Zwanger worden in 2020

Pff dat wachten elke keer! Maak mezelf helemaal de kop gek haha. 
Allemaal van die vage klachten elke keer weer, die ook heel goed op aankomende menstruatie kunnen duiden.. verdeeld over de dag zeurend, soms licht stekend gevoel in mn buik, af en toe ineens wat misselijk en oh die vermoeidheid haha.
Gister er even met mn zusje over gehad, die probeert wel te begrijpen wat ik bedoel, maar het is zo lastig uitleggen aan iemand die er totaal niet mee bezig is?. 
 
Ja @Alyda daar ben ik ook benieuwd naar!
Hier momenteel wat stiller op het forum. Ik merk dat de wens mij even niet in de koude kleren lijkt te gaan zitten. Ik zit op CD 21 en nog geen eisprong te vinden (ondanks tarwekiem en teunisbloem). Baal daar toch harder van dan ik dacht en de zwangerschapsaankondigingen en geboortes vliegen mij continue om de oren. Heel mooi voor iedereen, maar ik wil zo graag ook. Ik mis dat getrappel en het fijne gevoel zo enorm. Bah. Ik lees nog wel mee maar reageer even wat minder.
 
Dank je wel! En helaas nog geen positief nieuws.. vanmorgen wel een vroege test gedaan van de Etos maar totaal wit vlak. Dus nog maar even een paar dagen langer wachten.. klachten blijven onverminderd aanwezig, en waar ik normaal gewoon op mn buik slapen kan heb ik nu een zeer pijnlijk, drukkend gevoel in mn buik als ik er op lig? just add it to the list denk ik maar. Wel besloten om vanaf volgende maand pas echt op nod te testen en niet meer die vroege tests. Even proberen er niet zoveel mee bezig te zijn.
@drupje: wat vervelend voor je! Het is ook allemaal niet niks natuurlijk en als je dan ook nog eens je eisprong niet kan vinden maakt dat het er niet beter op. Ik duim voor je dat je m snel vinden mag!
 
Heey dames, ik merk dat ik al een stuk minder actief ben, en eigenlijk tegen hetzelfde aanloop als Kievietje, is het dan eenmaal raak, dan is het lastig en misschien wel ongemakkelijk zelfs om hier te blijven 'hangen'.
Ik wens jullie allemaal ongelofelijk veel succes met het vervullen van de kinderwens!
@lovetennis: met mij gaat het goed, vanochtend mijn 1e echo gehad en wat een geluk! Het hartje klopte goed en het was precies op de door mij berekende termijn.
Ik zie dat het bij jou met het testen nog wat 'gek' verloopt. Ik hoop dat je inmiddels al wel een positieve ovulatietest te pakken hebt en anders dat hij snel komt. 
Hopelijk zie ik jullie snel in 1 van de "uitgerekend in" topics voorbij komen! 
 
Ik ben in de war…. vandaag dag 16 en nog steeds negatieve ovulatietesten!
Zou het veel later zijn, omdat mijn vorige cyclus opeens 31 dagen was ipv 27 normaal? Ik word hier zo onzeker van.
Clearblue nu allemaal negatief, action ook.
Hebben jullie ervaringen met die van de action? Kan ik die vertrouwen?


@drupje ik herken je gevoelens TOTAAL 
ik word gestoord van mezelf, kan het totaal niet loslaten, ondanks mn werk, veel sporten. Elk uur van de dag gaat het wel even door mn hoofd.
 
 
 
@lovetennis, mischien dat je LF fase niet langer is geworden, maar alleen je cyclus door de tarwekiemolie? dan zou je idd nu een latere eisprong kunnen hebben. Wanneer heb je meestal je eisprong? 
@Alyda, balen van de witte test, hopelijk heb je over een paar dagen alsnog een positive test in handen. Wanneer is ook alweer je NOD?
@Drupje heel herkenbaar hoe je je voelt! Het lange wachten om je eisprong te vinden is een van de redenen waarom ik even gestopt ben ovulatietesten. En het doet me echt even goed dat ik er nog geen een gedaan heb deze ronde.
@sylvestertje, dank je wel! hopelijk volgen we je allemaal snel naar een van de zwanger zijn topics. En blij om te horen dat je goede echo heb gehad en alles goed gaat.
Hier net lekker een weekje op vakantie geweest. Lekker een weekje aan zee. En zoals voorgenomen de ovulatietesten thuis gelaten : ). Hebben het op cd7 en cd12 gezellig gehad. Volgens een van me apps zou me eisprong op cd 13 zijn, vind het zelf wat vroeg, denk dan eerder vandaag, gezien me cervixslijm sinds cd10. Mischien van de week nog maar een poging wagen, voor het geval dat ie toch later is. Alleen hebben we van het weekend slecht nieuws gehad en staat me hoofd er eigenlijk totaal niet naar. 
  
 
@LittleSunflower mn Nod is 9 juli(donderdag) als ik af ga op mn regelmatige cyclus van 27 dagen. Ga op zn vroegst zaterdagochtend weer testen mocht het niet doorgebroken zijn. Heb iig een hele gekke maand qua kwaaltjes en klachten?weet echt niet meer wat ik er van kan verwachten. 
 
Terug
Bovenaan