zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Hello! Bedankt voor de felicitaties Laura!

Ik heb vanochtend nog een keer de test gedaan. Er stond nu een wat duidelijker streepje. Het is gewoon echt waar.
Gelukkig zit ik vandaag alleen op mijn werk. Want de smile waarmee ik heel de dag rond zal lopen zal wel heel duidelijk zijn!

Ik voel me zo raar. kan het nog steeds niet echt geloven.
nou, ... nu maar wachten op de misselijkheid ed.
vind ik niet erg...zeg ik nu! maar ik heb er alles voor over om volgend jaar een levend voldragen  gezond babytje vast te houden.

ik ga gauw nog even ontbijten en dan op naar het werk.

Liefs Isabel.

Goedemorgen,

Ik lees weer even mee "bij de buren" en ik zie dat je zwanger bent Isabel, VAN HARTE!!!!!
Oh wat fijn zeg... was het dus toch te vroeg voor die test een tijdje terug. Fijn!
Zal een spannende tijd worden, ik vermoed dat het bij jullie extra (lang) spannend is.
Ik heb een miskraam gehad in juni en ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger, ongeveer net zo ver als Fleur.

Fleur jij hebt je echo vandaag: succes maar vooral: geniet ervan!

Voor de anderen: veel klus-plezier en ik duim ook voor jullie!

Groetjes Jannie

hoi meiden,

daar ben ik dan weer. Het gaat nog niet helemaal super. Wel gek dat het
zo lang duurt. Dipje oke, maar het blijft nu wel lang hangen. Kwam
maandag op mijn werk en toen vertelde een collega dat ze zwanger is.
Als 1e aan mij. Dat was wel lief. Jammer is dat ze half feb uitgerekend
is, 2 weken nadat ik uitgerekend zou zijn. En ik wilde zo niet mijn
eigen zwangerschap doorleven. Daar kom ik nu dus niet meer onderuit....
balen.

Gister kwam ik op mijn werk en hoorde dat een andere collega bevallen
is van een jongetje. Ook niet makkelijk. Zeker niet als een collega
vraagt 'en hoe is dat voor jou??' Ja dan krijg je dus tranen he. We
zijn maar een team van 9, maar veel jonge meiden, tsja dan heb je dat
met die zwangeren he....

Vriendlief neemt mijn neerslachtigheid over. Beetje jammer, ipv dat hij
mij nou eens opvrolijkt. Ahh nee hoor dat werkt toch niet, emoties
moeten er toch uit. Het gaat echt wel weer over.

Bedacht me van de week wel dat ik vorig jaar al zwanger was van Bas*
maar het nog niet wist. Ook een gekke gedachte moet ik zeggen.

Jullie bedankt voor je medeleven, erg lief. Ondertussen zit ik alweer bijna op de helft van
mijn cyclus, dus dat gaat dan wel redelijk hard.Beter dan de 2 laatste weken van de cyclus!

Fleur, ja het is inderdaad zo dat die dips tevoorschijn komen als je ze niet verwacht. zo was ik rond de uitgerekende datum van Bas* ook heel ontspannen, terwijl ik erop had gerekend dat het een K..dag zou zijn.
Als ik jou was zou ik er nu al een ander forum bij zoeken. Je kan in ieder geval mee gaan schrijven bij de Maart?-mama's toch. Dan kan je daar al voor een deel je gevoelens kwijt. Voor de rest blijf je toch gewoon hier. Nou ja in ieder geval tot oktober, waarom oktober gekozen??
Ben trouwens benieuwd hoe je echo was.

Isabel, GEFELICITEERD meid. fijn dat je er meteen blij mee kan zijn. hopenlijk blijft het allemaal goed gaan. Ik zou trouwens meteen die gyn maar bellen. De afspraak kan er al maar staan. Dan heb je wat om naartoe te leven, toch?

Saskia, ik wilde al schrijven, balen dat je ongesteld geworden bent. Voor mij wel fijn, want dan blijf ik niet alleen achter hier. Maar ik geloof dat het bij jou toch nog spannend is. Want als je maar twee vegen bloed had.... Maar wanneer moest je nou ongesteld worden dan??

liefs
Patricia

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nummer

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia
Jelte en Jens*
10 augustus

24 augustus

2

29

Gelderland

Patricia
Bas*

28 augustus

10 september

2

30
Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

22 augustus, eerste echo bij gynaecoloog
30

Noord-BrabantIsabel
Ylana
eind april??
??
29
Noord-Brabent

Heb de tabel maar ff gekopieerd en aangepast

Hallo!!!!!!!

Hier gelukkig goed nieuws! De echo was prima. Een klein wormpje dat 1 dag voor ligt op groei en het hartje klopte. Dat hebben we ook gehoord en toen moest ik wel even huilen. De vorige keer dat we in dat ziekenhuis waren was voor de echo van onze zoon nadat het hartje niet gevonden kon worden met de doptone. Ik ben echt super blij en opgelucht. ik heb vanacht ook geen oog dichtgedaan dus ik kruip nu nog even mijn bedje in samen
met mijn kleine meid en een heel klein babytje in mijn buik..

