Zwanger worden in 2020

Hé dames. Gisteren een hele vroege echo gehad, omdat ik dan rond de 5 weken zou moeten zijn had ze verwacht wel iets van een ring te kunnen zien. Helaas niet? Wel iets verdikt baarmoederslijmvlies. Net een test gedaan en die is weer opgelopen van zwanger 1-2 naar zwanger 2-3. Wat een onzekerheid! 
 
Hoihoi, tijdje afwezig geweest op het forum. Deze maand hebben we geen ovulatietesten gebruikt, wilde er even niet zo erg mee bezig zijn dus we hebben t maar heel vaak gezellig gemaakt haha.. Maar het onhandige van geen ovulatietesten gebruiken is dat ik ook niet weet wanneer mijn eisprong was. Ik verwachtte ongeveer 6/7 augustus ongesteld te worden maar werd het niet. Zaterdagavond had ik een beetje oud bloed bij het afvegen dus ik dacht: oh jee weer niet gelukt, zondag had ik nog een beetje bloed maar maandagochtend was het eigenlijk alweer klaar... Ik denk dat alles bij elkaar (sorry TMI) niet eens 1 maandverbandje vol zou zijn, normaal ben ik ook heel licht ongesteld maar dit kon ik zelfs geen ongestelheid noemen. Nu heb ik vanavond een test gedaan van k2v5 en zag hier een heeeeeeeeel licht streepje (zo licht dat ik het niet eens op de foto kreeg). Zou het dan toch een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? 
Zo een heel verhaal... haha
Wat gek Esther, lijkt me indd dat dat veel onzekerheid geeft.. 
Drupje, weet jij al wat meer??
Fijne vakantie, Lovetennis!
Voor de nieuwe, leuk dat jullie meeschrijven! Hopen dat het snel raak mag zijn bij ons allemaal. :)
 
 
 
Hoi allemaal.
Gisteren de HA gebeld, vriendlief moet eerst zijn zaad inleveren voordat we een afspraak hebben bij de gynaecoloog. Deze afspraak kan ik al wel maken, maar de eerst volgende mogelijkheid is pas over 35 dagen. Vriendlief is nog niet erg enthousiast over het inleveren van het zaad, zal wel een ego mannending zijn ofzo. Ben nu al doodsbang voor de uitslag ivm wielrennen..
 
Littlesunflower wat vervelend dat het niet zo lekker liep ?
Hopelijk gaat het de volgende ronde wat soepeler en kunnen jullie weer samen genieten.
 
Alyda dan moet je nog wat langer wachten dan ik. Mijn nod staat voor 22 augustus.
Hopen op veel ? Hoeveelste ronde?
 
Liefdevoordebaby en Lievelotje welkom!
 
Ester wat een spanning zeg!
 
Saarr ook bij jou dus kei spannend! ? 
Wanneer ga je nog een test doen?
 
Hey meiden. 
dank jullie wel dat ik mee mag schrijven. Na mijn eerste berichtje nu pas weer op t Forum omdat ik even mijn hoofd wilde uitschakelen en er niet zo veel mee bezig wilde zijn :) 
Nu is het dan zo dat twee dagen geleden mijn NOD was en ik vandaag een test gedaan heb. Een heeeeel licht tweede lijntje kwam er bij te staan. Nu ben ik benieuwd hoe het verder loopt. Wat zeggen jullie, morgen of eerst overmorgen weer een test er tegen aan gooien? 

Ga nu eens alle berichten van jullie terug lezen :) 
 
 
Heel onzeker allemaal! Een up date, inmiddels nog steeds positieve testen (cb 2-3).. als t mis is gegaan vorige week maandag had mijn hcg toch al wel gezakt moeten zijn.. helemaal zo vroeg! We wachten nog maar even af. Als de cb nog 2-3 aangeeft morgen krijg ik een nieuwe echo.  lievelotje dit klinkt positief. Beste is om de dag, maar goed. Dit lukt mij ook niet.  love tennis spannend hoor! Wachten maar weer! 
 
Estherrr, heel spannend bij jou hoor! Ben heel benieuwd naar de echo! Laat je t even weten? 


ik kon het vandaag idd niet laten en heb vanmorgen met cb digitaal getest. Zwanger 1-2 ? we zullen zien of het oploopt ? 
 
@esther wat spannend zeg! Ik duim voor je, hoop dat je gauw zekerheid en duidelijkheid hebt! Hou vol!
@lovetennis nog even afwachten dan. Spannend hoor. Ik snap je vriend wel maar kan me ook voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt. En dan zal hij zich er toch even overheen moeten zetten, hoe makkelijk dit ook klinkt van mij.. Ik duim voor jullie dat deze ronde al iets positiefs brengt! 
Ik ga nu net mn vruchtbare week in vandaag, maar moet zeggen dat ik met deze temperaturen niet bijster veel zin heb haha? Wij zitten nu in ronde 4 of 5, ligt eraan hoe je het bekijkt. Vorige maand was de kans minimaal omdat het niet op de juiste dagen gelukt is. Als ik uitga van de dag dat ik mn eisprong gevoeld leek te hebben vorige maand heb ik een luteale fase van 11 a 12 dagen. Veranderd dit per maand en is dit een korte tijd?
Anyway, heel veel succes allen!
 
Alyda dankjewel.
Mijn luteale fase is ook meestal 12 dagen, soms 13. Bij mij is het aardig regelmatig, heb je een regelmatige cyclus? Dan is de luteale fase ook vaak regelmatig. In de eerste 5 rondes had ik steeds een cyclus van 26 dagen, de laatste 3 rondes 31 dagen en is mn eisprong van dag 15 naar dag 19/20 gegaan.
 
 
Terug
Bovenaan