Zwanger worden in 2020

[quote quote=10335022]Goedemorgen dames, Volgens m’n app vandaag m’n eisprong, dus vanaf morgen is het weer afwachten geblazen. Fingers crossed en we gaan het wel zien! Werd wakker met een enorm naar gevoel en vlak daarachter aan een huilbui. Het besef dat m’n moeder dit allemaal echt niet meemaakt en dat ik haar even enorm mis kwam als een golf over me heen en ik kon er even helemaal niets anders mee dan het er laten zijn. Door dit even van me af te schrijven zakt de emotie in ieder geval een beetje. Zijn er hier dames die hun moeder ook niet meer hebben en dit herkennen?[/quote]
 Ach wat naar zeg!! ? ik hoef dit niet mee te maken, en geen idee wat je doormaakt nu je in deze fase zit. Maar ik wil je wel sterkte wensen! 
 
@estherrr, dank je wel. Het komt ook zeker wel goed. Ik heb me er al op voorbereid dat deze momenten gaan komen. Ook al gesprekken gehad met mn vriend hierover. Maar nu we er echt mee bezig zijn en het daadwerkelijk aan het proberen zijn komt het blijkbaar even heel hard binnen. 
Vandaag gewoon even een mentale wiebeldag noem ik het maar haha. Vanmorgen heel emotioneel, nu ontzettend blij en gelukkig op het balkon genieten van een kop koffie en de geur van pas gemaaid gras?
 
@alyda knap dat je het zo doet hoor! Alsnog sterkte vandaag en doe het maar lekker rustig aan. Het zijn de kleine dingen die het doen. 
 
Hier nu de laatste dag van mijn menstruatie en dan gaan we vol voor ronde 8! ? 
Alle ovulatietesten liggen klaar.
 
@sylvestertje
Ik hoop ook dat het door de tarwekiemolie komt. Hoe gaat het nu met jou?

 

@littlesunflower wat is IBS 
Granaatappelsap heb ik ook veel gedronken, bij mij nog niet geholpen. Ik wil de verse sap van de AH eens gaan proberen. Of de pitjes, die schijnen nog gezonder te zijn. 
 
@muopett welkom! Ik weet nog zoooo goed dat we de eerste keer “sex” hadden na het stoppen van de pil, het was zooo spannend. Toen niet gedacht dat ik 7 maanden later nog niet zwanger zou zijn.. ik hoop dat het bij jullie sneller raak is!
 
@kievietje heb jij een link van welke thee met frambozenblaadjes dat is?
 
@alyda ik kan daar niet over meepraten, alleen weer ik het van mijn beste vriendin wel te herkennen. Haar moeder overleed aan uitgezaaide kanker. Het begon bij borstkanker. Mijn vriendin is gendraagster en koos voor amputatie. Drie jaar zaten zij in het traject voordat zij hun zoon kregen. Haar moeder heeft haar kleinzoon nooit mogen kennen.. heel verdrietig.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat jullie heel snel zwanger zijn!
 
 
 
Ik zou proberen af en toe een update te geven.
Gisteren de eerste echo gehad! Alles was goed,  het groeit goed en we hebben een kloppend hartje gezien!! ? Het stak zelfs nog even z'n armpjes uit. Heel bijzonder. Het was een uitwendig echo, en ik ben vandaag 8+3 weken.
Ik lees af en toe nog wel wat mee. Maar ik zie veel nieuwe namen voorbij komen. Inmiddels zit ik in een groepsapp met een paar andere meiden, waardoor ik minder op het forum ben.
 
 
Dames ik probeer als een tijdje zwanger te worden ik had mijn laatste nod op 8 juni  mij  ovulattie was 22 juni en na me ovulatie buik krampen en steken in me rug kan ik zwanger zijn ik kan niet testen want me volgende nod is pas 6 julli volgens mijn ap ??????
 
@lovetennis
Dankjewel, spannend idd. TMI maar gisteren voor het eerst sinds verwijderen seks gehad maar vooral mijn vriend vind het heel spannend, er gingen zoveel dingen door zijn hoofd dat het niet lukte, hij is best gevoelig dus vond het vooral erg lief. Volgende keer beter, maare niet te lang wachten anders wordt je zaad te oud?
Niemand geeft het op een blaadje helaas of en wanneer het je gegeven is, ik ga heel hard voor je duimen dat het snel lukt bij jullie!!
 
Terug
Bovenaan