Zwanger worden in 2020

@little sunflower, normaal dag 14/15
vervelend om te horen dat jullie vervelend nieuws hebben gehad ?
Wel fijn, zo'n lekkere vakantie! Ik denk dat dit ook echt de laatste ronde is met die ovulatietesten, wat een stress ?
 
@Lovetennis nou he.. Ik vervloek ze ook wel moet ik zeggen. Vandaag CD23 en nog geen streepje te bekennen, ja heeel erg in de verte maar niks in de buurt van 'er zit wat aan te komen'. Enorm frustrerend en houd m'n kop van mijn werk af. Volgens mijn app zou ik a.s. zaterdag mijn eisprong hebben, tot dan ga ik ovulatietesten doen. Mocht er nog niks gaande zijn tegen die tijd dan stop ik er direct mee en zie ik het wel. Ik heb ze in ieder geval liggen zodat ik kan testen mocht ik wat voelen waarvan ik denk dat het een eisprong kan zijn. 
@Sylvestertje wat enorm fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Alle goeds gewenst en hopelijk spreken we elkaar gauw in de zwanger groep :) 
 
@lovetennis, gek idd dat ie nu zoveel later is dan normaal. Blijf het zeggen, een vrouwenlichaam werkt bijzonder? in ieder geval fijn dat je hem toch gevonden hebt, succes de komende tijd!
@drupje, ik hoop dat ie er voor jou ook aan zit te komen! Dat het nu maar snel mag oplopen!
Ik zou vandaag mn menstruatie moeten doorkrijgen, maar gek genoeg geen enkele aanwijzing hiervoor. Houd er nog steeds rekening mee dat het in de loop van de dag ineens doorbreekt. Normaal heb ik tegen deze tijd al wat gekleurde afscheiding en veel rommels in mn buik, nu helemaal niets. Lekker een dagje vrij van werk vandaag dus even wat afleiding zoeken om te voorkomen dat ik 100x naar de wc loop?
Dames, een hele fijne dag vandaag en blijf positief!?
 
Spannend! @Alyda, hopelijk blijft het ook helemaal weg.
@lovetennis, fijn dat je eindelijk een positieve ovulatietest hebt. Succes op het wachtbankje!
@drupje, heb jij je al een positive ovulatie test te pakken? 
Hier deze ronde denk toch weer een late eisprong. Verwachte ik eigenlijk ook, want het is bij de laatste tijd echt de ene ronde een vroege en de volgende ronde een late eisprong. Was al blij verrast dat voor het vorige week voor het weekend leek of me eisprong er al aankwam, maar gistermiddag en vanmorgen ineens veel helder cervixslijm, dus het wordt toch weer latertje. Zit nu op cd 19, en in de komende 2 dagen staan we op tegen overgestellende diensten, dus dat wordt hem weer niet deze ronde. Nou ja vol goede moed naar de volgende ronde maar weer ?  
 
@LittleSunflower, wat jammer, maar het lijkt alsof je er rustig onder bent? 
Ik probeer hier niet te veel hoop te krijgen, maar tot nog toe is het nog niet doorgebroken ? wel af en toe steken in m'n buik en veel moeten plassen. Bereid me er op voor dat het nog steeds kan doorbreken vandaag of morgen. Zo niet, doe ik first thing zaterdagochtend een test?Maar wordt wel erg spannend nu!
 
Wat leuk om in dit topic mee te lezen! Ik heb me een paar dagen geleden aangemeld op dit forun. Even voorstellen: 28 jaar en in september 2019 met de pil gestopt om voor een eerste kindje te gaan met mijn man!
Gelijk een regelmatige cyclus van 24 dagen. Sinds januari gebruik ik ovulatietesten die een duidelijke piek aangeven. En sinds maart begonnen met temperaturen. Ik heb een regelmatige cyclus van 24-25 dagen, een positieve ovulatietest rond dag 11 en een LF van 11 dagen. 
Ik zit nu in ronde 13 op het wachtbankje.. Zoals elke eerdere maand lijken mijn klachten tijdens de wachtperiode steeds meer op (schijn) zwangerschapsklachten: Misselijk, afkeur voor bepaalde geuren, tepels die PIJN doen en zo extreem moe dat ik sinds 4 dagen al om 19.00u in bed lig en het liefst smiddags al ga slapen. Knallende hoofdpijn van het soort: praat niet tegen me en doe het licht uit. Steekjes/krampjes in mijn lies, een soort trekkend gevoel in mijn baarmoeder als ik snel opsta, nies of hoest (dit had ik in november en februari ook en toen had ik een sterk gevoel dat ik zwanger was, maar de testen bleven wit). 
Ik heb nog 3 dagen tot NOD (of 6 dagen, want deze maand twijfel ik over de dag van mijn eisprong, had een hele gekke temperatuurkaart haha). Ik heb mezelf voorgenomen niet meer voor mijn NOD te testen, dus ik wil volgend weekend pas voor het eerst testen als mijn menstruatie uitblijft. Vandaag duikt mijn temperatuur alleen naar beneden, dus ik ben bang dat ik doorga voor ronde 14 :(
 
Pff ik heb weer mega ovulatiepijn, niet normaal gewoon ?
Ben wel heel benieuwd naar de resr van mn cyclus, zo laat die eisprong! Nog noooooit gehad!
Het was heel erg, ik had een tenniswedstrijd gister en door de regen ging ik pas half 12 naar huis.. moest ik mn vriend wakker maken voor een nachtelijk avontuurtje, erg toch.. arme man.
 
@Alyda war ontzettend spannend!!
 
@Littlesunflower hoe staat het ervoor? Ovulatie gevonden?
 
 
Terug
Bovenaan