo hebt behandeld. Ik denk dat ik zelf mss zou doortesten omdat je een schommeling kunt hebben voordat je lhpiek echt knalt. En natuurlijk ben je nog niet zo heel lang bezig (wat betreft duidelijke/nette cyclus?)
@de rest. Ik ga op een computer bijlezen denk ik en dan reageren :) 

Drupje en Lovetennis, mijn NOD is als het goed is 18 juni.. Alledrie heel dicht bij elkaar! Hoe gaat het wachten bij jullie? Ik wil al zo graag testen, maar weet dat dat nu natuurlijk nog geen nut heeft.. 
Danix, wat naar voor jullie... Het lijkt me dan ook moeilijk om zwangere vrouwen te zien. Ik hoop dat het bij jullie snel een positieve test mag zijn!
Hoi A, leuk dat je meeschrijft! Voor mij pas de 1e ronde voor ons eerste kindje, dus tips heb ik helaas niet voor je. Ik haal wel veel tips uit dit forum en t is vooral fijn om met iedereen te praten die in hetzelfde "schuitje" zitten!
Ik ben er misschien toch wel iets te veel mee bezig, ik struin het hele internet af haha... Toch heb ik niet het idee dat het deze keer gelukt is, geen idee waarom.. Maarja we moeten maar afwachten.. :p
Sorry als ik niet op iedereen reageer, maar ik doe m'n best! 

@ Sylvestertje, mee eens hoor! Heel toevallig gaf mijn app ook vandaag mijn eisprong aan. En gezien de enorme buikpijn van gisteren ga ik er maar een beetje vanuit. En zo niet, gaan we naar de volgende ronde. Het is inderdaad net de eerste ronde nog maar. Testen zijn van sensitest. Onderstaande foto is test van Kruidvat.
https://www.mupload.nl/img/dpkud6.jpg

Wat leuk!

Ik ben in april gestopt met de pil. Na 33 dagen weer ongesteld geworden. Nu heb ik vandaag een lichtbruin/rozig bloed verloren. Ik ken mijn cyclus nog niet precies dus als ik van 28 dagen uitga, moet ik woensdag ongesteld worden. Super spannend omdat het ook een innestelings bloeding kan zijn!

@Kievitje ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfel of die positief is. Het kan dat je nu een beetje lh krijgt, hij afzakt en dan over een paar dagen knalt. Dat heb ik ook wel eens gehad. Ik zou nog even doortesten! ?
@Saarr spannend hoor! Ik begin wel wat zenuwen te krijgen. Gisteren met early test getest maar uiteraard negatief. Nu gewoon afwachten of ik maandag m'n menstruatie krijg of niet. Denk dat ik (bij uitblijven) woensdag ga testen. 

We gaan het zien. Blijf wel even testen. En anders was het nog maar ronde 1 en heb ik misschien weer nieuwe inzichten betreft mijn cyclus voor de volgende ronde ;-)
@ gebruiker10251023, als je eerste cyclus 33 dagen duurde, waarom ga je dan nu uit van 28? Heb je ovulatietesten gedaan? Succes in ieder geval!

Hey, ik klets ook graag mee! 
Ik zit in de eerste ronde van proberen. Heb al een zoontje van twee. Mijn cyclus is onregelmatig en de ovulatie testen waren niet duidelijk. Dag 20 was het meest donker dus daar ga ik van uit, maar op dag 23 had ik ineens een lichte bloeding. Nog nooit meegemaakt, ik dacht dat ik het verkeerd berekend had en dat het een innesteling kon zijn maar op dag 30 testte ik negatief, dus lijkt me niet. 
Het is nu afwachten tot minstens dag 35. Mijn borsten doen zo zeer joh, maar ik ben bang dat het misschien placebo is??
Ik wens jullie veel geluk in dit avontuur!

Terug
Bovenaan