Zwanger worden in 2020

Hoiii allemaal
Nog steeds niet ongesteld.
Dure clearblue test gedaan.. negatief.
Ik dacht dat mijn eisprong 4 juni was. Hebben sex gehad op 31 mei, 2 juni, 4 juni en 7 juni.
Eerste dag menstruatie deze ronde was 21 mei.
Snap er helemaal niks van.
Ronde 1 -26 dagen
Ronde 2- 28 dagen
Ronde 3-28 dagen
Ronde 4-27 dagen
Ronde 5-27 dagen
Ronde 6- 26 dagen

Ronde 7 met vandaag erbij 30 dagen
Begrijp er niks van ?
 
 
Hoihoi, even alles teruggelezen.. 
Ja mega balen dat het niet gelukt is deze maand, maar het was pas de eerste ronde.. Toch vind ik het maar raar, ben maar 2,5 dag ongesteld geweest, en heel erg weinig. Heeft iemand hier ervaring mee?
Drupje, ook balen voor jou.. Ik ben ook met tarwekiemolie begonnen, lees er verschillende verhalen over. Maarja kan volgensmij geen kwaad om het te proberen.
Lovetennis, wat spannend zeg. Zou natuurlijk kunnen dat je cyclus nu opeens wat langer is, maar ik lees ook wel eens dat sommige vrouw3n pas laat een positieve test hadden? Ik blijf voor je duimen!!
Welkom Alyda! Hoop dat je morgen een positieve test in handen hebt!
 
 
 
@Alyda welkom! Hopelijk heb je morgen een positieve test, spannend!
@lovetennis Vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent. Is het mogelijk dat je toch een latere eisprong had dan je dacht? Maar het kan idd ook zijn dat je ineens een keer een iets langere cyclus heb.
Hier niet veel te melden. Hopelijk wordt ik dit weekend al ongesteld en kunnen we weer aan een volgende ronde beginnen. 
 
Goedemorgen meiden, dames, vrouwen, wensmama's ?
Niet ongesteld... negatieve test.. snap er echt niks van!
Heb terug gekeken in mn app en houd dus nu 3 maanden mn temperatuur bij en dat zet ik in de app.
De ovulatietesten waren vaag en onduidelijk de afgelopen keer en ik was niet consequent. 
Aan de temperatuur kan ik zien (of het betrouwbaar is, geen idee) dat de afgelopen cyclus (ronde 5 en 6) de ovulatie op vrijdag/zaterdag was. Temperatuur steeg met 0,3
In de deze cyclus, dus 2 weken geleden was de tempstijging van 0,3 op de zondag. Als ik daar vanuit ga, zou het morgen 14 dagen na de ovulatie zijn. Temperatuur was vanmorgen 36,7 best hoog voor mijn doen.
Maar waarom ik dan opeens zo'n lange cyclus heb in ronde 7.. geen idee.
 
 
@lovetennis, heel naar hoe je lijf een spelletje met je kan spelen. Ik hoop dat je alsnog over een paar dagen een positieve test in handen hebt, ervan uitgaande dat je cyclus dan deze maand langer is geweest.
Ikzelf had vanmorgen een negatieve test in handen. Testvlak spierwit. Afgelopen dagen wel weer wat misselijk en erg moe. Maar vermoed dat ook hier mn lichaam een spelletje speelt.
Ik ga er maar een beetje van uit dat de bloeding van vorige week mn menstruatie geweest is, al was deze slechts 2,5 dag en zeer licht voor mijn doen. Uitgaande van mn app zou ik dan nu weer mn vruchtbare periode moeten hebben en donderdag mn eisprong. Voor nu ronde 3 in.
 
@ Lovetennis, frustrerend zeg! Maar als het klopt wat je zegt en morgen je NOD is, kan het dus nog wel! Waarom je dan ineens een langere cyclus hebt, is een raadsel. We blijven nog even door duimen.
@ Alyda, ook een beetje raadselachtig. Voor nu dan in ieder geval succes in de volgende ronde!
Hier heeeeeel erg rugpijn, onderin. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook voordat ik teste. Maarja mijn hele rug is nu zwakker sinds zwangerschap en bevalling dus durf daar nu niet echt iets van te denken. Verder heb ik niet het idee dat het deze ronde raak ie namelijk. 
 
@lovetennis Wat frustrerend! Wie weet toch echt een latere eisprong. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt! 
@Alyda Kan wezen dat het soms wat afwijkt. Zo heb ik deze ronde ineens een veel 'heftigere' menstruatie. Niet in pijn, want dat mist vrijwel helemaal (ook vaag) maar ik bloed nog steeds best wel (dag 5) terwijl ik normaal met 4 dagen echt wel klaar ben. Ga denk ik rond dag 11 beginnen met ovulatietests. In de hoop dat de supplementen wat doen en ik een nette cyclus krijg. Zou ook zonde zijn als ik het mis haha. Succes deze ronde!
@Kievitje spannend! Klinkt hoopvol.
 
Terug
Bovenaan