zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Hi there....
Hier nog steeds geen ongesteldheidsverschijnselen. Gisteren dacht ik even wat te zien. Maar we hebben nog steeds van dat Oranje voetbal wc papier! hahahaha als dat nat word lijkt het op rood... wat een toestanden. Ik weet dat de kans groot is dat ik gewoon ongesteld word maar ik schrok me rot toen ik dacht wat rood te zien...
Ik blijf het maar gewoon afwachten..

hey Fleur... ik snap je helemaal hoor.. Je zit nu in een andere fase. Lichamerlijk en tussen de oren natuurlijk. Ik zou het natuurlijk vreselijk jammer vinden. Je bent dan toch  een voorbeeld van ons dat na alle  ellende het ook goed  kan gaan. Ik ben super blij voor je! Maar ik  begrijp als je je ergens anders wat beter voelt. Ik " lees" vanzelf wel wat je doet.

Oh Pat, ik wil er niet al teveel woorden aan besteden. Het is al balen genoeg als je in een dip zit. Maar weet dat wij die ook nog genoeg hebben.. Ik laatst nog. Ik zag op tv bij Friends dat Rachel ging bevallen van haar meisje. Ik ben echt in tranen naar boven gerend. Dit terwijl  Friends mijn favoriete serie is! heeft er natuurlijk niets mee te maken maar mijn avond was verpest!

Hey Saskia, spannend hoor! daar zitten we dan he... te wachten... frustrerend...
ik hou er gewoon heel goed rekening mee dat het dit keer weer niet lukt.

Oja Fleur, ik weet dus echt niet precies welke datum ik aan moet houden.. de vorige keer begon het dinsdag... maar toen een dag niet en toen zette het donderdag toch door... weet ik veel. moet ik nu morgen of donderdag aanhouden...? heel verwarrend.
Ik kijk gewoon hoe ik er dit weekend voor sta. jullie horen het vanzelf!

ik ben in ieder geval doodzenuwachtig..

Liefs Isabel

hoi hoi,
en hoe is de stand van zaken bij je nu Isabel?

Ik vanmiddag wat bloed... tis bij een beetje gebleven, dus denk dat het morgen echt doorzet! Fijn op en bruiloft, buikpijn en hoofdpijn.
Begin nu mn borsten wel te voelen, dus denk dan gelijk aan innestelingsbloed! haha...
Maar aangezien mn 'klusjesman' (mn vriend dus ;-)) ziek was vorige week denk ik toch echt dat mn menstruatie gewoon doorzet hoor. Weet ook eigenlijk niet of ik normaal voor mn menstruatie mn borsten voel. Tja zal t snel weten... en dan wel onthouden voor de volgende maand.

Hoop dat het bij jou niet gaat beginnen Isabel!
haha.. dat wc papier dat oranje is! Dat ken ik wel ja, zo had ik vorige maand bij iemand wc papier met een rood bloempje oid erop, tja dan moet je echt ff 2x kijken he?

Fleur voor jou komt vrijdag dichtbij joh! spannend! neem aan dat je er enorm naar uit kijkt, maar ook wel weer super spannend.
Je manlief gaat ook gewoon mee neem ik aan?
En hoe is het met de misselijkheid en je pukkeltjes en vette haren? ;-)
Zitten je broeken nog lekker?

Ga ff as the world turns kijken, neem ik elke ochtend op, manlief is bezig dus ga ff heerlijk kijken!!!

Groetjes en fijne avond,
Sas.

Hello!
Tja, hier nog steeds niets... elke keer als ik naar de wc ga verwacht ik iets.
maar nog niks... maarja zoals ik al eerder zei, de vorige keer ging het zo raar. ik houd de donderdag maar aan als DE dag. is veiliger. natuurlijk begin je een beetje te hopen...
maar dat wil ik niet teveel doen. en wat ik voel, daar heb ik helemaal niks aan. ik voel mijn borsten ja. heb af en toe ook krampjes. mijn eierstokken voelen aan alsof ze op ontploffen staan. Dat was zo tijdens mijn zwangerschap in de eerste weken. maar dat was ook zo toen ik gewoon weer ongesteld werd. dus ja... daar kan ik niet vanuit gaan.