Oja en ik had oktober gzegd want dan zijn we weer terug van vakantie en dan mogen we 26-9 weer naar het ziekenhuis. Daarna willen we het gaan vertellen. Dan kan ik me op een ander forum gewoon normaal voorstellen...

Dikke kus Fleur.

he Fleur,
gefeliciteerd met je goede echo. Dat moet goed voelen.
Kan wel begrijpen dat het een moeilijk moment was, zo na je laatste ervaring.
Maar nu dus volop blij, vasthouden he!!
welterusten,

liefs
Patricia mama van Bas*

ps als je trouwens een plek zoekt om te forummen nu. Dan heeft Lieve Engeltjes ook een maillijst voor als je weer zwanger bent. Verder weet ik niet of je actief bent op hyves, maar er is ook een hyve, 'zwanger worden na verlies' Deze wordt niet heel actief gebruikt, maar misschien vindt je er toch iets dat je zoekt.

hai meiden!

Fleur wat goed om te lezen dat alles goed was. tja moet gek moment weer zijn een echo. Gelukkig nu met goed nieuws. Super joh dat er weer een kindje in je gaat groeien! heerlijk genieten van het gevoel!

En Isabel echt super leuk!!!! Probeer te genieten!!

Nou t heeft toch doorgezet hoor, gelukkig nu nog geen buikpijn enzo gehad op t werk, maar helaas toch gewoon door voor een volgende ronde.
Vind het dan wel moeilijk om uit te rekenen wanneer mn ei dan moet komen.   aangezien t dinsdag al beetje begonnen is... Mn vriend begon zelf over ovulatietesten, dus denk toch maar dat we deze gaan aanschaffen en gebruiken.
Ga jij deze ook gebruiken Patricia? Of niet omdat je minder met het zwangerworden bezig wilde zijn...?
Ik probeer dit ook maar je blijft toch per 2weken leven bijna!!

Ga ff hapje eten en aan mn weekend beginnen!

Echt Fijn Fleur dat alles goed was!!!!!

Gr. Sas.

Hello!
Fleur, geweldig nieuws dat het hartje klopt... wat een moment moet dat zijn geweest... ik krijg er zelf tranen van in mijn ogen... wat kijk ik uit naar dat moment dat ik ook een hartje tekeer kan zien gaan. Ik hoop zo dat dit goed gaat. Ik ben wel een beetje gek aan het worden van mezelf. elke keer als ik iets voel. een klein krampje, zelfs al bij het hongergevoel vlucht ik al naar de wc. Bang dat ik daar een bloeding aantref.. stom he.Maar Fleur, jij gaat gewoon op naar de volgende vele weken!!!

Maandag ga ik mijn geanacoloog bellen. Dan maak ik de afspraak. Dit weekend ga ik voor de zekerheid nog wel 2 testen doen om telkens maar weer voor de zekerheid dat streepje te zien! ik lijk wel een idioot. maar interesseerd me niks. ik ga het doen.

Mijn vriend is nog steeds heel nuchter.. ik heb hem net gevraagd hoe hij zich nou echt voelt. omdat ik niet echt het gevoel had dat hij blij was. logisch ook wel want ik ben ook met vlagen blij en dan weer bang. Hij zei dat hij het geweldig vond en dat hij met heel zijn hart hoopt dat het goed komt. dat had ik echt even nodig. al moest ik het er echt uit trekken bij hem!!

Jeetje Pat, niet handig als je telkens zo met baby's en zwangerschappen word geconfronteerd op het werk... Ook heel jammer dat je vriend er in mee gaat in het dipje. Ik vind het ook allemaal zo raar. morgen was ik uitgerekend... nu moet ik nog een jaar wachten. terwijl ik eigenlijk al een babytje moest hebben. zo dubbel. ik moet blij zijn maar kan het niet volop zijn. Ik hoop echt dat jullie er snel uitkomen. Dat een positiever gevoel tevoorschijn komt. Ik blijf in ieder geval voor je duimen en aan je denken.

Sas, echt heel jammer dat het toch heeft doorgezet. Maar ook voor de volgende ronde blijf ik voor je duimen. mijn tactiek heeft blijkbaar geholpen. je instellen op om de dag. gebeurd het vaker dan is het alleen maar mooi meegenomen. EN iets langer doorklussen. misschien en waarschijnlijk is dat een positief punt geweest bij ons. net wat langer doorgaan.

Hey Jannie wat is dat bij jou snel gegaan dan?! in juni een miskraam en nu al weer 8 weken zwanger! geweldig!! ik ga ook eens kijken of ik zo'n handig kalender icoontje kan regelen! leuk.

Oh ik ben weer gigantisch veel aan het typen. ik stop ermee.. even nog het roostertje knippen en plakken.

Bye Bye !!

Terug
Bovenaan