Zwanger worden in 2020

Nou helaas is vandaag toch mn menstruatie doorgebroken ? ik had me nog zo voorgenomen om geen hoop te krijgen, en ik weet dat we nog maar kort bezig zijn, maar toch merk ik dat ik enorm teleurgesteld ben.. na werk direct maar een lekkere bak ben&jerry's ijs gehaald? Morgen is het weer tijd voor optimisme en positiviteit, vanavond mag ik van mezelf even verdrietig zijn..
 
@alyda wat een klote zooi! Lekker die bak ijs opeten! En zoals je al zegt; voor de een ronde 1, voor de ander ronde 3, 6 of 10, het is en blijft verdrietig. 
Veel sterkte! 
 
@happy yellow Welkom! Dat zijn al heel wat symptomen, spannend! Morgen NOD?
@Alyda ah dat is balen zeg! Heel normaal dat je verdrietig bent of nu net bezig bent of al langere tijd, we hopen toch allemaal dat 2de streepje te zien! Lekker genieten van de Ben&Jerry's en succes met de volgende ronde.
@lovetennis, nee heb niet geprobeerd me ovulatie te vinden. Ik ga er voor nu gewoon vanuit dat ik me eisprong rond cd18 had en nu op 3dpo zit. Als ik een vroege eisprong had, had ik eigenlijk ook al last van gevoelig borsten moeten hebben, dat begint bij mij meestal al 10 dagen voor NOD en op dit moment nog nergens last van.
 
@Alyda he wat balen zeg! Was het ijs lekker? ;) Nu met veel positieviteit de volgende ronde in.
@Lovetennis Wat goed dat je je ovulatie gevonden hebt! Ik nogsteeds niet, al lijkt er nu qua tests echt wat aan te komen dus ik houd nog heel even goede moed. Ik test straks nog even een keertje en morgen.
@Happy Yellow welkom! Hopelijk breng je gauw goed nieuws hier.
 
Hela! Ik hoop dat ik nog mag aansluiten! Wij zijn begonnen na recentelijk gestopt te zijn met de pil. Ik ben me bewust van het feit dat ik nog moet ontpillen.  Erg spannende tijd! Ben nu bezig met ovulatie testen gezien mijn historie met de pil/ontpillen om mijn eisprong te kunnen vinden, hopelijk geeft dit me wat vertrouwen en rust in mijn cyclus.
 
Heel erg bedankt voor alle lieve reacties! Ik zat er vrijdag even goed doorheen, maar heeft er wel voor gezorgd dat ik het de komende tijd meer los wil gaan laten. Ik trek dit niet elke maand opnieuw. Zal ook niet vaak meer op het forum zitten, merk dat ik er dan gewoon meer mee bezig ben. 
Voor nu ook met mn vriend over gehad en die zegt ook als het zover is dan zien we het wel. Over een half jaar ia het vroeg genoeg om je zorgen te gaan maken of aan testen en dergelijke te denken.
Ik ben zelf 32 en hij wordt 39. We zijn niet de jongsten meer maar ik ga er alsnog vanuit dat het uiteindelijk wel gaat lukken. Voor nu gewoon lekker gaan genieten van alles.
Dames ik wens jullie heel veel succes in julie pogingen! Fijne dag! 
 
Alyda, echt mega balen is dat he.. Ik ben zaterdag ook ongesteld geworden, voor ons ook pas ronde 2 maar toch.. Ik probeer gewoon positief te blijven en vol goede moed de volgende ronde in te gaan. Ik zit ook iets minder op het forum en probeer en zo min mogelijk mee bezig te zijn, uiteindelijk komt het vast  goed. Bij de ene duurt het gewoon iets langer dan bij de ander! :)
 
@littlesunflower hoe gaat het? Eisprong nog gevonden?
@alyda hoe gaat het? Weer een beetje moed kunnen verzamelen voor de volgende ronde?
@babydm welkom en veel geluk gewenst!
@saarr wat shittt! Het maakt, zoals al vaker hier genoemd, geen bal uit welke ronde, het is gewoon shit! Op naar een nieuwe ronde! Juli kan nog steeds een mooie maand worden! 


@drupje heb jij jouw eispronf nog gevonden?
 
Hier nu op dag 25, maar had mijn eisprong pas de 19e. Heb geeeeen idee wat ik kan verwachten, korte cyclus? Lange? Net zoals de vorige keer? 33 dagen toen opeens.. Of wordt 8 mijn geluksgetal.. ronde 8.. spannend dat wachten.
 
??
 
Terug
Bovenaan