Morgen weer een dag. We zien wel hoe het gaat.

Hoe gaat het met jullie meiden?

Liefs Isabel

Hallo Allemaal.

Jeetje Isabel wat spannend. Wat dat betreft kan ik ook mijn lichaam niet vertrouwen. Ben ik heel de week misselijk ben ik niet zwanger, voel ik niks bijzonders ben ik het wel!
Ik hoop zo dat er deze week heel veel goed nieuws komt.

Hier gaat alles z'n gangetje. Gisteren ook gewoon gesport (aerobics) ik heb maar als smoes gebruikt dat ik 2 kilo ben aangekomen tijdens de zomerstop haha, Ik heb nu echt wel een klein buikje. Ik heb aan de ene kant heel veel zin in de echo vrijdag en aan de andere kant ben ik zo bang dat mijn droom wederom in duigen valt. Ik blijf in ieder geval nog tot oktober gezellig op jullie forum. En hopelijk zitten we dan allemaal in hetzelfde schuitje. En als dat niet zo is kijk ik verder.

Groetjes allemaal.

Fleur

Hallo!
Nog steeds niets..... jeetje.... het zou wat zijn he....
maar ik blijf nog steeds rustig. anders word de teleurstelling te groot.
Fleur ik vind het hartstikke leuk dat je nog bij ons blijft! Gezellig!!!

Ik ben morgen heel de dag vrij. Ik denk dat ik 's avonds de test ga doen als er overdag nog niks is gebeurd. oh ik ben zo zenuwachtig. Ik ga gauw aan iets anders denken!
heeft het bij jou toch doorgezet Saskia?

Ik ga nu maar braaf de container buiten zetten en wat kleren vouwen...

jullie horen het nog wel!

Groetjes!!        

Spannend hoor Isabel!! Wat knap van je als je de hele dag thuis bent dat je pas vanavond gaat testen. Dat zou ik echt niet kunnen!!
Ik zal vandaag aan je denken (ik ga werken) en vanavond meteen de computer weer aanzetten!

Groet Fleur

hey Isabel,
jij ook vandaag vrij dus? Lekker joh, ook altijd je vaste vrije dag? Whaa.. de hele dag wachten...!! Je zult vast veel op je agenda hebben staan vandaag om zo de dag door te komen en pas vanavond te testen!!!!

Nou ik had gister nog heel licht bloedverlies en vannacht in bed beetje buikpijn, hele moeie benen en dacht, nou mogenochtend komt t echt... Maar tot nu toe nix, ook niet een beetje!

Volgens mn eigen telling zou vandaag mn 27e dag zijn en zou ik t dus moeten worden, maar als ik mn ei goed gevoelt heb en 'normaal' de menstruatie 14dg daarna komt zou ik het zondag moeten worden, dus tja dan zou t nu dus te vroeg zijn.
Gatsie, veel te spannend zo!! Als ik t vandaag niet word ga ik denk ik morgenochtend ''stiekem'' testen. Vertel ik mn vriend niet, vind dat ik geduldig tot zondag moet wachten! haha.. vind ik eigenlijk ook maarja!

Hoelaat ga je testen Isabel, dan kijk ik snel op het forum!!!
Gek eigenlijk he? Dat we elkaar als een van de eerste vertellen wat de test aangeeft.

Fleur leuk dat je al zo vroeg ff op het forum keek en gezellig dat je nog ff bij ons blijft! Hopelijk zijn we dadelijk alledrie zwanger en komt ook Patricia volgende maand met goed nieuws!
Hopelijk komt Isabel als eerste met goed nieuws!
Ben voor jou ook al aan het aftellen wb je echo. Jij laat dan ook snel van je horen he?

Ga weer ff mn favo soap aanzetten, haha...

Gr. Saskia.

Terug
Bovenaan