zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

He Sas, balen zeg!
Dan ben je ook eerder ongesteld als verwacht of niet?

Tja heel tegenstrijdig maar ik heb dus morgenochtend de echo, ik begin nu echt zenuwachtig te worden. Aan de ene kant wil ik gewoon weten of het tot nu to goed zit en aan de andere kant ben ik ook zo bang.
Ik zal jullie morgen meteen iets laten weten!

Isabel??? Hoe is het daar?

Groet fleur

Hey meiden.... nog steeds niks. en weet je wat... ik durf die test niet te doen!!!
mijn borsten doen zeer... ik heb buikpijn. maar volgensmij komt de buikpijn door al het afhaalvoedsel wat we afgelopen dagen op hebben. of niet...
Ik durf het echt niet. ik wil die teleurstelling niet.
Mijn vriend blijft maar zo nuchter als wat... vraagt zo nu en dan...dus nog geen bloed. dus je bent misschien zwanger... aha... VRESELIJK!!
Hij beseft niet hoe zenuwachtig ik ben.. hoe elke keer als ik naar de wc ga ik verwacht dat het er is... hetgeen wat ik niet wil zien.

Mijn god ik lijk wel gek! ik weet het... ik moet gewoon die test gaan doen.
Maar serieus ik durf niet...

Sas wat balen... misschien dat we allebei voor de volgende ronde moeten gaan...
okay serieus ik ga naar boven en die test doen. ik stel me aan.

Hoe laat heb je morgen de afspraak staan Fleur?
Ik ben morgen helemaal alleen op het werk. ik zal zeer zeker aan je denken.
ik hoop dat je er met een goed gevoel heen kan gaan en met een geweldig gevoel naar huis kan gaan..

Hey Patricia... ben je er nog...? Nog steeds een dipje.?
Meid ook al wil je volop je gal spuien het mag he!!

Nou weet je wat.. ik denk er nog een half uurtje over na.. over die test...
ik laat het straks weten wat ik heb gedaan. want nog steeds durf ik niet...

Kus Isabel...

Hey meiden..... ik heb de test gedaan.....
je zag een heel licht streepje. maar het was er wel.
het was er echt. mijn vriend zag het ook. ik ben zwanger...
dit is niet te geloven.. ik kan het niet geloven. ik ga morgenochtend nog een keer de
test doen. voor de zekerheid. maar er stond een heel licht streepje...
mijn eerste gevoel was...vreugde!!! het was echt waar. maar nog kan ik het niet geloven.
Dat zal nog heeel lang zo blijven. dat weet ik wel. maar ik doe de test morgen nog een keer. voor de zekerheid.

oh my god... ik ga echt even nog een keer kijken.

Liefs Isabel...

Whaaaaaaaaaaaaa Isabel!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!
Een licht streepje  is ook een streepje!!!!

Heb je t bij 1 test kunnen houden???
Geweldig goed nieuws zeg! Ben blij voor je! Nu blijft Fleur tenminste ook gewoon bij ons! ;-)

Bij mij bleef t bij 2x bloed bij het 'afvegen' laat maar zeggen en dus tja weet niet wat ik ervan moet denken...

Kan me voorstellen dat je het nog niet gelooft, het besef zal ook vast nog ff op zich laten wachten!

dikke felicitatie kus!
Saskia.

Dank je wel Saskia!!!
ik ga vanavond niet kunnen slapen. Ik zit al de hele tijd naar dat staafje te kijken.
ik begin nog net niet scheel te kijken.. maar hij staat er nog steeds. een heel licht streepje. Het liefst zit ik morgen al bij de gynaecoloog om te kijken of alles goed gaat. Maarja.. dat gaat dus niet. Ik ga ook volgende week pas bellen. Ik wil morgen nog een keer de test doen voor de zekerheid en het dan eens laten bezinken.
Wat een dag zal het zaterdag worden... zoveel gemengde gevoelens..
voordat ik de test ging doen heb ik nog even het urntje van Ylana geaaid. Haar gezegd dat ik het ga proberen. Dat ik eens ga kijken of ik een broertje of zusje zou gaan krijgen. bizar he..

Ik moet nu even bedaren. mijn hart klopt in mijn keel.
ik ben zwanger..laat dit asjeblieft goed gaan....

Welterusten meiden.
ik ga op mijn bed liggen en kijken of ik kan gaan slapen.

X Isabel

krijg er kippevel van! En tranen in mn ogen!
Zal vast een mooi broertje of zusje voor Ylana worden!!!
Succes ermee meis! (ook met het proberen te slapen)
En als we elkaar niet meer voor zaterdag 'spreken'', rustig aan zaterdag, ik denk aan jullie!

ga ook naar boven!
gr. Sas.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
Wat een geweldig nieuws Isabel!!!!
Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen, hartelijk gefeliciteerd met je 2 streepjes!
Ik kan me helemaal voorstellen dat je het nog niet kan geloven.  Ik ben nu 4 weken  verder en nog is  het besef er niet.

Ik ga ook proberen te slapen  maar ben erg zenuwachtig voor morgen, ik moet er om 9 uur zijn dus ik hoop in de ochtend nog een berichtje te kunnen sturen.

Fleur  

Terug
Bovenaan