Zwanger worden in 2020

@Estherrrr wat vervelend dat er nu geen duidelijkheid is.. Over een aantal dagen nog maals testen? 
@Gebruiker10106817 Veel succes gewenst! Heb je een regelmatige cyclus van jezelf?
Hier vanadaag op 6DPO en vandaag wat last van menstruatiekrampen en steken in mijn onderbuik. Ben erg relaxed deze ronde en vertrouw op mijn lichaam. Ik hoop zo dat mijn menstruatie uitblijft! Morgen vertrekken wij op vakantie tot NOD dus mooi afleiding.
 
[quote quote=10344977]@Gebruiker10262241 Ik zou op CD 10 starten, heb ik ook gedaan bij mijn onregelmatige cyclus. Dan weet je zeker dat je in ieder geval op tijd bent. Risico is dat je lang test maar dat denk ik liever dan hem missen.[/quote]
Ik heb na aanleiding hiervan een vraag, zou het kunnen dat de ovulatie nu al is? Zit op dag 9, maar kan nu van het slijm draden trekken en heb al de hele dag hoofdpijn ( dacht door het weinige drinken maar misschien toch niet?) 
lijkt me wel erg vroeg, wilde morgen gaan beginnen met testen, maar heeft iemand hier ervaring mee? 
 
Inmiddels gisteren ongesteld geworden! Wel fijn dat er in ieder geval een eisprong is geweest! Succes allemaal. Ik heb voor nu ovulatie testen gekocht, toch benieuwd of ik de eisprong heb op de dag die ik denk! 
 
[quote quote=10345358] Ik heb na aanleiding hiervan een vraag, zou het kunnen dat de ovulatie nu al is? Zit op dag 9, maar kan nu van het slijm draden trekken en heb al de hele dag hoofdpijn ( dacht door het weinige drinken maar misschien toch niet?) lijkt me wel erg vroeg, wilde morgen gaan beginnen met testen, maar heeft iemand hier ervaring mee?[/quote]
Het is mogelijk om zo vroeg een eisprong te hebben maar dat is wel ook afhankelijk van je cyclus normaliter. Het vruchtbare slijm kan best een aantal dagen van tevoren verschijnen en aanhouden dus ik zou direct nog starten met testen! Wie weet tref je hem nog. En misschien voor de zekerheid gezellig maken ;)
 
@Estherrr fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Op naar de volgende ronde.
 
Hier nu 8DPO. Vandaag rozeverlies en vanavond bruinverlies gehad. Buik voelt anders dan anders en heb heel erg het gevoel dat het raak is. Ik hoop zo dat het bij een beetje verlies blijft en ik over een paar dagen een mooie positieve test in handen heb!
 
Misschien dat iemand hier dit kent. ik ben maandag ongesteld geworden maar had het weekend ervoor al ongesteld moeten worden. Had licht positieve testen, maar omdat maandag het bloeden begon dacht ik dus dat het dan niks geweest was. De dokter wel gebeld omdat de testen (licht)positief bleven, wel iets opliepen. Maar nu doe ik vandaag een clear blue omdat het me niet lekker zat en deze geeft zwanger 1-2 aan? En de Kruidvat test is ook echt opgelopen en duidelijk positief.. Terwijl maandag de clear blue negatief was. Wat gebeurt er toch!
 
@drupje wanneer is je nod ook al weer? Wat spannend! Ik fijn voor je en help je hopen dat het hier bij blijft!
@Esther, wat vervelend die onzekerheid! Wat zei de dokter maandag? Misschien nog een keer bellen? Ik heb hier zelf geen ervaring mee dus kan je helaas geen advies geven. 
Hier is alles rustig. Op het moment ongesteld, dus vanaf volgende week weer vol positieve moed deze ronde in!
 
@Estherrr wat een nare onzekerheid! Ik heb wel eens vaker gehoord dat bij een vroege miskraam het hcg nog even door oploopt en daarna weer afloopt. Ik zou het een aantal dagen aankijken en dan nog eens testen. Je kunt altijd over een week (als de tests op blijven lopen of niet aflopen) de huisarts bellen voor bloedonderzoek. 
@Alyda veel succes de volgende ronde! 
Hier vanmorgen een paar vegen helderrood bloedverlies gehad, dacht nu komt mijn menstruatie. Maar geen krampen en daarna enkel nog wat (sorry TMI)  bruin/gelige afscheiding. Heb wel sinds een uur enorme hoofdpijn dus ga uit van menstruatie. Maar het zou zo mooi zijn als het toch raak is. Aankomende dagen zijn spannend. Nu 10DPO, normaal luteale fase van 11.
 
Terug
Bovenaan