Zwanger worden in 2020

@Saarr ik hoop ook dat het werkt! Eisprong geweest?
 
Ik had iets vreemds. Gister had ik heel veel wit slijm, vanmorgen deed ik voor de zekerheid een ovulatietest (maar ik moest zo nodig plassen, dat ik er buikpijn van had, dus heb geen bekertje gebruikt)
Ik had die van de action, en hij gaf dus al een lichte ovulatie aan. Maar ik kan me dat haast niet voorstellen. Het plassen er overheen ging niet helemaal perfect haha, dus zou het daardoor kunnen komen? Ik zit pas op dag 10.
Vanmiddag om 12 uur toch nog maar even testen denk ik? 


Kievietje, begrijpelijk, je bent helemaal in de wolken natuurlijk! 

 
@ Lovetennis, zou dan inderdaad nu goed blijven testen. Zonde om hem te missen! En alvast gezellig maken kan nooit kwaad natuurlijk. Ja in de wolken, maar ook vind ik het niet fair om hier erover te praten in deze topic, als je snapt wat ik bedoel. Succes met testen!
 
Kievietje
Begrijp ik, misschien is er een topic waar je lekker kunt kletsen over zwanger zijn!


Ovulatietest negatief, ik had niet goed gekeken naar de gebruiksaanwijzing haha. Dus ik verwacht hem zaterdag, maar alvast gezellig maken, kan geen kwaad ?
 
Thanks Kievietje! Jij nu aftellen naar 17 juli, spannend!
Lovetennis, ja eisprong is geweest. Alle 2 de rondes netjes op dag 14, alleen was de 1e ronde mijn LF maar 11 dagen dus hoop dat die wat langer is nu! Hoe is jouw cyclus? Een beetje regelmatig?
Esther, nee sorry ik heb daar geen ervaring mee.. 
Ik heb alleen nergens last van gehad, ja hele lichte steekjes in mn onderbuik maar of dat dan van mijn eisprong is? Ik heb ook helemaal geen afscheiding, dus kan het daar niet aan zien. Maar ik had gisteren gelukkig een hele duidelijke ovulatietest dus dat geeft wel zekerheid. Nu maar weer wachten tot mijn NOD....
 
Je lichaam blijft een bijzonder ding haha. Normaal gesproken pas klachten een week voor mn nod. Sinds vandaag ineens af en toe weer duizelingen. Kan natuurlijk van alles zijn. Ik gooi het zelf op vermoeidheid, dit is al een week of wat gaande. Slaap goed, maar zo ontzettend moe elke keer. Werk als leidinggevende in de bediening van een lunchroom, en dat is aardig turbulent geweest de afgelopen weken. Daar wijt ik het vooral aan. Nu sinds vanmiddag ook een licht zeurend gevoel in mn buik, niet continu, maar gewoon af en toe. En behoorlijk rommelende darmen haha. Beetje het gevoel van in de lappenmand zitten, terwijl het eigenlijk heel goed gaat haha. Nog een ruime week wachten en we gaan het zien!
 
@Esther
Dat herken ik niet, sorry daar kan ik je niet mee helpen. Je bent niet gevallen?
@Saarr
Fijn dat je een duidelijke positieve ovulatietest had! Nu duimen duimen duimen!
Mijn cyclus is vrij regelmatig. Ik had dus een luteale fase van steeds 11 dagen, de vorige rond was dit 14. Ik had altijd een cyclus van 27 dagen, de vorige ronde dus 31. Ik heb alle hoop gevestigd op juli!
Ik ga morgen beginnen met de ovulatietesten, maar we zijn gister vast begonnen met klussen in de slaapkamer ?
@Alyda wat spannend! Vermoeidheid kán natuurlijk ook een beginnende zwangerschap zijn ? Ik hoop het voor je!
 
Jaa ik probeer er niet teveel aan te denken. Voor nu gelukkig lekker afleiding op werk. Voelt alsof het de laaste dag voor mn menstruatie is haha. Maar nu ook licht misselijk, moe en een heel naar gevoel in mn buik de hele dag al?. Af en toe lichte steken links onderin de buik.
Al met al gaat mn lichaam (en hoofd) alle kanten op, en leiden gedachtes een eigen leven?. Als het zo blijft zondagochtend, op mn verjaardag, testen met een vroege test..
 
Vorige week donderdag t/m maandag voor het eerst ongesteld geweest sinds ik mijn spiraaltje heb laten verwijderen. Wij gaan dit weekend het maar eens gezellig maken. En ondertussen ben ik mijn cyclus in clue aan het bijhouden. Ben nu vooral erg benieuwd of ik al een regelmatige cyclus heb. Voelde afgelopen maand wel 1 avond erge steken in de onderbuik (ovulatie pijn?). Merk wel dat ik veel bewuster van me lichaam ben op dit moment.
Leuk om te lezen dat je zwanger bent Kievietje! De rest ook veel succes deze maand :) 
 
Terug
Bovenaan