Zwanger worden in 2020

Goedemorgen. Nou, jan ongeduld kon niet wachten dus heb een clearblue gedaan.
https://www.mupload.nl/img/zmzig2wuqp5u.jpg
Nu stop ik ook met testen. Dit had ik niet zo snel al verwacht, nu wordt het wel heel echt. Ik vind dit misschien nog wel spannender als bij de eerste. Weet nu wat me te wachten staat, alleen dan nog een kleine dreumes rondlopen. 
 
 
@Kievietje wat spannend voor je! Ik ga duimen voor vrijdag!
Mn zusje is gelukkig weer thuis, dankjewel.
Inmiddels zie ik allemaal positieve testen dus mag ik je feliciteren!
 
@sylvestertje mijn luteale fase was dit keer 14 dagen schat ik zo in.
In mijn vorige rondes was dat steeds maar 12, dus ik denk dat het toch goed is om tarwekiemolie te blijven slikken. Deze ronde was het namelijk 2 dagen langer.
Ik hoop dat de volgende ronde natuurlijk raak is, maar als dat niet zo is, dat de luteale fase in ieder geval langer is.
 
@drupje dankjewel, mn zusje is gelukkig weer thuis ☺️
Spannend die testen weer he! Ik ga deze ronde ook volop testen!
 
 
 
Dat is wel duidelijk Kievietje! Fijn zeg!
 
@lovetennis. Je luteale fase is dan nu echt wel perfect. Wel even stressvol natuurlijk dat het wat langer duurde voordat je ongesteld werd. Dan ben je voor je gevoel ook wel echt 'overtijd'. Ik duim echt dat je baat mag hebben bij de tarwekiemolie! 
 
@kievietje Gefeliciteerd! Dat is een duidelijke test? Spannend!
@drupje Ik begin meestal rond cd9/10 te testen, vooral het geval ik een vroege eisprong heb. Koop er liever nieuwe bij, dan dat ik te laat begin met testen en hem daardoor mis. 
@eschterrr ik gebruik ook 2 apps en die verschillen meestal 1 a 2 dagen, omdat ze andere luteale fase rekenen. Die van mijn is gemiddeld 11/12 dagen en daardoor komen beide apps op een ander gemiddelde uit voor wanneer me eisprong is. Mischien was je eisprong idd dan op zondag en wie weet heb je over 2 weken een positive test in je handen? Succes op het wachtbankje! 
@lovetennis ik heb er wel eens aan zitten denken om mischien tarwekiemolie te gebruiken om te zien of mijn LF daar ook iets langer van wordt, maar ik heb IBS en ben bang dat ik daar dan nog meer last van krijg.
Ik neem sinds een maandje ongeveer wel elke dag een cranberry&granaatappel tablet in, naast me folium&multivitamin tablet. Me LF was dit keer 13dagen voor het eerst in een jaar, of het daardoor komt weet ik niet. Kan ook puur toeval zijn. 
 
 
Hallo dames
Ik lees al even mee en praat nu ook graag mee?
Ik ben 29 jaar, mijn partner 31 jaar en wij gaan voor een eerste kindje!
Vorige week had ik een afspraak bij de HA om mijn Mirena spiraal te laten verwijderen. Ik kon de touwtjes zelf niet voelen dus het was nog maar de vraag of het ging lukken. Mijn gevoel klopte, ze heeft het ook nog met een soort borsteltje geprobeerd maar dat mocht niet baten. Ze gaf wel aan laatst een patiënt te hebben gehad waarbij de 2e poging wel was gelukt. Dus ik kreeg een verwijzing voor de gynaecoloog en het advies regelmatig even te voelen, omdat het jammer zou zijn van je eigen risico. En jawel hoor maandagavond voelde ik de touwtjes, dus ik hing dinsdagochtend als eerste aan de lijn en kon 's middags meteen terecht.
Met toch wel wat spanning ga ik naar de HA, in eerste instantie ziet ze niks(ik balen), maar na een keer kuchen, floep, is ie er toch uit. Yess wat was ik blij en de HA met mij. Bleek dat de draadjes erg kort waren gemaakt en dus net in maar baarmoedermond zaten.
Ons avontuur kan beginnen! Ben erg benieuwd wanneer mijn menstruatie weer begint
 
 
Dankjulliewel! 
@ Little Sunflower, ik dronk granaatappelsap en dronk thee met frambozenblaadjes. Deed dit de vorige keer ook en toen was het ook raak. Maarja, kan puur toeval geweest zijn natuurlijk....
 
Goedemorgen dames,
Volgens m'n app vandaag m'n eisprong, dus vanaf morgen is het weer afwachten geblazen. Fingers crossed en we gaan het wel zien!
Werd wakker met een enorm naar gevoel en vlak daarachter aan een huilbui. Het besef dat m'n moeder dit allemaal echt niet meemaakt en dat ik haar even enorm mis kwam als een golf over me heen en ik kon er even helemaal niets anders mee dan het er laten zijn. Door dit even van me af te schrijven zakt de emotie in ieder geval een beetje. Zijn er hier dames die hun moeder ook niet meer hebben en dit herkennen?
 
[quote quote=10334922]@kievietje Gefeliciteerd! Dat is een duidelijke test? Spannend! @drupje Ik begin meestal rond cd9/10 te testen, vooral het geval ik een vroege eisprong heb. Koop er liever nieuwe bij, dan dat ik te laat begin met testen en hem daardoor mis. @eschterrr ik gebruik ook 2 apps en die verschillen meestal 1 a 2 dagen, omdat ze andere luteale fase rekenen. Die van mijn is gemiddeld 11/12 dagen en daardoor komen beide apps op een ander gemiddelde uit voor wanneer me eisprong is. Mischien was je eisprong idd dan op zondag en wie weet heb je over 2 weken een positive test in je handen? Succes op het wachtbankje! @lovetennis ik heb er wel eens aan zitten denken om mischien tarwekiemolie te gebruiken om te zien of mijn LF daar ook iets langer van wordt, maar ik heb IBS en ben bang dat ik daar dan nog meer last van krijg. Ik neem sinds een maandje ongeveer wel elke dag een cranberry&granaatappel tablet in, naast me folium&multivitamin tablet. Me LF was dit keer 13dagen voor het eerst in een jaar, of het daardoor komt weet ik niet. Kan ook puur toeval zijn.[/quote]
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn!! ? behalve foliumzuur slik ik verder niks.. 
 
Terug
Bovenaan