zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Hallo Dames!

Hier alles goed. Echo was ook weer prima, kloppend hartje en de lengte komt overeen met de duur van de zwangerschap. We zijn weer even gerustgesteld! Nu inpakken en dan lekker twee weken relaxen. Ik heb er echt veel zin in.
Ik denk niet dat ik morgen nog tijd heb om de computer aan te zetten. Dus succes allemaal en als ik terug ben weten jullie het als eerste!

groet Fleur

hey meiden,
was ik weer een x! Tja niet heel veel nieuws te melden, zijn aan ons klusschema begonnen, dus weer ff aan t werk en dan het meest zware.. afwachten!
Ben ook gister met de testen begonnen. Ben benieuwd of mn eigen berekening beetje klopt met de ovulatietesten..

Pat, spannend dat jou NOD er weer aan komt en naar t ziekenhuis geweest las ik.
Tja nix doen lijkt me nix, maarja met spuiten enzo.. heb je dr ondertussen al over nagedacht?
Tja die dingen die je voelt? Trek me dr ook zo min mogelijk vanaan elke x, want je gaat geloven dat je dingen voelt... omdat je het zó graag wilt. Maarja het misselijk zijn is wel een goed teken he? Hoewel ik bij de meeste lees dat dit veel later pas komt?!
Hopelijk blijft je menstruatie uit deze maand! Ik duim voor je. En idd word september onze maand!!!

Fleur, bah zeg dat je wat 'bloed' verloor, hoe is dit nu? Hopelijk zegt t allemaal niet zo veel. Je bent vandaag naar t ziekenhuis geweest toch? Hebben ze je gerust kunnen stellen...

Isabel, kan me voorstellen dat je ff geen sex wilt hebben, ff het zekere van het onzekere nemen. Maar kan me ook wel weer voorstellen dat je vriend baalt! haha..
En balen van het ontbreken van internet thuis he? Dan merk je pas dat je best veel met je laptop en het internet doet he?

Nou ga nog ff relaxen en dadelijk sporten!
fijne avond,
gr. Sas.

hai Fleur,
was voor het eten al aan de tekst begonnen en nu ik em had geplaatst zag ik dat jij een berichtje had geplaatst.
Fijn dat alles goed was!
Als je dit nog leest.....FIJNE VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs Sas.

Hoi meiden

@Fleur, gelukkig was alles goed en kun je nu vast genieten van je vakantie.

@Pat, het is zo te hopen dat al je kwaaltjes bij een zwangerschap horen, spannend.

Mijn misselijkheid van gisteren was duidelijk niet van mijn zwangerschap, maar hoort bij mijn niersteen. Want vandaag dus absoluut nergens last meer van. En ik weet, helaas uit ervaring dat je vreselijk misselijk kan zijn van een niersteen.
Nu wachten tot meer kwalen, want behalve zeer pijnlijke borsten heb ik dus nog nergens last van. Niet dat ik kwalen wil, maar ja, het bevestigt in ieder geval dat je zwanger bent.

groetjes, keesje

Hey meiden! Weer even snel een mailtje vanuit het werk!
Gisteren was een van mijn vriendinnen op bezoek om de tuin te bekijken.
Pakt ze opeens mijn handen vast...zegt ze gewoon dat ze zwanger is!
Toen kon ik mijn mond echt niet houden. ik schreeuwe het ook uit: IK OOK!!
We heben dan in mijn nieuwe tuin als een stel mafketels staan springen schreeuwen en dansen van vreugde!!! we zeiden nog vorig jaar...we gaan samen zwanger zijn!
Toen was ik toch eerst en helaas ook snel niet meer.. .Maar nu zijn we dus echt samen zwanger! ik vind het echt zooo geweldig. We bellen elkaar wel 3x per dag. eindelijk kan ik er vrij-uit met iemand over praten. Ik ga het mijn ouders en mijn zusje dit weekend ook vertellen hoor! mijn idee was leuk voor de 18e op de verjaardag van mijn zusje. Maar ik kan nu echt niet meer zo lang wachten... ik ga het vertellen!

Vandaag ben ik precies 7 weken. ik ben zo zenuwachtig.... ik wil die echo zien.
ik wil dat kloppend puntje op het scherm zien!
iK ben de hele dag door misselijk. ik probeer het te verhelpen door maar te snoepen. Maarja meiden, we weten dan allemaal dat de kilo's eraan zullen vliegen. dus ik moet wat anders gaan verzinnen. En mijn brood krijg ik ook al niet naar binnen... vanochtend heb ik een half puntje kokhalzend naar binnen gewerkt... zucht....
Maarja even doorzetten...

Nou, mijn afspraak zal zo wel komen..

Fleur: als je dit nog leest Fijne vakantie!

Saskia en Patricia.... i'm keeping my fingers crossed for you this month!

Keesje... ik zou bijna zeggen geniet van de misselijkheid. het hoort erbij. we zijn gewoon echt zwanger!!!! enjoy!

tot gauw maar weer.
ps moet toch een nieuwe laptop kopen. echt balen.
zal nog wel even duren want ik heb geen geldboom in de tuin staan. hihi
dan maar overdag op het werk reageren...

Bye Bye

Hoi iedereen,

Zie dat hier druk gekletst wordt, ben zelf nieuw hier. Maar wel bekend met de forums, hoop zelf binnenkort ook weer zwanger te worden van mijn derde, eerste twee is helaas mis gegaan met 6 maanden dus nou gaan we met positieve zin aan de derde beginnen.

Mijn ei is van de week al gesprongen (kan dat zelf merken) dus nu even 2 weekjes wachten en pas daarna gaan we ervoor.

Was wel heel erg moeilijk om niet te "klussen" tijdens de sprong, maar moet nog eventjes rustig aan doen, anders kan mijn lichaam dat echt niet meer aan. Ben namelijk sinds vorig jaar juli 56 weken zwanger geweest (bij elkaar dan he)

Meestal zeg ik het niet tegen mijn man, moet het allemaal wel een beetje spannend houden, zwanger worden was tot nu toe nog geen probleem, zwanger blijven wel. Maar manlief wil nu ook heel erg graag, gelukkig maar anders zag ik het echt even niet zitten.

Succes allemaal en hoop jullie snel op het andere forums te zien.

Gr.

he meiden,
nou zeg wat een dag. Vanmorgen de hoge temp, maar wilde niet testen, omdat ik vanmiddag een vriendin op visite kreeg en ik dan het idee had dat ik eerder tegen haar zou vertellen dat de test positief was, dan tegen mijn vriend, omdat die dan nog op zijn werk was.
Nu zei mijn vriendin, test je toch straks.... Ik dacht nog, nee joh...
toch gedaan en nu is er een heeeeeele lichte 2e streep verschenen. Eerst was die zo licht dat ik hem alleen zag als ik de test op een bepaalde manier schuin hield, later was hij van alle kanten lichtjes te zien. Het lijkt er dus op dat ik zwanger ben, een streep is een streep tenslotte......
Het voelt heel raar, aan de ene kant ben ik superblij, aan de andere kant durf ik het nog niet te geloven. Stel je voor dat ik morgen toch ongesteld wordt.....
Nog niet te enthousiast dus, maar blijf maar naar de test kijken....

liefs
Patricia mama van Bas*

Terug
Bovenaan