Zwanger worden in 2020

Verwacht er verder niet zoveel van eigenlijk. Verder ook nergens last van. Dit is net de eerste ronde. NOD pas vrijdag. Of zaterdag.. 
 Hopelijk helpen de supplementen jou Drupje.  
 
Hoi was ik weer!
Een vraag, ik heb vermoedelijk zaterdag mijn eisprong gehad en het zondag samen gezellig gemaakt. Ben ik nu te laat geweest? Lastig al die verschillende verhalen. 
 
Hoi allemaal.
Even 2 dagen nodig gehad om mijn verdriet een plekje te geven. Zaterdag aan het eind van de dag werd ik toch ongesteld, net op het moment dat vrienden kwamen bbq.
Toen was er geen tijd voor verdriet. Toen ik 's avonds gebeld werd door mijn moeder, dat mijn zusje in het ziekenhuis was opgenomen voor een spoedoperatie (bobbel in haar lies), was dat de druppel. Twee nachten slecht geslapen en veel gehuild, ronde 7. Drie dagen over tijd en dan ongesteld worden. Verschrikkelijk.
Ik voel me nu weer iets beter, we proberen er weer voor te gaan, op naar ronde 8.


@Alyda veel succes in ronde 3!
@Kievietje, weet jij al meer?
@Esther, dat is lastig zeggen, maar hoogstwaarschijnlijk ben je dan wel te laat geweest. Als je om de dag, of om de 2 dagen sex hebt die weet, is er altijd vers zaad aanwezig.
Maargoed, dit doen wij al 7 rondes en zoals je leest, is het bij ons ook nog niet gelukt. 
 
@lovetennis, wat supernaar. Kan me voorstellen dat je er dan even flink doorheen zit. Hoop dat je het een plekje kan geven en er weer voor kan gaan de volgende ronde. Heel veel succes! 
Wij gaan vol goede moed onze derde ronde in. NOD op 9 juli, mits m'n cyclus deze maand gewoon weer op 27 dagen zit..
 
@Alyda succes voor de volgende ronde!
@estherrr, dat ligt er een beetje aan hoelang na je eisprong je sex gehad hebt. Je kan tot 24hr na je eisprong zwanger worden, maar het zaad heeft ook tijd nodig om bij het eitje te komen. 

@lovetennis ah nee wat balen, kan me voorstellen dat je er effe doorheen zat en het verdriet een plekje moest geven. Soms even alles eruit huilen lucht op. 
Er komt echt een dag dat je een positive test in handen heb ? Hopelijk de volgende ronde al, heel veel succes (en plezier natuurlijk?).
hopelijk gaat ook alles goed met je zusje?
Hier vanmorgen ongesteld geworden. Me vruchtbare week begint hopelijk aan het einde van me vakantie nu, tenzij ik dit keer weer een late eisprong heb. We maken er gewoon gezellig week weg van ? 
 
@ Estherrr, en voor die tijd helemaal niet? Lastig te zeggen!
@ Lovetennis, ach nee, wat vervelend!! Snap dat je dat even een plekje moest geven. Misschien toch ook iets hoop omdat je overtijd was. Wat een domper dan. Hopelijk de volgende ronde meer geluk. Hoe is het met je zusje? Nee, ik weet nog niets. NOD op z'n vroegst pas vrijdag. Maar goed, zoals ik al aangaf verwacht ik het niet eigenlijk.
@Alyda, succes deze ronde!
Hier weinig te melden, zit op het wachtbankje. Rugpijn is na 2 dagen weer verdwenen dus daar haal ik ook geen hoop meer uit ;-) en verder ook nergens last van. Weet dat dat ook niet hoeft maar toch slecht gevoel erover. En tóch heb ik heel erg de behoefte om te testen. Maarja belachelijk zo ver voor NOD, dus slaat nergens op haha
 
En hoe belachelijk ver ook voor m'n NOD, toch kon ik het niet laten vanmorgen. Ik was vroeg wakker en dacht, dan kan ik het uit mijn hoofd zetten. Aaaah en nu zit het nog meer in mijn hoofd omdat ik denk iets gezien te hebben, maar heeeeeel licht. NOD is vrijdag/zaterdag pas. Maar ik wil niet blij worden van iets dat er niet is.
 
@lovetennis, he wat balen! Zeker als het ook nog op zo'n moment komt en dat dan de situatie met je zusje er ook nog bij komt. Goed dat je je verdriet de ruimte hebt gegeven. Hoe lang was je luteale fase dit keer?
@kievietje, je zit nu 3 a 4 dagen voor NOD toch, dan kun je al wel positief testen. Ik testte ook op 4 dagen voor NOD positief met middagurine.
Heb je anders een foto (via mupload) en welke test heb je gebruikt? 
 
Terug
Bovenaan