Zwanger worden in 2020

@Lovetennis Nope.. Hier nog geen eisprong te bekennen. Ik word er moedeloos van. Heb de ovulatietesten voor nu maar in de kast gemieterd en de huisarts een bericht gedaan over een eventuele doorverwijzing. Al is het maar om enkel even te bekijken hoe het ermee staat.
Spannend dat jij op het wachtbankje zit! :) 
 
Na 2 en half jaar eindelijk clomid ( ei opwekkers) gekregen, maar na vele echo's, groeit het eitje niet verder dan 12 mm, vanaf 18 a 20 mm heb je een eisprong, dus krijg menstruatie op wekkers weer en dubbele dosis clomid, en dan hopen dat we nu eindelijk eens een kans gaan krijgen ♥️?? www.instagram.com/op.weg.naar.een.wondertje
 
Wij zijn ook sinds 9 juli bezig 14 juli mijn ovulatie gehad. Nu al onderbuik pijn en lage rugpijn kan dat zo vroeg al??? Menstruatieachtige pijn.. kan pas eind juli testen of ik definitief zwanger ben.. heb wel veel spanning !! 
 
Welcome babydm, gebruiker10227438 en 10260099. Hopelijk niemand vergeten ?
@drupje, wat vervelend dat je nog steeds je eisprong niet gevonden heb. Snapt helemaal dat je er moedeloos van wordt en de testen opzij gegooit heb. Ik vond wachten tot dag 20 altijd lang. Je laatste ronde wat heel erg lang toch? Ik het zo gauw effe niet te terug vinden.
@gebruiker10227438, jeetje al 2,5 jaar bezig. Hopelijk komt je menstruatie nu snel opgang en slaat de dubbele dosis clomid aan voor een kans op jullie kleine wondertje! 

@gebruiker10260099, mischien is het nog van je ovulatie? Na 3 dagen al zwangerschapssymptomen zou wel heel snel zijn, aangezien je innesteling meestal pas gemiddeld rond dag7-9 is. 


@lovetennis, succes op het wachtbankje! Zie dat we zo goed als gelijk op gaan. Ik zit nu op dag 26. Fingers crossed dat ronde 8 je geluksronde is ?
Hier niet veel te melden, ben aan het wachten op me menstruatie hopelijk ergens volgende week. 
 
@littlesunflower vandaag dag 28
spannend! Ik denk dat ik morgen ga testen.. maar heb er een hard hoofd in, ik voel namlelijk niks..
welkom nieuwe volgers! 
 
Dag dames! 
@lovetennis, spannend zo op het wachtbankje! Ik ga voor je duimen!
Voor de rest van de ladies natuurlijk ook!
Ik ben na mn down momentje van vorige week weer helemaal opgekrabbeld. Als het goed is nu mn vruchtbare periode in en vermoedelijk donderdag mn eisprong.
Afgelopen week gelukkig alles lekker kunne  loslaten, ben een stuk rustiger en ook niet meer supergefocust aan het zoeken over van alles en nog wat omtrent zwangerschap. Gaan vol goede moed weer verder?
 
Alyda wat goed om te horen!
Ik zat gister op dag 29 en heb getest, negatief.
Maar ik heb me niet uit het veld laten slaan, het was prachtig weer, we hadden een zondag zoals ik hem altijd zou willen hebben. Uitgeslapen, stukje gefietst en heerlijk geluncht, daarna had ik een tenniswedstrijd én die gewonnen. 's avonds hebben we samen pizza gemaakt en lekker buiten in de tuin opgegeten om vervolgens te gaan netflixen.
Dus geen tranen, geen woede. Ik wacht to de menstruatie doorzet en dan mogen we de HA bellen voor een eerste afspraak / verwijzing.
Helaas, al mijn hoop zat in ronde 8.
 
Hallo ik meld me ook maar weer. Afgelopen vrijdag/zaterdag mijn eisprong gehad. Zo lastig door verschillende apps ook verschillende dagen als eisprong aangegeven. De 3 dagen voor vrijdag het maar super gezellig gemaakt samen en nu maar afwachten!! Dus qua timing zit ik wel goed toch? 


andere dames succes en houd moed! groetjes
 
Terug
Bovenaan