Zwanger worden in 2020

@Gebruiker10262241 Heb je normaal een regelmatige cyclus? Het kan best dat de eisprong wat later is. Ook lopen ovulatietests lang niet altijd zo mooi op als zwangerschapstests. Je kunt bij wijze van de ene dag een heel licht lijntje hebben en de volgende dag een knaller. Gewoon blijven testen! Ovulatie op dag 14 is heel erg volgens de boekjes maar hebben niet veel vrouwen ;)
 
bedankt voor je antwoord.
Ik ben nog niet regelmatig. Ben pas in mei gestopt met de pil en eerste ronde met de testen. Heb gister 2 keer getest voor de zekerheid, helaas werk ik zeer onregelmatig waardoor het lastig is om regelmatige tijden te testen.
Maargoed we gaan vrolijk verder 
 
@Gebruiker10262241 Oh nog maar net gestopt met de pil? Dat maakt de hele situatie wel even heel anders. Je mag/moet voor ontpillen echt minimaal een half jaar je lijf de tijd geven, het liefst zelfs een jaar. Tot die tijd een onregelmatige cyclus is helemaal niet gek. Je lichaam moet de hormoonbalans zelf weer op orde brengen en dat kan best wel eens lang duren. Gewoon doorgaan met testen om inzicht te krijgen en zeker niet schrikken als er voorlopig nog weinig touw aan vast te knopen is. Succes!
 
@littlesunflower, drupje en alyda hoe is het met jullie?
Hier net weer ovulatie gehad, testen waren niet erg duidelijk, maar gekeken naar mijn buikpijn, slijm etc, is hij wel langs gekomen ?
@Ester wat gek zeg! Even afwachten nog! Hopelijk toch echt zwanger! 


Hier nu lekker op vakantie en vandaag de huisarts bellen voor een afspraak voor een verwijzing voor de gynaecoloog. In mijn hoofd is het gelukkig al een maandje heerlijk rustig. Hopelijk gaat dat helpen bij inmiddels ronde 9.
?
 
Hey meiden. 
Ik zou graag bij jullie willen mee kletsen. 
Ik ben Liselot en 29 jaar oud. Heb een zoontje van 2,5 jaar en zijn nu net bij ronde 1 voor een tweede kindje.
Nu heb ik allemaal rare kwaaltjes in m'n lichaam en kan niets echt aan een zwangerschap vast stellen. Tenminste bij m'n eerste voelde ik helemaal niets, behalve spierpijn in m'n borst en 1 keer goed duizelig en dat was het. Nu voel ik van alles en denk dus dat ik ongesteld ga worden. Morgen is m'n NOD.
Hoe loopt alles bij jullie? Wanneer is jullie NOD? Voelen jullie al wat, of nog niets of is het nog te vroeg?
Ik hoop dat ik lekker mee mag praten :) 
Liefs Liselot 
 
Sorry hier een tijdje niet op het forum geweest. Geen idee wanneer mijn laatste berichtje ook alweer was. 
Vorige week maandag denk me eisprong gevoelt voor het eerst in zeer lange tijd, wat voor mijn doen erg vroeg was. En aangezien we de dagen daarvoor allebei overal en nergens over gestresst waren is het gezellig maken er ook niet van gekomen totdat het denk al te laat was. En had dit keer toch effe wat meer moeite met positive blijven aangezien het de zoveelste verloren ronde was. 
Van vandaag proberen we de draad weer een beetje op te pikken, manlief gaat proberen wat af te vallen en ik weer aan de vitamen en gezond eten. 
@lovetennis, Goed om te lezen dat je lekker aan het genieten bent van je vakantie en je wat rust gevonden hebt.
@estherr, wat vervelend die onzekerheid! Hopelijk was het toch geen ongesteldheid en ben je gewoon toch echt zwanger.
@drupje, wat fijn dat je uiteindelijk toch je eisprong gevonden. Hopelijk is de ongesteldheid inmiddels ook nog niet doorgebroken!
@gebruiker 10106817, 10262241 en Lievelotje, Welkom! 
 
 
Een poosje geleden hebben mijn man en ik besloten te stoppen met de pil en proberen we zwanger te worden van ons eerste kindje. Super spannend, vorige week hebben we de laatste strip weggegooit.. Ik ben benieuwd?
 
@lovetennis het gaat hier goed! Laatste dag periode gehad dus nu met frisse moed en optimisme deze ronde in. Nod staat voor nu op 1 september ongeveer. Nog 3 weken werken en dan heerlijk 3 weken vakantie ?. Oh wat zou dat toch een leuk begin zijn haha. Goed te horen dat je een beetje rust hebt kunnen vinden in de hele situatie! Hoop dat het goed uitpakt voor jullie!
@LittleSunflower wat vervelend dat het een tijdje niet zo lekker liep. Hoop dat jullie nu de draad weer kunnen oppakken ?
 
Terug
Bovenaan