Zwanger worden in 2020

Als voorbeeld: Dit was mijn test van 10dpo. (6 juni) 
Boven is net binnen/net over afleestijd moest eerst nog m'n telefoon pakken om een foto te maken.
Daaronder is 2 uur later oid en de onderste is nog wat later. 
 
Net toen ik mijn dochter naar bed bracht kon ik het niet laten om nog een test te doen (ja sorry...) maar dan een kruidvat test.
https://www.mupload.nl/img/qsn9qcj9tfl.jpg
 
Ohja, iets te snel verstuurd haha! Ik twijfel nog heel erg wanneer ik start met testen.. Heb nu 7 ovulatietests in huis Dus zou het daar een dag of 5 mee uit kunnen houden gok ik zo. Kan natuurlijk altijd bijhalen.. Wat zouden jullie doen? Zit nu op CD9.
 
@ Drupje, ik verwacht dat mijn NOD vrijdag is dus dan 3 dagen voor NOD. Hoe lang is je cyclus normaal? Ik zou zelf denk ik mooi optijd beginnen en desnoods wat langer doorgaan. Ik had online sensitest besteld. Dan heb je er 16 voor 12 euro. Maar als je wat langer doet, mis je hem iig niet.
Ik moet nog even wennen nu, had dit niet al verwacht in de eerste ronde (ja ik ben me ervan bewust dat het nog mis kan gaan)    Dan klopten die lichte ovulatietesten van mij dus wel rond 11 juni ;-) en hebben het helemaal niet zo heel vaak gezellig gemaakt. Alleen maar op 11 en 12 juni. Eind van de week nog wel een clearblue doen, is niet nodig maar vind ik wel fijn. 
 
@Kievitje Volgens mij zijn we er allemaal wel van bewust dat een positieve test helaas nog niet altijd baby betekend. Maar een positieve test is al dichterbij dan niet dus je mag best wel blij zijn! :) Fijn dat de tests dus toch geklopt hebben. Ben echt blij voor je! Nu fingers crossed en hopelijk op naar een mooie eerste echo. Is toch geweldig als het i de eerste ronde direct raak is. Ik denk dat ik inderdaad morgen maar ergens een poging doe voor ovulatietests. Kan altijd volgende week bijhalen idd. Zou zuur zijn als ik hem mis. Ben echt zooo benieuwd of de supplementen werken! Al moet ik zeggen dat m'n onderbuik wel voelt alsof er wat groeit, herkende de druk ineens van de medicatie die ik ooit genomen heb ervoor. Maar kan ik me ook inbeelden haha.
 
Wat tof om te zien Kievietje! Die test van kruidvat is best duidelijk zo. Liet de action test ook nog een duidelijker streepje zien dat je vanavond nog weer opnieuw getest hebt:D?
Ik duim voor je dat alles goed mag gaan! 
 
Hey kievitje, proficiat!!
Geniet ervan. Iedere baby is ooit met een positieve test begonnen hé. 
Het kan mss nog mis gaan, maar de kans dat het goed gaat is veel groter. 
 
 
Terug
Bovenaan