zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

hey meiden,

hier weer eens een berichtje van mij. Druk en moe geweest, herhaling ehbo-cursus gehad, woensdag late dienst en geen puf meer om savonds ff te 'forummen' en vandaag ook hele dag de hort op, dus pff... kan eindleijk weer reageren.

Pat een test was niet meer nodig, dinsdag voordat ik naar t werk ging voelde ik al buikpijn en last van mn rug en ja hoor t zette toen pas echt door! Had t liever in mn weekend gehad, maarja!
Vind t nu wel moeilijk om mn ei te berekenen, denk aan de 10e ofzo, neem maar gemiddelde cyclus van 30dagen aan. Maar heb ondertussen de ovulatietesten binnen, dus ben erg benieuwd.
Heb me ook voorgenomen om wat langer door te klussen dan de vorige x! Enne manlief is weer helemaal beter en de zaadjes van goeie kwaliteit als t goed is! haha...
Ben jij al begonnen met de testen??? Ben zo benieuwd hoe en of t werkt?? En of het een beetje gaat kloppen met de berekeningen.
Welke site kijken jullie? Of keken jullie? Ik vind de sites: zozwanger.nl wel fijn en mamaenzo.nl
Als het deze x raak zou zijn komt mn zwangerschap overeen met mn zoontje, pff dan is is al weer 2! kan ik me nog niet voorstellen! haha..

Fleur wat vervelend dat je er een beetje doorheen zit, nog fftjes en dan je welverdiende vakantie!! Lekker joh! En dan daarna het goeie nieuws met mensen delen!

Isabel spannend dat de afspraak nu staat! En wat een leuk idee om het zo aan je zus te vertellen! Oh wat leuk om daar al aan te denken he?
Fleur hebben jullie Fleur ook al iets leuks in gedachte om het goeie nieuws te delen?
Tis denk ik toch wel allemaal anders als bij de eerste zwangerschap toch? toen was het helemaal te gek en spannend en nu is het allemaal zó anders, natuurlijk wel een blijde boodschap, maar tis toch anders, snappen jullie wat ik bedoel? Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven nl.

Isabel, balen dat de meubels er dit weekend nog niet zijn! het word idd mooi weer, tja je kunt er nu nog niet veel van zien, maarja ik heb vertrouwen in Piet!
Kreeg vd week een leuk doorstuurmailtje met als titel opsporingsbericht! Het is rond, geel en warm en heeft zich al héél lang niet meer laten zien! en het luistert naar de naam ZON! haha.. vond em wel grappig!

Ik ga er vanuit dat mn ei de 10e is en mn NOD dan de 23.. weet eigenlijk niet wat er in het schema staat... maarja dat maakt niet zoveel uit.
Merk wel dat ik wel minder snel na het begin vd menstratie de uitrekensites bekeek en de agenda erbij pak! probeer er echt wat minder mee bezig te zijn.
Tja de eerste 2wk is dit ook makkelijker!
Maar heb dus zojuist de schema's en agenda erbij gepakt en de klusdagen in mn agenda gemerkt! haha..

Ga dr een einde aan breien!
ff lekkere bak thee zetten!
Fijne avond,
gr. Sas.

Hoi lieve mensen !!

zit jullie verhalen met tranen te lezen mede omdat ze zo verdrietig zijn en tegelijk zo mooi ...   knap hoor dat jullie hier zo mee om kunnen gaan ...dikke kus bloem x

ha meiden,
ben ik weer. met dat mooie weer kruip je niet zo snel achter de computer he. En door de week ook al niet, omdat ik het dan al druk zat heb.

Fleur lekker zeg, bijna vakantie. DAar ben je ook echt wel aan toe geloof ik. Het is je gegund meid! Hopenlijk neemt die pijn in je bekken ook echt af, dat scheelt dan weer.

Saskia, dus echt goed ongesteld geworden. Balen dat het zo gek ging dit keer, maar goed, op naar de volgende ronde.
Ik zit daar alweer middenin. Sterkter nog, hij is alweer aan zijn eind aan het raken. Was deze maand met ovutesten begonnen. DAcht altijd rond dag 18 mijn ei te hebben. Maar toen had ik een positieve ovutest. Dag 17 een vaag 2e streepje, dag 18 een duidelijk 2e streepje en dag 19 weer een vaag 2e streepje. Wel heel duidelijk! Dus pas op dag 19 of 20 mijn ei. Ben benieuwd wanneer ik dan ogni wordt. Heb er deze maand niet zoveel vertrouwen in. Heb op dag 16 geklust, dag 18 had vriendlief geen fut (grrr, wilde niet van de positieve test vertellen, want wist al dat die fut er toch niet zou gaan komen...) dus eind dag 19 weer geklust. Het zou dus kunnen... maar ik reken maar nergens op.

En bij jou Isabel, genieten van de tuin? Hopenlijk is je laptop snel weer gemaakt,

liefs
Patricia mama van Bas*

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nr

Leeftijd

Komt uit
provincie

Patricia
Bas*

28 augustus

10 september

2

30
Zuid-HollandSaskia
Jelte en Jens*
10 september
23 september
2
29
Gelderland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

22 augustus, eerste echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant

Isabel

Ylana*

29 april 2009

??

