Zwanger worden in 2020

 
@littlesunflower, dankjewel, en wat klote dat jij ook ongesteld bent geworden, man man man. Ronde 14 alweer, fijn dat je zo positief bent! We gaan er komen!! Ooit :)
@drupje dankjewel, hoe is het met jou?
@alyda hoe is het nu? Wanneer is je NOD?
@gebruiker10262241
Als je in mei pas gestopt bent met de pil, kan het nog wel even duren voordat je cyclus op orde is. Ik dacht ook heel vaak, oohh nu kan ik misschien zwanger zijn en dan hoorde die klachten toch weer bij de menstruatie :( Ik hoop dat het bij jou niet zo is, maar geef het de tijd.
De dames hier op het forum zijn allemaal al een lange tijd onderweg.
 
 
Mijn nod is 7 augustus volgens m'n app. Deze maand slaan we een ronde over. Het is niet gelukt het op de juiste dagen gezellig te maken. Mijn vriend heeft al een tijdje op sommige momenten problemen tussen de lakens. We gaan hier heel casual mee om, maar afgelopen week was er weer even een frustratie moment bij hem. Heel uitgebreid gesprek over gehad en met zijn tweetjes nu besloten om er gewoon over te praten, het niet te ontlopen om zo te proberen het voor hemzelf acceptabel te maken. Als het niet lukt is dat prima, lukt het wel is dat hartstikke mooi. En ook buiten de vruchtbare week om tijd voor elkaar maken. Dat het niet als een "moetje" gaat voelen.
Al met al een wat lastige week gehad maar ook een goede week wat betreft nog meer naar elkaar toe groeien doordat je ook dit soort problemen samen tackelt. Dus volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen! 
@lovetennis, hoe gaat het nu met jou?
 
@lovetennis vandaag op cyclusdag 43 wonder boven wonder ein-de-lijk ene positieve ovulatietest te pakken! :D Sinds gisteren ook enorme pijn in mijn onderbuik dus voelbaar. Mijn NOD staat nu op ongeveer 8 augustus. Heel erg spannend! Gisteren (en de tijd daarvoor om de 2 a 4 dagen) geklust, twijfel heel erg of we nu vanavond ook nog 'moeten' of dat morgen prima is. Heel veel vertrouwen in deze ronde! Hoe is het met jou nu?
@gebruiker10262241 wat lovetennis ook al zegt, geef je lichaam de tijd om te ontpillen!:)
@Alyda wat vervelend dat jouw vriend er af en toe wat moeite mee heeft, het is ook wel lastig natuurlijk op 'commando'. Dat is voor ons vrouwen zo maar dat is vrij makkelijk op te lossen, mannen zijn daarin toch wat 'moeilijker'. Goed dat jullie er over praten! Hopelijk gaat het werken.:)
 
@drupje, fijn dat je eindelijk je eisprong hebt gevonden! Ga voor je duimen!
Hier op het moemnt even niets te melden. Gaan zien of m'n cyclus deze maand is zoals ik hem gewend ben
 
Ohja zeker geven we het wel tijd. Fijn om hier mee te lezen ik zit alleen te twijfelen wanneer te beginnen met ovulatie testen omdat ik dus nog geen regelmatige cyclus heb. Iemand tips wanneer te beginnen ( gerekend vanaf de eerste menstruatie dag?
 
@Gebruiker10262241 Ik zou op CD 10 starten, heb ik ook gedaan bij mijn onregelmatige cyclus. Dan weet je zeker dat je in ieder geval op tijd bent. Risico is dat je lang test maar dat denk ik liever dan hem missen.
 
Heee even een up date, ik ben ook 3 dagen te laat met de menstruatie. Maar had gister heel iets roze met afvegen. Ik neem aan dat een innesteling zo laat niet kan? Verder geen tekenen die wijzen op komende menstruatie en testen negatief. LZtig. 
 
Hoii, wij zijn begin augustus 2019 gestopt met de pil. Heb mijn lichaam eerst wat rust gegund om te ontpillen ( onderschat dit niet, ik heb echt in 1 jaar tijd gemerkt wat ontpillen bij mij heeft gedaan ) en ik voel mij nu na 1 jaar goed om te beginnen. :) en mijn vriend ook we doen dit immers samen ☺️ 
 
dit word dus mijn eerste ronde na 1 jaar gestopt met de pil. Ik ben benieuwd en ook naar alle andere verhalen van meiden! 



liefs XXX
 
 
Terug
Bovenaan