Zwanger worden in 2020

@ Sylvestertje, van de action, geen early. Heb wel een foto. Maar het stomme is dat ik op de foto niet zie wat ik in het echt zie hahhaa. Dus het is niet zo duidelijk hoor. Moet nog even een paar dagen afwachten.
https://www.mupload.nl/img/13f075q0.jpg
 
@kievietje @litte sunflower @lovetennis bedankt voor jullie reacties. 


het lastige is dat ik 2 apps heb, de ene zei zaterdag ovulatie en de andere zondag. Helaas pas zondag samen geweest. En daarbij ben ik pas sinds april gestopt, 1 maand cyclus van 28 dagen en 1 maand een cyclus van 27 dagen. Help me out haha. 
 
@kievitje, spannend! Ik ga voor je duimen. Zie zelf wel iets, maar het is inderdaad afwachten! Ik had dit afgelopen ronde zelf ook, met early test van de Etos, maar was bij mij uiteindelijk geen positieve test. Duim voor jou dat je over een paar dagen toch opnieuw een positieve test in handen hebt!
@Estherrr, succes de komende tijd! 
 
@Kievietje, ik lijk ook iets te zien. Als het raak is en goed blijft gaan, dan zou je over 2 dagen al iets duidelijker iets moeten zien.
Heb je de test nog? Ik merkte dat ik zelf iets zag binnen afleestijd (niet op de foto te krijgen) maar na die tijd droogde het wat duidelijker in. Heb echt een paar uur die test bekeken..
Ik heb daarna alle dagen getest. Maar het verschil per dag is echt heel minimaal :) dus raad het zelf niet aan. Ik had 5 dagen na NOD met Action echt wel een knaltest.
Ik duim voor je! 
 
@lovetennis het is zo begrijpelijk dat je er even flink doorheen zat! Dat mag ook hè ? Wel fijn dat je even de ruimte hebt genomen voor je verdriet, hopelijk kun je nu met je hoofd omhoog weer door naar de volgende ronde! Hoe is het met je zusje nu?
@Kievitje ik denk ook dat ik het zie! Spannend zeg. Hopelijk over een aantal dagen een duidelijkere test.
@Estherrrr dat is heel moeilijk te zeggen. Het enige wat je denk ik kunt doen is gewoon twee weken afwachten. Wie weet is je eisprong inderdaad later geweest en heeft je man goede zwemmers ;)
Hier nu cyclusdag 9. Nog even afwachten voor ik begin met testen van m'n ovulatie. Ben zo benieuwd of de supplementen wat doen!
 
@ Alyda, daarom wil ik ook niet te blij zijn al.  Dan is het zo'n domper als het toch negatief is.
@ Sylvestertje, heb de test nog wel. Maar officieel niet meer geldig na 5 minuten toch? Ben nu op het werk, zal vanavond nog wel even kijken. 
@ Drupje, ben ook benieuwd wat dat met je doet! Wanneer ga je starten met testen? Spannend!
 
@kievietje, als je binnen afleestijd niets ziet dan is het inderdaad geen betrouwbare uitslag.. (kan indroogstreepje zijn, alhoewel mijn action ervaring is dat die spierwit blijft). Maar is/was hij al positief dan verandert de 5 minuten die verstreken zijn daar niets aan.
Het zorgt alleen dat het streepje dat je eerder binnen afleestijd zag al iets duidelijker is.
Maar uiteindelijk blijft over enkele dagen nog eens. Testen het meest betrouwbaar. 
 
 
Terug
Bovenaan