Zwanger worden in 2020

@lovetennis klopt inderdaad! Vanmorgen had ik een wc papiertje met helder rood bloed, daarna niet meer gehad. Enkel roze en donker bruine spoortjes (meer ook echt niet). Ik vind het gek dat ik totaal geen menstruatie krampen heb. Ik verwacht toch dat het vannacht door gaat zetten, dus wacht nog even af met testen. Heb normaal een korte luteale fase (11 dagen) en zit nu op dag 12 na eisprong dus wacht nog zeker 2 a 3 dagen mits het niet doorbreekt. Dan zit ik op mogelijk testen. Het blijft wel even spannend hier!

Hoe is het met jullie? Jammer @Saarr op naar een mooie nieuwe kans.

@lovetennis balen hè! Hier is het, naar verwachting, vannacht doorgebroken. Nu dus met dikke krampen op de bank wachten op mijn gastkindjes. Lekkere baaldag al, hopen dat de dag een beetje snel gaat :). Door naar ronde 2, NOD verwacht  23 juli.

Hi dames, 
Hier even niet active geweest. Weer een hoop nieuwe erbij. Gezellig!
@sylverstje Gefeliciteerd met je zwangerschap!
@saar @drupje wat jammer dat het weer doorgebroken is. Veel succes voor de volgende ronde.
@kievietje @lovetennis, het probleem van het moeten herken ik helaas wel. Het is ook de ronde dat we deze ronde weer niet zwanger zijn. Had me na cd9 voorgenomen een paar dagen niet meer te testen, maar de volgende 2 dagen had ik al best veel cervixslijm, dus toch maar door getest en op cd11 had ik al een donkere streep dan ervoor, maar nog geen knal. Daarna ben ik gestopt, want het maakte de druk van moeten alweer veel te groot.
We hebben nu samen besloten dat de ovulatietesten de deur uitgaan gedurende de zomer en zien wel wat er gebeurd. Het is een beetje een gok, want mijn eisprong die elke maand anders is. Maar heb even geen behoefte aan testen meer. 

ronde12 - NOD rond 20 juni (denk ik)
oh ik ben trouwens 37 ?

Nou, flinke baaldag gehad vandaag en de boel even laten zinken. Klinkt zwaarmoedig (want nog maar 1e ronde) maar was echt even nodig. Even was het weer een terugblik naar de pijnlijke rondes die we hebben gehad voor ons eerste kindje, de onzekerheden die daarbij kwamen en de pijn van elke negatieve test. Ik heb besloten niet bij de pakken neer te gaan zitten en heb me verdiept in teunisbloem en tarwekiemolie. Deze direct besteld en ga eens kijken of ik hiermee mijn cycli wat korter kan maken! Dames hier met ervaringen?
@littlesunflower ah dat jullie de ovulatietesten de deur uit doen snap ik wel. Het word er zo 'officieel' van. Hier houd ik zelf mijn cyclus in de gaten door mijn baarmoedermond te voelen en cervixslijm in de gaten te houden maar vertel hier niks over naar mijn man. Zo weet hij niet of het 'strategisch' gepland gezellig is of gewoon zomaar. Moet zeggen dat het voor ons zo goed werkt :)

@drupje bah wat klote ?

Hier nog niet ongesteld, dag 28. Laatste rondes was mijn cyclus vaak 26/27 dagen. Gisteren toch een test gedaan, maar negatief. Zal vandaag of morgen wel doorbreken ? Temperatuur was vandaag 36,7
Heb nu 3 maanden temperatuur bijgehouden voor als de arts dat wil voorstellen, dan ben ik hem vast voor.

@littlesunflower 
Goed dat jullie dat testen denk ik even loslaten, en shit dat je cyclus niet altijd regelmatig is. Hopelijk helpt het loslaten. Ronde 12, das al heel wat ?
Zijn jullie al bij het ziekenhuis geweest? Sorry als ik dit heb gemist.

@drupje
Ik heb in t begin tarwekiemolie gebruikt (maar wel 1 capsule per dag ipv 2)
Toen een tijd niet en sinds 2 weken gebruik ik het weer. Teunisbloem heb ik nooit gebruikt.
Herken heel erg die baaldag, je bent boos op de hele wereld en voelt je even heel zielig en klote. 
Gelukkig gaan we morgenavond uit eten en hebben zaterdag een bbq, dus als het ongesteld zijn doorzet, heb ik wat afleiding.

Terug
Bovenaan