Zwanger worden in 2020

@kievietje

Het gezellig maken voelt wel als een moetje. Ik zeg dan van tevoren, zoiets van “we mogen volgende week weer he”
Want mijn vriend heeft niet echt een idee van wanneer dat moet, dus hij gelooft mij gewoon op mijn woord. Hij houdt zich daar niet echt mee bezig.
Hoe is het nu bij jou? 

@teje
Wat een lieve woorden, dankjewel! 
Ik merk heel erg dat vrouwen hier op het forum (ook al “kennen” we elkaar niet) toch echt begrijpen hoe je je voelt)
Mijn vriendinnen zeggen wel dar ze het begrijpen, maar ze hoefden niet zo lang te wachten, dus echt  begrijpen doen ze het volgens mij niet..

@drupje
Ik test niet, mag niet van mezelf... ik test pas als ik donderdag niet ongesteld word..
Moeilijk, maar het doet me anders zo veel verdriet..
Ik voel me niet anders dan anders, dus ik probeer de instelling te hebben dat ik donderdag “gewoon” ongesteld word..

@Saar
Spannend allemaal he! Het echte vroege testen heeft volgens mij niet zo veel zin. Als je dat leest op internet.. ik heb het al eens gedaan hoor, maar je weet nooit precies wanneer de innesteling is (als die er al is) dus die waarde die die test meet is dan zo laag of niet aanwezig.

Hey iedereen 
Ik lees hier nog mee, maar zelf niks te melden. 
Fijn dat er zoveel meiden zijn bijgekomen ?
Maar idd wel moeilijk soms om een overzicht te hebben. 
Mss kan iedereen (nog eens) haar aftelmomenten (ovulatie en nod) in een lijstje achterlaten?
Gezien ik nog in mijn 1e ronde n'a curetage zit, weet ik het helaas niet. 

@ Lovetennis, fijn dat het wel herkenbaar is van dat verplichte gezellig maken. Normaal gebeurt dat vanzelf wanneer het zo uitkomt en ineens 'moet' het op bepaalde dagen. Mijn ovulatietesten zijn nu spierwit dus voor nu ga ik van die ene 1 dagen uit, we gaan het wel zien.
Zoals hierboven beschreven ga ik uit van die ene 2 testen. Dan zou het er voor mij als volgt uitzien:

Ronde 1
Ovulatie 12 juni
NOD 26 juni

Lovetennis, nee ik vertrouw die vroege testen ook niet indd. Toevallig dat we dezelfde dag onze NOD hebben, ga je gelijk de 18e testen?? :)
Drupje, jaa heel spannend allemaal! Zou je niet morgen al willen testen als je menstruatie uitblijft??

Ronde 1
Ovulatie 4 juni
NOD 18 juni

@Saarr De vorige keren had ik de dag voor mn NOD wat bloed in mn ondergoed, dan hoef ik niet te testen, want dan weet ik al genoeg.. dus als ik morgen of woensdag geen bloed zie, ben ik voor mn gevoel een stapje dichteebij..
@drupje is vandaag jouw NOD?

Terug
Bovenaan