Zwanger worden in 2020

@ Lovetennis, https://www.google.nl/search?q=la+place+losse+thee&hl=nl&prmd=ismvn&sxsrf=ALeKk02ks21AlAzbQdcbLkGqSh9HPH_X4Q:1593209269319&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi9q7OEv6DqAhVJDOwKHZx9AbEQ_AUoAXoECA4QAQ&biw=360&bih=572#imgrc=VVcDqyFXCCN-iM
Die rechter drink ik. Kun je hem openen/zien?
Ik heb hier nu natuurlijk even niet heeeel veel te melden. Op 17 juli hebben we de eersye echo, spannend!
 
Ik volg nu voetreflexie, het ontspant en wordt aangeraden bij vrouwen die een kinderwens hebben e nog niet, of al wel in de medische molen zitten.
Eerst moest ik 4 weken achter elkaar, 1 keer in de week gaan. Vervolgens om de 3 weken. Vanwege corona lag het even stil, ik ben twee weken geleden weer geweest en over 3 weken ga ik weer. Het ontspant ENORM! En nee, het kietelt niet ☺️ Ze vraagt mij aan te geven wanneer ik "pijn" voel, bij mij kwamen steeds mn eierstokken en baarmoeder eruit. De vorige keer was het in veel mindere maten "pijnlijk". Ik heb al mijn vertrouwen in ronde 8! 


@kievietje dankjewel, ja ik kon de foto zien ☺️
 
@Honingblij wat ontzettend fijn dat jullie een goede eerste echo hebben gehad!
Hier begonnen met ovulatietests na het starten met de tarwekiem en teunisbloem. Heb het idee dat er wel wat gebeurt. Ben heel benieuwd naar de test van morgen! Zou echt wonderbaarlijk zijn als hij eerder komt. Nu op CD 13.
 
@honingblij
Wat merk jij? Ik gebruik alleen tarwekiemolie en heb mijn cyclus kunnen verlengen, of het door middel hiervan gelukt is, weet ik niet, maar het is wel "toevallig".
 
 
@lovetennis, wij hebben hier thuis een bord gehad voor voetmassage. Staan allemaal bolletjes op en op het bord zelf welk bolletje voor welk deel van je lichaam het is. Ik blijf het een bijzonder fenomeen vinden dat voetmassage zoveel positieve gevolgen kan hebben. Ik duim voor je deze ronde! (Voor iedereen trouwens haha)
Hier gaat het verder vrij goed. Erg druk op werk. Verder wel erg moe de laatste tijd, vermoedelijk door de drukte op werk. Sinds gisteravond weer gevoelige borsten, 2 dagen later dan de afgelopen twee maanden haha. Best komisch hoe je onbewust overal op gaat letten. We wachten het rustig nog even af?
 
@Lovetennis Ik gebruik deze maand ook tarwekiemolie om mijn lf te verlengen, hoop dat het werkt!
@Kievietje Gefeliciteerd, ben blij voor je!! ?
 
Hier vandaag een positieve ovulatietest, dus dan 13 juli mijn NOD? Merk dat ik er gelukkig iets minder mee bezig ben dan vorige maand. Ik zie natuurlijk ineens allemaal zwangere vrouwen haha. Maarja ik mag niet klagen, zit pas in ronde 2.. 
 
Dankjewel Saarr!! Lief van je. Nu aan de slag dus ;-) succes deze ronde!
Ik lees nog steeds elke dag even mee hier. Maar weet niet heel goed wat ik moet schrijven haha.
 
Dames even een rare vraag. Ik heb sinds begin vd avond echt last van mijn stuitje. Herkent iemand dit? Zondag nod en het heeft er waarschijnlijk niks mee te maken maar heb dit nog nooit eerder gehad. Dacht misschien dat iemand hier het (het)kent! 
 
Terug
Bovenaan