Zwanger worden in 2020

@Alyda, fijn om te horen dat je weer helemaal opgekrabbeld ben! En veel plezier deze week ?
@lovetennis, wat jammer van de negative test. Maar je zat nog een paar dagen voor NOD toch? Mischien heb je een latere innesteling en test je over een paar dagen wel positief. En ik lees wel vaker dat sommige dames helemaal geen symptomen hebben voor NOD als ze zwanger zijn, dus ik ga heel hard duimen dat dit bij jouw ook zo is! 


Hier vandaag ongesteld geworden, toch 2-3 dagen eerder dan verwacht. Dan zou ik een lutale fase van 10dagen gehad hebben. Echt verbazen doet het me niet, heb veel in spanning gezeten deze maand. 
Nou ja we gaan gewoon weer vol goede moed ronde 14 in! ?
 
Dag dames
Ik was vanmorgen in het ziekenhuis. Ik heb een ongelukje met mijn blote voet en de hark gehad... het is gehecht en nu lig ik op de bank.. gedver wat deed dat pijn.
 
Vandaag dag 30, nog geen menstruatie. Mijn eisprong was pas op dag 19, dus het was inderdaad laat.
Test was vanmorgen negatief, donderdag dan nog maar testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
@littlesunflower dankjewel, wat lief! Ik ga inderdaad later nog eens testen. En wat ben je ontzettend knap positief! Geweldig, respect! 
 
@esther de drie dagen voor je eisprong is prima qua timing hoor! Wij doen het zelf altijd om de dag, ze zeggen dat het voor de kwaliteit van het zaad goed kán zijn.
Maarja uiteindelijk zegt iedereen steeds wat anders.
 
@drupje hoe is het bij jou? ?
 
@alyda fijn om te lezen dat je weer een beetje uit het dal bent gekropen. ?
 
@Lovetennis o gats! Dat klinkt niet fijn.. hopen dat het goed hersteld dan. Spannend wel met die tests zeg! Hoe voel je je verder? Ik duim voor je!
@Littlesunflower ah balen! Wel knap dat je zo positief bent. Mooi met die positiviteit een nieuwe ronde in.
@Esterrr qua timing zit je zeker wel goed! al moet ik zeggen dat wij hier om de 2 á 3 dagen knutselen. Dit zou beter zijn voor het sperma. Gezien het ongeveer 48 uur duurt voor de 'voorraad' na een lozing weer volledig aangevuld is. Succes op het wachtbankje!
Hier heb ik mezelf maar op het wachtbankje geforceerd. Nou ja.. Het zit als volgt. Ik ben vorige week gestopt met de ovulatietests. Ze sloegen elke keer heel erg licht aan en werden maar niet duidelijker. Uiteindelijk ben ik op cyclusdag 30 gestopt met testen. Natuurlijk wanneer je het 'los laat' begon mijn lichaam steekjes te geven en zodanig dat ik het herkende van eisprongen. Twee dagen niet getest en toen toch maar weer getest. Wederom een heel erg licht streepje, dus geen eisprong? Heb toen drie dagen getest en de streepjes werden alsmaar lichter met gisteren helemaal geen streepje meer. De druk in mijn buik was gister en eergister het ergste dus ik vermoed dat ik net voor mijn eisprong gestopt ben met testen en de positieve test dus gemist heb hierdoor. Ik gok er op dat ik gister of eergister mijn eisprong heb gehad dus zit nu op het wachtbankje. Maken het vanaf cyclusdag 24 om de dag gezellig en blijf dit nog wel even doen voor de zekerheid. NOD staat nu geschat dus op 3 augustus (de dag dat wij naar centerparcs vertrekken, hoe is dat handig ':) ) Vanaf vandaag enorme druk in mn baarmoeder, niet eierstokken dus ben heel benieuwd. Als ik tegen die tijd geen bloed heb of positieve test dan bel ik denk ik de huisarts even voor bloed prikken en/of medicatie om op te wekken. Zit nu op CD37.
 
Hoi allemaal..
Helaas, ook ronde 8 is het ons niet gegund ?
Vanmorgen ongesteld geworden en heel hard bij vriendlief gehuild ?
Na onze vakantie gaan we de huisarts bellen.
 
 
@Lovetennis, gadver wat vervelend om te lezen! Veel sterkte en ik hoop dat je de moed kunt vinden om weer verder te gaan. Succes ook bij de huisarts, hoop dat ze je verder kunnen helpen.
@little sunflower, knap dat je zo positief bent! Vol goede moed weer verder 
@drupje, veel succes op het wachtbankje. 
Ik vermoed dat ik vannacht mn eisprong heb gehad. Heb m voor het eerst gevoeld. Veel druk en wat kramp links onderin mn buik. Nu nog steeds met vlagen wat krampen. Hoe lang kan je wat klachten hebben van een eisprong? En zou het nog nut hebben om het vandaag gezellig te maken? De afgelopen week is het niet echt gelukt, vriendlief had wat problemen. Had me er al bij neergelegd dat we deze ronde zouden overslaan maar als er nog een kans is gaan we het vandaag natuurlijk nog een keer proberen..
 
Mag ik mij ook melden? Ik ben in mei gestopt met de pil. Ik had na het stoppen de eerste cyclus van 29 dagen. 
De afgelopen maand actief geweest, had ( als mijn lichaam hetzelfde had gedaan als de vorige maand) afgelopen donderdag ongesteld moeten worden, maar nu nog niks.  gister wel test gedaan , maar niet met ochtend urine en deze was negatief.  Vandaag nog niks geen ongesteldheid, wil maandag pas weer testen, dan met ochtend urine. Denk dat er 2 mogelijkheden zijn,
1. Mijn cyclus is langer dan vorige maand, of 
2 ik ben toch zwanger.  
ben erg benieuwd, maar iemand ervaringen mee?
ik heb wel (vage) klachten maar  dat kan ook komen omdat je ermee bezig bent.. wel heb ik een aantal dagen geleden ( weet even niet uit mijn hoofd wanneer precies) een paar drupjes bloed verloren 
 
Terug
Bovenaan