Zwanger worden in 2020

@sylvestertje in ieder geval gefeliciteerd! Gewoon optimistisch blijven, dan komt het vast goed. Hoop dat de 2,5 week snel voorbij zijn!
M'n vriend heeft zelf al 2 zoons, dus hij kent de hele situatie al. Daar komt bij dat ze met de eerste heel veel moeite hebben gehad om zwanger te worden en dat ook hulp bij hebben gehad. Echt veel heeft hij er niet over verteld maar denk dat dat ook licht meespeelt. Heb gisterochtend een vroege test gedaan van de Etos, meende een heeel licht streepje te zien, maar vriendlief zegt dan heel nuchter, kan ook van de test zelf zijn. Vanmorgen nog maar eentje opnieuw gedaan(Ja ja, pietje ongeduld natuurlijk) en zelfde verhaal. Iemand hier toevallig ervaring met de vroege test van de Etos?

@Alyda welkom!

Vanmorgen een negatieve test (heb de dure clearblue nog niet gebruikt) maar ook nog geen menstruatie
Ben echt niet meer chill... en zoooooo niet mezelf... ik ben nooit overtijd...
Mijn vriend zei: schat blijf rustig, we testen gewoon over 2/3 dagen nog een keer als je dan niet ongesteld bent geworden.
Echt ik kan dat niet, kan nergens anders aan denken, pfff...... 
@Sylvestertje, dankjewel! Lief! Mijn collegaatje zei dat ook al, zij voelde zelfs tot 20 weken niets van haar zwangerschap en daar gaat alles nu ook helemaal goed, zij is nu 28 weken zwanger.
@Drupje dankjewel! Lief!
Ik voel dus ook geen klachten dat ik denk dat ik ongesteld ga worden, dat heb ik normaal ook altijd. Heb ook nog geen druppel bloed verloren, maar heb ook geen innestelingsbloeding ofzo gehad.. 
Heel bizar he zo'n vrouwenlichaam..Ben blij dat we vanavond uit eten gaan, heb ik wat afleiding... Ik kan me slecht concentreren op mijn werk merk ik!

@lovetennis kan me heel goed voorstellen dat het zwaar is de afgelopen dagen. Helemaal als het niet doorbreekt maar de test ook negatief is. Hou nog even vol, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Fijn dat er in ieder geval vanavond dan wat afleiding is, probeer er van te genieten!

Ohh @lovetennis ik snap zo goed hoe je je nu voelt! Waarschijnlijk probeer je jezelf te beschermen tegen hoop, maar neemt die aan de andere kant soms ook de overhand en word je al enthousiast. Die dagen zijn slopend lang dan. Het is te hopen dat je overeen paar dagen een mooie positieve test hebt! Duim duim duim!! 

@ Lovetennis, aan vreselijk! Wanneer was je eisprong? Snap je gevoel zo. Ergens begin je hoop te krijgen maar de testen zijn nog negatief en je wilt niet teleurgesteld worden. Bah, hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt! Duimen nog even door.
@ Alyda, welkom!! Jouw NOD zit eraan te komen?

@ Sylvestertje, nog 2 weken wachten? Ik dacht rond 25/26 juni. Hoe ik daar dan bij kom weet ik ook niet. Ja das nog wel even wachten dan.

De tijd gaat wel redelijk vlug, nog genoeg te doen op m'n werk. En ik heb er een goed gevoel bij. Veel minder gestresst dan de vorige zwangerschap 
Had op een ander forum de uitslag van m'n moeders voor moeders test gedeeld reageert iemand met had ik ook zo, bleek een tweeling. Haha daar schrik ik de dan wel even van haha.
@lovetennis, dat is wel even in spanning dus. Heb je een korte lf gerekend? Of kan het zijn dat de eisprong toch wat later was? Ik duim dat je snel duidelijkheid hebt. 

Moet morgen m'n periode krijgen, dus zaterdag opnieuw testen met een normale test. Ben heel benieuwd. Deze maand niet echt klachten van mn periode, sinds 2 weken wel met vlagen erg misselijk en moe. Vorige week 3 dagen een bloeding gehad maar veel minder en minder lang dan wat mn menstruatie normaal gesproken zou zijn. En dus 9 dagen vroeger dan zou moeten, terwijl je er bij mij altijd de klok op gelijk kan zetten. Wordt nu wel spannend haha. 

Terug
Bovenaan