Wat leuk om in dit topic mee te lezen! Ik heb me een paar dagen geleden aangemeld op dit forun. Even voorstellen: 28 jaar en in september 2019 met de pil gestopt om voor een eerste kindje te gaan met mijn man!
Gelijk een regelmatige cyclus van 24 dagen. Sinds januari gebruik ik ovulatietesten die een duidelijke piek aangeven. En sinds maart begonnen met temperaturen. Ik heb een regelmatige cyclus van 24-25 dagen, een positieve ovulatietest rond dag 11 en een LF van 11 dagen.
Ik zit nu in ronde 13 op het wachtbankje.. Zoals elke eerdere maand lijken mijn klachten tijdens de wachtperiode steeds meer op (schijn) zwangerschapsklachten: Misselijk, afkeur voor bepaalde geuren, tepels die PIJN doen en zo extreem moe dat ik sinds 4 dagen al om 19.00u in bed lig en het liefst smiddags al ga slapen. Knallende hoofdpijn van het soort: praat niet tegen me en doe het licht uit. Steekjes/krampjes in mijn lies, een soort trekkend gevoel in mijn baarmoeder als ik snel opsta, nies of hoest (dit had ik in november en februari ook en toen had ik een sterk gevoel dat ik zwanger was, maar de testen bleven wit).
Ik heb nog 3 dagen tot NOD (of 6 dagen, want deze maand twijfel ik over de dag van mijn eisprong, had een hele gekke temperatuurkaart haha). Ik heb mezelf voorgenomen niet meer voor mijn NOD te testen, dus ik wil volgend weekend pas voor het eerst testen als mijn menstruatie uitblijft. Vandaag duikt mijn temperatuur alleen naar beneden, dus ik ben bang dat ik doorga voor ronde 14 🙁.