Hoihoi, tijdje afwezig geweest op het forum. Deze maand hebben we geen ovulatietesten gebruikt, wilde er even niet zo erg mee bezig zijn dus we hebben t maar heel vaak gezellig gemaakt haha.. Maar het onhandige van geen ovulatietesten gebruiken is dat ik ook niet weet wanneer mijn eisprong was. Ik verwachtte ongeveer 6/7 augustus ongesteld te worden maar werd het niet. Zaterdagavond had ik een beetje oud bloed bij het afvegen dus ik dacht: oh jee weer niet gelukt, zondag had ik nog een beetje bloed maar maandagochtend was het eigenlijk alweer klaar... Ik denk dat alles bij elkaar (sorry TMI) niet eens 1 maandverbandje vol zou zijn, normaal ben ik ook heel licht ongesteld maar dit kon ik zelfs geen ongestelheid noemen. Nu heb ik vanavond een test gedaan van k2v5 en zag hier een heeeeeeeeel licht streepje (zo licht dat ik het niet eens op de foto kreeg). Zou het dan toch een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn?
Zo een heel verhaal... haha
Wat gek Esther, lijkt me indd dat dat veel onzekerheid geeft..
Drupje, weet jij al wat meer??
Fijne vakantie, Lovetennis!
Voor de nieuwe, leuk dat jullie meeschrijven! Hopen dat het snel raak mag zijn bij ons allemaal. 🙂