he meiden,
Saskia, balen dat het toch doorgezet heeft zeg!
Ik heb gister ovulatietesten besteld. Ik wilde er inderdaad niet teveel mee bezig zijn, maar ik ben er al achter dat me dat toch niet lukt. Dus dan maar eens zo proberen, kijken of het wat oplevert. Vind het toch ook zonde om maanden maar wat te 'gokken' en dan daarna met die testen aan de slag te gaan.
Ik heb je gegevens trouwens wel aangepast. Gewoon maar gister aangehouden als 1e dag. Het hoeft niet helemaal te kloppen toch, als er maar een richtdatum staat. Ik weet ook niet of ik de 28e mijn ei heb.
Wel herkenbaar trouwens dat leven per twee weken. En die 1e twee weken van de cyclus gaan dan het snelst. Zodra je immers ongesteld geworden bent, hoef je even nergens aan te denken. Die 1e week is dan al zo om en die 2e vliegt er eigenlijk ook wel snel achteraan, maar dan die laatste twee, die zijn vervelend!
Ik moet zeggen dat ik gisteravond last had van mijn buik. Ik dacht nog, goh zou ik mijn ei gaan voelen, maar de pijn zat eigenlijk aan twee kanten (haha twee eitjes) Vanmorgen in de sportschool ook wat last. Maar eigenlijk is het gewoon te vroeg. Ben dus ook nog niet bezig met die ovu-testen wilde ik vandaag mee beginnen.
Wat ik wel gek vind, is dat ik eigenlijk al sinds het begin van de week steken in mijn borsten heb. Verder worden ze niet gevoelig, maar ik heb wel regelmatig steken. Ach misschien ook wel door het sporten, geen idee.
Isabel, moeilijke dag vandaag. Hoe voel je je?
Ga je nog testen dit weekend? Vervelend om te zeggen, maar positieve testen hoeven niet te betekenen dat het ook goed zit. Ik had bij mijn 1e zwangerschap na wat bloedverlies ook een test gedaan. Helemaal blij dat hij nog positief was en de volgende dag ging het echt mis. Dat hormoon heb je gewoon nog in je lichaam.
Je hebt een positieve test, je bent zwanger! Probeer dat te accepteren en er blij om te zijn. Al kan ik me voorstellen dat dat moeilijk is. Aan de ene kant zit je wel op die roze wolk en is er hoop. Aan de andere kant is er angst, zoveel angst dat het weer mis zal gaan. Helaas is er niks aan te doen om dit te voorkomen. (Hoewel was jouw water nu spontaan gebroken?? Dan zorgen voor genoeg controles en evt een bandje om de baarmoedermond!!)
Succes met vertrouwen krijgen, laat die symptomen maar komen. Had je bij Ylana* veel symptomen??
liefs
Patricia mama van Bas*
Naam
Mama van
Verwachte
eisprong
NOD
Poging
nr
Leeftijd
Komt uit
provincie