Zwanger worden in 2020

[quote quote=10311079] Hm ja beetje dubbel. Aan ene kant wil ik ze heel graag uitleggen dat dat niet voor iedereen vanzelf sprekend is. Maar tegelijk denk ik: joh dat je dit vraagt zegt meer over jouw onwetendheid. Haha.. laat ik het zo zeggen, er zijn vrij veel mensen in mijn omgeving onverwacht zwanger geworden. en ik weet dat ze het wel op een goede manier bedoelen. Iedereen weet dat ik van kinderen houd en dat ik liever gisteren dan morgen een kindje in mijn armen wil sluiten. Dat spat er gewoon vanaf. ? en mijn vriend en ik zijn 9 jaar samen dus ik ga er vanuit dat ze wel weten dat wij niet alleen slapen in bed ?. Ik hoop gewoon dat we snel bij de gelukkigen mogen horen ?[/quote]
Dat hoop ik van harte met je mee! ? Hier ondertussen op CD15, gisteren dacht ik wat pijntjes te voelen (eisprong) maar cervixslijm en baarmoedermond doen dat weer te niet. Zou ook wel bijzonder zijn na een cyclus van 58 dagen maar je weet maar nooit. 
 
Hey hey, ik ben er ook nog eens geraakt.
WIj zeggen voorlopig niets en niema,d vraagt er ook naar (we hebben beiden reeds tienerkinderen, dus denk ik niet dat iemand er nog rekening mee houdt).
Ik gebruik ook een ovulatietest, praktisch aangezien ik mijn vriend niet iedere dag zie en we dus goed moeten "mikken" :)
Vanmorgen net getest en "prijs", vandaag en morgen zijn mijn vruchtbare dagen...spannend!!
 
Wat spannend Belgogermano! Ik snap heel goed dat ovulatietesten een uitkomst zijn in jullie situatie.
Ik zit op CD18, dus ik ga er vanuit dat mijn eisprong is geweest. Er vanuit gaande van een cyclus tussen de 26 en 32 dagen.. Heb niets bijzonders gevoeld qua pijntjes, wel wat steekjes, maar niets bijzonders dus koppel dat niet aan mijn eisprong. Maar ik weet niks zeker. Dus afwachten maar!
 
Hoi dames!
Na veel wikken en wegen ga ik mij ook melden hier ;) 
Ik ben echt zo'n twijfelaar. Mijn vriend wil al 3 jaar vader worden (we zijn 10 jaar samen). Het ene moment wil ik het ook en stop ik acuut met anti conceptie, het andere moment twijfel ik weer. Geen idee waarom. Het idee dat ik beter even kan wachten, dat ik er niet helemaal klaar voor ben? Ik weet het ook niet. Ik ben sinds juni al gestopt met anti conceptie en sinds januari sla ik bewust mijn vruchtbare dagen over. Ik heb nu besloten om het over te laten aan het lot ;) Ik ga er nog niet heel bewust mee bezig zijn, maar wellicht over enkele maanden wel. Als ik dan nog niet zwanger bent. Ohja, ik ben 26 jaar oud. 
 
@BelgoGermano gaat het lukken om je man vandaag of morgen te zien? Wat fijn dat je je eisprong hebt gevonden! Veel succes ?
 
@Honingblij op wanneer zet je nu je NOD?
@Danieexx Welkom! Soms zijn twijfels simpelweg niet te verklaren. Spannend dat je besloten hebt het nu aan het lot over te laten. Wie weet gauw mooi nieuws hier. 
 
@Danieexx Welkom! De twijfels herken ik af en toe nog wel. Met name afgelopen maand, nadat ik ongesteld werd vroeg ik mij af of ik er wel al klaar voor ben.. maar er is niets wat ik liever zou willen.
 
@Drupje ik houd 25/26 april aan.. en ik houd in mijn achterhoofd dat het dus later kan zijn. Gelukkig moet ik vandaag tm zondag werken (vr,za,zo nacht) dus kan ik mij er minder mee bezig houden.? Ik weet ook niet of ik voor NOD ga testen of sowieso ga wachten tot na NOD.. Wanneer is jouw NOD?
 
Dankjewel Drupje en Honingblij! Uiteindelijk weet ik ook dat ik niets liever wil. Maar tegelijkertijd weet je ook dat er zó veel gaat veranderen. Ik en mijn vriend hebben een paar maanden geleden een pup geadopteerd. Dat was ook een reden waarom ik wilde wachten. Ik had mijn handen zó vol aan de pup. Inmiddels gaat het een stuk beter en is hij een stuk handelbaarder. Vroeger wilde ik altijd eerst kinderen, daarna een hond. Ben nu wel blij dat we het andersom hebben gedaan haha. 
Ik ga vanaf nu ook mijn cyclus bijhouden in een app. Ik weet dat mijn cyclus vrij regelmatig is. Althans, ik weet niet precies het aantal dagen maar ik word wel elke maand ongesteld.
 
@Honingblij spannend hoor! Ik ga voor je duimen ? Mijn NOD weet ik niet zo goed i.v.m. wisselende cyclussen. Als ik mijn gemiddelde van de afgelopen 3 cycli moet geloven dan is die pas op 11 mei. Heb nog geen ovulatie gevoeld, dus die zal ook nog niet geweest zijn. We gaan het zien..
@Daniee het is al fijn om te weten dat je regelmatig ongesteld word! Dat is al zoveel winst. Ikzelf gebruik de app Clue, vind ik persoonlijk erg fijn. Wie weet is het wat voor jou!
 
Terug
Bovenaan