29

Noord-Brabent

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nr

Leeftijd

Komt uit
provincie

Patricia
Bas*

28 augustus

10 september

2

30
Zuid-Holland

Saskia

Jelte en Jens*

10 september

23 september

2

29

Gelderland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

26 sept,  tweede echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant

Isabel

Ylana*

29 april 2009

??

29

Noord-Brabent
Irritant he Pat, dat manlief geen puf / zin heeft. Ik kon me er altijd zo boos om maken. Ik had altijd een beetje een plannetje wanneer ik het wilde doen alleen dat vertelde ik nooit want hij heeft dan bij voorbaat al geen zin (verplichte nummertjes haha).
Maar  zowel bij  deze zwangerschap  als mijn tweede heeft hij op de avond (waarvan ik dus dacht dat ik mijn eisprong had) geen zin gehad, we hebben het toen ook een dag later gedaan en meteen daarna 2x zwanger!! Ik had toen ook al bedacht dat het niks zou zijn. Dus je weet nooit! Hoop houden hoor!

Isabel hoe is het met jou? Besef je al dat je zwanger bent. Ik weet het ergens wel maar mijn gevoel doet nog steeds niet mee. Ik vergeet het soms helemaal. Dan zit ik ineens te denken, oh een baby zou zo leuk zijn, verrek ik ben al zwanger, jaja maar nog maar heel kort dus het kan niet goed zijn, onee ik heb al een goede echo gehad en ben al bijna 10 weken! Nog steeds bang dat het niet goed gaat maar je leest toch vaker dat het mis is bij de 8 weken echo als daarna.

Nou mijn dochter is ook wakker, ligt me toe roepen. Mama! mmmmmmaaaaaammmmmma! hihi lief hoor

doei!

aam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nr

Leeftijd

Komt uit
provincie

Patricia
Bas*

28 augustus

10 september

2

30
Zuid-Holland

Saskia

Jelte en Jens*

10 september

23 september

2

29

Gelderland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

26 sept,  tweede echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant

Isabel

Ylana*

29 april 2009

18 september / gynaecoloog

29

Noord-Brabent
Hey meiden. even snel een mailtje onder werktijd... vandaag mijn 1e dag na mijn proeftijd dus kan het niet te bont maken.
Heb net als een bezetene jullie berichtjes doorgelezen..voordat ik word betrapt..hahahaha Valt allemaal wel mee hoor maar ik voel me zo stiekem nu...
Maar mijn laptop is echt gewoon naar de K*&^e..... ik baal vreselijk....
ik heb echt geen centen om een nieuwe te kopen! dat geld is voor de babykamer..hihi
Ik voel nog werkelijkwaar niks. Ik ben vandaag dan precies 6 weken. Nu zal het allemaal ook wel beginnen. Maar Fleur ik vergeet het ook regelmatig hoor.. ik kan het nog helemaal niet bevatten.. heel het weekend heb ik er niet eens aan gedacht. we waren zo bezig met het mooie weer en de tuin. Heeeerlijk genoten.

Jeetje ik zit nu echt gehaast te typen..bijzonder irritant.
ik ga echt wat regelen qua internet. er komt nu ook iemand binnen voor een inschrijving.
Ik reageer binnenkort op de andere!!! ben jullie niet vergeten hoor!
tot gauw moet nu weg!
Liefs Isabel

Hoi meiden,

Tijdje wat minder op het forum geweest, vaak nog wel gelezen maar niet meer gereageerd. Ik was altijd wel nieuwsgierig naar jullie verhalen. Ik heb nu zelf een klein nieuwtje, we waren nl. gestopt met proberen zwanger te raken. Ik kon de spanning niet meer aan. Maar we zijn op vakantie geweest en daar niets aan anti-conceptie gedaan en je raadt het al: ik ben zwanger !
Zo raar, ineens ben je zwanger. Het is nog maar net, een kleine   4,5 week (denk ik). Heb al 3 testen gedaan, maar die zijn allemaal positief. Ik had gedacht dat ik nu heel zenuwachtig zou zijn, angst zou hebben dat het mis gaat of dat de vlokkentest van over heel lang niet goed is. Maar niets van dat alles. Zo raar, ik voel me er heel gerust bij.
Probeer het voorlopig maar voor me te houden, ga wel de verloskundige bellen deze week omdat me vroege echo's beloofd zijn en wat vaker achter elkaar. Dus even afwachten wanneer ik mag.

groetjes, keesje

hai Keesje,

volgens mij was je nog wel actief toen ik net hier kwam, kan ik me nog beetje herinneren. Was jij je kindje ook verloren in een volledig voldragen zwangerschap of eerder?   Als je het niet wilt vermelden ook goed hoor, aangezien je het vast al eens vermeld hebt hier...

Maar een klein nieuwtje?!?!? Groot Nieuws! Geweldig joh! Proficiat.
Spannend allemaal joh en wat super dat je zo'n gerust gevoel hebt! Dat moet een goed voorteken zijn.
Hoelang waren jullie toen bezig met zwanger raken? En grappig dat het dan wel lukt als je er niet meer mee bezig bent he? Probeer ik ook maarja dat lukt niet! haha!
Als je het leuk vindt kun je nu mss wat meer meekletsen hier, nu ook Isabel en Fleur zwanger zijn.

Probeer maar te genieten van zo'n wondertje in je buik!
Groetjes Saskia (mv Jens* en Jelte)

Terug
Bovenaan